XXL Nutrition

Sticky Show Your Watch

Dat is lang... Ik las hier en daar dat er mensen zijn die m na 5 dagen al hebben.
Heb nog geen QC pics maar kreeg net n mail dat ie 'shipped' is :o

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Krijg nu een mail dat ze m niet meer hebben en dat ik een andere moet kiezen ... Wat een klote gedoe

Les 1; altijd mailen of ze het gewenste model kunnen leveren. Van die sites klopt nooit wat.

Daarnaast lijkt 5 dagen me vrij onmogelijk met triangel shipping.

Les 1; altijd mailen of ze het gewenste model kunnen leveren. Van die sites klopt nooit wat.

Licht eraan hoe snel de post is. Al dat spul komt btw gewoon uit China. Als ze hun registered Airmail gebruiken heb je geluk met 5dagen! Normale tijd met registered is toch wel 3 weken. Kies je voor DHL heb je het soms al in 2 dagen binnen.

Licht eraan hoe snel de post is. Al dat spul komt btw gewoon uit China. Als ze hun registered Airmail gebruiken heb je geluk met 5dagen! Normale tijd met registered is toch wel 3 weken. Kies je voor DHL heb je het soms al in 2 dagen binnen.

Ja maar hij had volgens mij triangel shipping, duurt wat langer

Weet ik, heb ik ook gedaan maar z'n antwoord was toen dat ik op de site moest kijken naar de beschikbare modellen... Dacht dus dat als ie op de site stond dat ze m zouden hebben.
Pfff dit is echt klote, hopelijk stort ie gewoon m'n geld terug. Was 205 Euro :(

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Ja maar hij had volgens mij triangel shipping, duurt wat langer

Ik had airmail :)

Weet ik, heb ik ook gedaan maar z'n antwoord was toen dat ik op de site moest kijken naar de beschikbare modellen... Dacht dus dat als ie op de site stond dat ze m zouden hebben.
Pfff dit is echt klote, hopelijk stort ie gewoon m'n geld terug. Was 205 Euro :(

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Ik had airmail :)

Via engeland toch?

Ik heb m nooit via Engeland laten versturen.

god verdomme, denk niet dat je je geld terug krijgt, wordt een ander model uitzoeken

Echt klote want die U-Boat is eigenlijk de enige replica die ik wil. Bijna niemand kent U-Boat hier, met een rolex of breitling zou ik niet rondlopen...

wat vind je zo mooi aan die U-boat? wanstaltig groot ook, ieder zijn ding.

op volgorde van datum gekocht:

G-shock
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Guess
Diesel(turky)
diesel-mens-mr-daddy-rose-gold-tone-watch-p6556-7187_zoom.jpg

en nu waarschijnlijk deze erbij halen:

Deze was nieuw 360, heb hem tweedehands voor 240incl verzenden.

Dingen worden 3-4x gedragen en dan weer verkocht. Ook minder risico dat hij bij de douane ingenomen wordt als hij binnen Europa verzonden wordt.

Deze was nieuw 360, heb hem tweedehands voor 240incl verzenden.

Dingen worden 3-4x gedragen en dan weer verkocht. Ook minder risico dat hij bij de douane ingenomen wordt als hij binnen Europa verzonden wordt.

Ja ik ben zelf niet zo'n fan van m2m sales. Dude had mijn adres verkeerd geschreven en de tracking gaf aan dat het horloge retour afzender was gegaan. Hij beweerde echter dat hij bij hem ook nooit was aangekomen.

Lang verhaal kort; heb mijn geld terug gekregen maar hele situatie was beroerd aangezien hij uiteindelijk niks had.

Ja dat is naar

Zonder te haten (dus echt serieuze vraag), maar waarom koop je graag een fake horloge?

Terug
Naar boven