XXL Nutrition

Sticky Show Your Watch

Dat zijn echt de goedkoopste van 6-700, als je naar een filiaal gaat vind je er maar bovend de 1K

---------- Toegevoegd 22 August 2014 om 01:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst 21 August 2014 om 14:33 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eeuwige karma voor diegene die een goede replica kan vinden van bovenstaand uurwerk of een tweedehands originele die niet overdreven veel kost. Als het een replica is is het wel de bedoeling dat hij een tijdje meegaat :o
(mag btw ook wel dezelfde zijn zonder datum aanduiding)

Weet dat ik paar posts geleden nog heb gezegd toch geen replica te kopen maar ben echt verliefd op die u-boat :o

Is geen bestaand model

Zeker? Zag er vorig jaar iemand mee rondlopen die zei dat ie echt was :(
Maar anders dezelfde zonder dat je het binnenwerk ziet is ook goed (is wel een bestaand model) als iemand ff kan zoeken voor me zou ik dat erg waarderen :cool: heb 0,0 verstand van replica's en tweedehands vind ik m niet

Open heart U-Bout is er niet, pin me er niet op vast maar weet t 99 zeker. + kroon zit rechts

Zal even voor je zoeken

Ziet er goed uit alleen had ik de cijfers die licht blauw zijn liever donker blauw gehad, ziet er iets stijlvoller uit imo. Kan je dat vinden of is dat niet mogelijk? :D
En idd ik verwacht er gewoon van dat hij werkt als bv een fossil horloge, die zijn niet duur maar mijn eerste horloge was een fossil en tikt nu 4 jaar later nog altijd rustig verder in perfecte staat. Of zijn dat te hoge verwachtingen voor een replica?

http://www.torobravos2014.com/index.php?route=product/product&path=108&product_id=646

Op deze foto's komt de kleur beter uit. Dat lichte blauw is hoe het er in het donker uitziet, lume. (soort glow in the dark)

De horloges zijn niet te vergelijken met een Fossil. In Fossils zit een quartz uurwerkje, dit zijn automaten. Persoonlijk vind ik commerciele horloges zoals TW Steel en Fossil rommel.

Ik heb zelf 2 replica's. Een AP en een Panerai. Panerai draag ik dagelijks en mn AP af en toe. Kwaliteit is zeer goed.

20140422_092136_zps50b39147.jpg

20140408_120245_zpszjslhtee.jpg

DSC05091_zpsqahdwj4t.jpg

DSC05092_zps0jzzsph2.jpg

DSC05097_zpsstg5m02e.jpg

Die AP ziet er top uit ;)
En bedoel je dan dat die replica beter is dan een fossil?
Kleur is btw niet helemaal hoe ik in gedachte had ( jammer dat ie licht geeft in het donker en dat t er nog steeds niet echt donker blauw uitziet) maar ik zou m wel kopen. Ik ga vandaag nog even langs bij iemand die een originele u-boat verkoopt en als dat niets is koop ik die replica :)

Ja, ik vind dat duurdere replica's beter zijn dan een hoop horloges die je in Nederland bij een juwelier of Bijenkorf haalt. Heb verschillende TW Steel en Fossils gehad, ook een Guess. Uurwerken die er inzitten zijn waardeloos, je betaalt enkel voor het merk.

Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.

Ja, ik vind dat duurdere replica's beter zijn dan een hoop horloges die je in Nederland bij een juwelier of Bijenkorf haalt. Heb verschillende TW Steel en Fossils gehad, ook een Guess. Uurwerken die er inzitten zijn waardeloos, je betaalt enkel voor het merk.

Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.

Dat stemt me gerust :)
Thanks a lot ! Als ik die andere koop post ik t hier en anders PM ik je wel :)

Jammer dat dit topic alleen maar over replica's gaat :rolleyes:

^^

http://www.torobravos2014.com/index.php?route=product/product&path=108&product_id=646

Op deze foto's komt de kleur beter uit. Dat lichte blauw is hoe het er in het donker uitziet, lume. (soort glow in the dark)

De horloges zijn niet te vergelijken met een Fossil. In Fossils zit een quartz uurwerkje, dit zijn automaten. Persoonlijk vind ik commerciele horloges zoals TW Steel en Fossil rommel.

Ik heb zelf 2 replica's. Een AP en een Panerai. Panerai draag ik dagelijks en mn AP af en toe. Kwaliteit is zeer goed.

Mooie asso strap. Is die pam een kw?

http://www.aootime.com/Replica-U-Boat-Watch-Men-1001-PVD-Black-Dial-Blue-Marker-44812.html

Heb nog even rond gezocht en denk dat ik m van deze site ga kopen. Deze heeft geen witte lettertjes op de zijkant zoals in de link die jij gaf Pure B en dat vind ik mooier. Kwam bij deze site omdat ie op een lijst van trusted watch dealers stond;

Aoobuy: http://www.rwg.bz/bo...p?showforum=317 | http://www.aootime.com/ | Email: aoobuy@hotmail.com
Well known to most of those who have been in this hobby for a while, Robbie is a long-established dealer with an excellent reputation. He's long been well known as the supplier of probably the widest range of watchboxes available anywhere, but he also sells a wide range of watches and other replica goods.

Vraag me alleen af of t echt een goed horloge zou zijn, kost maar 77 Euro...

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

Update: dacht dat ik keuze in overvloed had maar blijkt dus niet zo te zijn. Sommige tonen de u-boat wel op de site maar hebben m dan toch niet in voorraad, andere verzenden niet naar België, andere zeggen dat de kans groot is dat hij onderschept zal worden door de douane...
Denk dat jou site de enige keus zal zijn om te bestellen Pure B maar wel klote want had m liever zonder witte letters aan de zijkant:

Zo:
e1dy1h.jpg

In plaats van zo:
j7unwl.jpg

Terug
Naar boven