Fitness Seller

Sticky Show Your Watch

Zit even dit topic door te lezen ... Elke derde post of zo komt er wel een of andere gaye replica voorbij

WHY ?!

Niet om te dissen hoor, maar ik begrijp daar echt eerlijk waar helemaal NIKS van . ???

Het is net een plastic nep mercedes embleem op je volkswagen ... wat zeg ik, op je trabant plakken.

Of zo'n coole "V8" embleem van de action op je fiat punto .

Doe je toch niet ?! Zelfs al trapt een op de 100 mensen erin dat het een echte is, dan nog weet je het zelf toch ? Da's toch nog het ergste ?

Enlighten me.

Niet iedereen heeft zin om doezoes te betalen voor een horloge. En vaak zijn de goede replicas ook gewoon goed.

Die replica's zijn meestal van betere kwaliteit dan de meeste horloges die in hier in warenhuizen vind + dat als je t model mooi vind maar niet nog ergens 25.000 in een oude sok hebt liggen het een mooi horloge is. Kwalitatief beter en mooi dan de 9000 Diesels die hier langskomen

Zit even dit topic door te lezen ... Elke derde post of zo komt er wel een of andere gaye replica voorbij

WHY ?!

Niet om te dissen hoor, maar ik begrijp daar echt eerlijk waar helemaal NIKS van . ???

Het is net een plastic nep mercedes embleem op je volkswagen ... wat zeg ik, op je trabant plakken.

Doe je toch niet ?! Zelfs al trapt een op de 100 mensen erin dat het een echte is, dan nog weet je het zelf toch ? Da's toch nog het ergste ?

Enlighten me.

nee 100 euro voor een fossil uitgeven die gewoon über lelijk is.. ik koop liever een mooie replica van 300 euro. het gaat mij ook niet om hoe duur dat hij is want (bijna) niemand heeft 20 rood over voor een facking horloge

Ok fair enough

Maar moet er dan perse rolex op staan voordat ie "een mooi model" is ?
Voor een paar honderd euro kun je toch wel een horloge vinden die je mooi vind ?

Als het dan moest kunnen ze beter het merk eraf laten. Gewoon het model na-apen, maar dan zonder "rolex" erop.
Dan zou ik er nog mee kunnen leven, anders is het toch een beetje raar als je zogenaamd een rolex om hebt, en dan vervolgens in je renault clio van 1998 stapt.

Ik wil die U-Boat al langer dan een jaar hebben maar een echte is onbetaalbaar voor menig student, daarom een replica. En de andere horloge's die ik heb/had raak ik altijd rap op uitgekeken (fossil, guess, diesel, michael kors, ...)

Btw: met een replica rolex ofzo zou ik ook niet rondlopen. Maar U-Boat kent amper iemand van mijn leeftijd. Met een replica AP ofzo zou ik ook nog wel rondlopen, denk dat ik daar nooit een opmerking over zou krijgen.

Ok fair enough

Maar moet er dan perse rolex op staan voordat ie "een mooi model" is ?
Voor een paar honderd euro kun je toch wel een horloge vinden die je mooi vind ?

Als het dan moest kunnen ze beter het merk eraf laten. Gewoon het model na-apen, maar dan zonder "rolex" erop.
Dan zou ik er nog mee kunnen leven, anders is het toch een beetje raar als je zogenaamd een rolex om hebt, en dan vervolgens in je renault clio van 1998 stapt.

ik koop ook geen rolex, audemars piguet of hublot. elke randdebiel loopt voortaan met zo eentje. doe mij maar een panerai, omega, tag heuer, franck muller of IWC. 9/10 weet niet eens wat voor merken het zijn, en zijn ook hele mooie horloges

@ elephantturtle

ja heb de posts gelezen , hoop dat ie niet tegenvalt , is wel een leuk model inderdaad

Voor de mensen die liever een ''echt'' merk hebben die lijkt op een duur merk heb je verschillende merken zoals Bulova of Invicta. Zit vaak een goedkoop automatisch uurwerk in en lijken op een bekend horloge (homage)
Vind dit zelf minder dan een replica.

Rolex Daydate
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

AP Royal Oak

Rolex Daytona

Ik draag een replica als protest tegen de materialistische maatschappij waarin de schoonheid van een goed bepaald wordt door de prijs die er voor betaald is.

Not srs

Pure B de site die je gaf (torobravos) had m niet meer :(
Heb m dan maar hier besteld:
[Link niet meer beschikbaar]

WHY ?!

Enlighten me.

Inderdaad, helemaal mee eens. Ik loop dan liever met een homage rond dan dat ik glashard moet liegen over de echtheid van mijn horloge. Tenzij je het natuurlijk stoer vindt om iedereen te vertellen dat je je nep Rolex via the interwebz hebt gekocht. :rolleyes: Maar goed, over smaak valt niet te twisten, toch?

Voor mensen die wel een origineel horloge of een mooie homage willen is het leuk om de lijst uit dit topic van Watchuseek even door kijken. De zogenaamde microbrands hebben vaak heel goede kwaliteit voor een scherpe prijs.
http://forums.watchuseek.com/f74/boutique-watch-list-1034170.html

Vindt je dat toch wat te risky dan kun je bijna niet missen met een Seiko of een Citizen, die ook mooie automaten verkopen voor kleinere budgetten. Allebei gerespecteerde merken bij veel horlogeliefhebbers.

Still like it :)

2a6p26g.jpg

Jep! Hoelang duurt het ongeveer voor die aankomt?
Heb m gisteren besteld maar hij moet nog QC pics sturen

Meestal een week tt de QC pics en daarna 2 weken tot je hem thuis hebt.

Waarom zeggen dat ie echt is? Die ene keer dat iemand hem herkend en vraagt of ie echt is. 9/10 zegt men alleen mooi horloge

Meestal een week tt de QC pics en daarna 2 weken tot je hem thuis hebt.

Waarom zeggen dat ie echt is? Die ene keer dat iemand hem herkend en vraagt of ie echt is. 9/10 zegt men alleen mooi horloge

Dat is lang... Ik las hier en daar dat er mensen zijn die m na 5 dagen al hebben.
Heb nog geen QC pics maar kreeg net n mail dat ie 'shipped' is :o

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Krijg nu een mail dat ze m niet meer hebben en dat ik een andere moet kiezen ... Wat een klote gedoe

Terug
Naar boven