MuscleMeat

Sticky Show Your Watch

Is die watch2day.nl een betrouwbare website?

Hier nog een fan van (Oris) duikers :cool:
Heb zelf een Tubbataha met staal (titanium) en rubberen band.

Als 'bash'horloge op vakantie / op het strand een seiko skx007

Wou dat ik er meerdere Oris'sen had, maar zonder vast inkomen momenteel niet houdbaar.

Welke klokjes heb je nog meer liggen?

Da's ook een erg mooie Oris. Ik wil de Maldives ook wel graag in de collectie.

Mijn overige klokkies:

Oris Aquis Titanium Tungsten Small Seconds:

scf31eA.jpg

Korsbek Oceaneer:

6JHh8eH.jpg

Boschett Harpoon:

Y0WJBvu.jpg

Quartz beater:

MTM Black Patriot

qnklov2.jpg

Verder nog een G-Shock en een Sector Chrono waar ik geen foto's van heb...

Nope, waarom zou je iets kopen dat erop lijkt maar het niet is? Das nog erger dan immitatie :P

Nope, waarom zou je iets kopen dat erop lijkt maar het niet is? Das nog erger dan immitatie :P

Lol wat een onzin. Als jij een horloge koopt wat er op lijkt maar van een ander merk is, heb je vaak een beter uurwerk/kwaliteit dan als je een replica van dezelfde prijs koopt (waar vaak een modified uurwerkje in zit).

Laatst bewerkt:
Just my opinion ;)

Niet bij tswatch halen. Communicatie verloopt erg moeizaam, spreken zeer slecht Engels.

Je kan beter bij Trustytime, Torobravos of Perfectclones bestellen

Is die watch2day.nl een betrouwbare website?

Ja dat vraag ik mij ook al een tijdje af. Zit er over na te denken een Armani horloge daar aan te schaffen, maar ik vertrouw het niet zo. Waarom zouden ze zoveel korting (kunnen)geven op die dingen?

Vind hem zelf niet mooi. Daarnaast, je geeft aan dat je twijfelt. Als je twijfelt moet je het sowieso niet doen.

Ja dat vraag ik mij ook al een tijdje af. Zit er over na te denken een Armani horloge daar aan te schaffen, maar ik vertrouw het niet zo. Waarom zouden ze zoveel korting (kunnen)geven op die dingen?

Vind hem zelf niet mooi. Daarnaast, je geeft aan dat je twijfelt. Als je twijfelt moet je het sowieso niet doen.

Ik koop ook geen horloge opdat jij m mooi zou vinden :o

gewoon aangeven dat je samen naar de juwelier wilt gaan om dit te laten checken. is gewoon normaal hebben wij ook wel eens gedaan. zodra hij weigerd/twijfeld niet doen

Had hem een mailtje gestuurd en hij stuurde terug dat hij al verkocht is...

Als ze een horloge na kunnen maken kunnen ze een echtheidscertificaat ook wel namaken

nieuw gaan ze voor 2k ofzo toch? en dan 2e hands voor 150...

if it looks too good to be true, it probably is

Terug
Naar boven