MuscleMeat

Sticky Show Your Watch

thanks!!!

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Dit. Weet wat je koopt. Zelfs de betrouwbare websites verkopen ook rotzooi. Je moet weten welke modellen van welke fabrieken je moet hebben.

maar op dat forum, die "thrusted dealers". daar kun je toch wel van kopen? kost rond de 200/300 voor een goeie.

thanks!!!

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

maar op dat forum, die "thrusted dealers". daar kun je toch wel van kopen? kost rond de 200/300 voor een goeie.

Ja maar ook de trusted dealers hebben vaak honderden horloges op de site staan. Sommige oude of mindere versies.
Kijk eens naar de Kuvarsit 312. Die is amazing en ook een automaat.

Ja maar ook de trusted dealers hebben vaak honderden horloges op de site staan. Sommige oude of mindere versies.
Kijk eens naar de Kuvarsit 312. Die is amazing en ook een automaat.

sow, die ziet er echt prachtig uit! heeft er iemand ervaring met die kuvarsit site? hoelang het duurt enzo

sow, die ziet er echt prachtig uit! heeft er iemand ervaring met die kuvarsit site? hoelang het duurt enzo

Ik zou hem bestellen bij supermirrors (sead). Zoek zijn forum op op repgeek en mail hem.

Bedenk wel dat er risico's aan zitten. Douane etc. Sommige dealers bieden aan een nieuwe te sturen als de douane hem heeft zoals puretime asia. puretime heeft ook een 312 maar dan van de zf factory. Zou zelf de Kuvarsit kiezen.

Al een tijdje geleden gekocht op watch2day :D
Wel wat groot maar kan nog net.

JR1390_main?$fossilResponsive_pdpdetail$.jpg

Strak ding

Kan je weer geen foto's uploaden vanuit je gsm hier?

Heb voornamelijk Diesel horloges, maar ook deze. Dit is m'n favoriet! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

a3ate2yt.jpg

Laatst bewerkt:
Een invicta op watch2day vandaag. Thoughts?

Een invicta op watch2day vandaag. Thoughts?

50mm diameter :eek:

Wat is overigens de ervaring met de verschillende soorten glas voor hologes?
Ik heb voorheen horloges gehad met saffierglas en heb er nu eentje op het oog met mineraalglas.
Is dit verschil in kwaliteit nu echt zo groot?

Horloge topic? Cool!

Ik ben gek op divers en heb onder andere Doxa, Oris, Korsbek en Boschett. Twee uit de collectie:

Oris Aquis Depth Gauge:

lSU32Tt.jpg

Doxa Sub 800Ti:

1RkCy82.jpg

Laatst bewerkt:
50mm diameter :eek:

Wat is overigens de ervaring met de verschillende soorten glas voor hologes?
Ik heb voorheen horloges gehad met saffierglas en heb er nu eentje op het oog met mineraalglas.
Is dit verschil in kwaliteit nu echt zo groot?

saffier is harder en krasbestendiger, maar bij een echt harde klap kan saffier breken en mineraal heeft dan alleen een kras. zou me er niet te druk om maken

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

die Oris is mooi starkx

Horloge topic? Cool!
ik ben gek op divers en heb onder andere Doxa, Oris, Korsbek en Boschett. Twee uit de collectie:
Oris Aquis Depth Gauge:

Hier nog een fan van (Oris) duikers :cool:
Heb zelf een Tubbataha met staal (titanium) en rubberen band.

Als 'bash'horloge op vakantie / op het strand een seiko skx007

Wou dat ik er meerdere Oris'sen had, maar zonder vast inkomen momenteel niet houdbaar.

Welke klokjes heb je nog meer liggen?

Terug
Naar boven