- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
nieuw gaan ze voor 2k ofzo toch? en dan 2e hands voor 150...
if it looks too good to be true, it probably is
600/700euro

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nieuw gaan ze voor 2k ofzo toch? en dan 2e hands voor 150...
if it looks too good to be true, it probably is

o ok, nouja alsnog een wijze les voor de lezer

heb 0,0 verstand van replica's en tweedehands vind ik m nietOpen heart U-Bout is er niet, pin me er niet op vast maar weet t 99 zeker.
Zal even voor je zoeken
bedankt !

Ja, ik vind dat duurdere replica's beter zijn dan een hoop horloges die je in Nederland bij een juwelier of Bijenkorf haalt. Heb verschillende TW Steel en Fossils gehad, ook een Guess. Uurwerken die er inzitten zijn waardeloos, je betaalt enkel voor het merk.
Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.

Jammer dat dit topic alleen maar over replica's gaat![]()
Mja de andere horloge's die voorbij komen boeien ook niet zo. De fossils, diesels, etc die hier gepost worden zie je iedere dag honderd keer...
http://www.torobravos2014.com/index.php?route=product/product&path=108&product_id=646
Op deze foto's komt de kleur beter uit. Dat lichte blauw is hoe het er in het donker uitziet, lume. (soort glow in the dark)
De horloges zijn niet te vergelijken met een Fossil. In Fossils zit een quartz uurwerkje, dit zijn automaten. Persoonlijk vind ik commerciele horloges zoals TW Steel en Fossil rommel.
Ik heb zelf 2 replica's. Een AP en een Panerai. Panerai draag ik dagelijks en mn AP af en toe. Kwaliteit is zeer goed.