- Waardering
- 496
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Zonder te haten (dus echt serieuze vraag), maar waarom koop je graag een fake horloge?
Omdat het een mooi en kwalitatief goed horloge is
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder te haten (dus echt serieuze vraag), maar waarom koop je graag een fake horloge?
Ja ik ben zelf niet zo'n fan van m2m sales. Dude had mijn adres verkeerd geschreven en de tracking gaf aan dat het horloge retour afzender was gegaan. Hij beweerde echter dat hij bij hem ook nooit was aangekomen.
Lang verhaal kort; heb mijn geld terug gekregen maar hele situatie was beroerd aangezien hij uiteindelijk niks had.

Voor 240 heb je ook wel een gewoon horloge die mooi en kwalitatief goed is.
Je valt toch gelijk door de mand als je met een horloge van zogenaamd een paar duizend euro loopt en wel bij de plaatselijke supermarkt werkt en mbo autotechniek leert. Of iets anders, but you get the idea
Mijn U-Boat is betaald langer dan een maand geleden, van een TD gekocht. Eerst was er een probleem met Western Union, kreeg ik m'n geld terug en moest ik de betaling opnieuw doen. Western Union vroeg 20 Euro extra om de transactie te doen. Nu, na langer dan een maand krijg ik een mail dat ik 40 Euro invoer taxen moet betalen. Echt klote, was gewoon een goedkope rep die nu wel duur uitkomt, wou dat ik m nooit besteld had.
Ondertussen ook al een uurwerk van de m2m sales gekocht waar ik wel zeer tevreden mee ben, koopje![]()
Via waar order je dan... Als je volgende keer een order uit het Oosten laat komen stuur ze een note met; Make sure the value on the package ja below $21! Dan kunnen ze je geen invoerrechte aansmeren en in Nederland ook niet meer. Dit omdat de Aziaten schijt hebben aan; Valsheid in geschriften. Amerikanen zouden dst weer niet doen, daarom betaal je bij orders uit de USA vaak nog extra invoerrechten en uit China bijv. niet.
Dat kan prima hoor. Als ze bij de 'douane' (TNT post controleert zelf in naam van de overheid) twijfels hebben dan sturen ze je eerst een bericht of je het aankoopbewijs kunt overleggen om zo de waarde (en dus invoerrechten ea) te bepalen. Volgens mij kun je er beter niets op laten zetten en hopen dat ie erdoor komt.

Klopt ken die brieven. Dan vul je in op dat papiertje in dst je door middel van een punte systeem de item hebt aangrkocht met een kleine bijbetaling. Stuurt een fake paypal screen erbij en klaar.
Ze moeten er altijd iets op de invoice zetten. Dus de douane te slim afzijn is slimmer. Daarnaast kan PostNL nooit een waarde bepalen volgens hun. Ze pikke er random maar een pakketje tussen uit. Doe al een jaar of 7-8 zaken met China en in al die tijd zo'n 12-13 van die brieven gehad en 2x een inbeslagnamen. Al met al een succes dus![]()
. Wat is jullie mening over TW Steel horloges? En dan vooral het uurwerk en de kwaliteit ervan? Ik ben benieuwd of dit ook echt goede degelijke horloges zijn of dat het voor een groot deel meer merknaam is. Een goed horloge, zal zeker jaren meegaan (zoals de meeste horloges) maar 500 Euro voor een TW steel zou ik nooit betalen. Ik zou dan eerder de goedkopere of 2e hands (die nog als nieuw zijn) U-Boat horloges eens bekijken. Kwalitatief stukken beter, zelfde prijscategorie en beetje zelfde stijl.
U boat is inderdaad waar ik het liefst voor ga! Maar ik vind het lastig 2e hands iets te vinden dat me bevalt + ik heb zelf niet de kennis om te zien of het horloge wel echt is.
als je foto's hebt kan je op fora wel mensen er naar laten kijken. die zien zo of hij waterschade heeft gehad, kast gepolijst, nieuwe plaat etc.

Ik zou wat op marktplaats rondkijken, net rap ff gecheckt en vond bv dit:
http://www.marktplaats.nl/a/sierade...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Ziet er wel interessant uit. Horloge is in goede staat, redelijk goedkoop (kan je meestal nog wat vanaf doen).
Check gewoon wat advertenties en stuur mailtjes zoals of de originele papieren enzo erbij zitten, of het een probleem zou zijn om eens samen langs de juwelier te passeren om na te gaan of hij echt is enz. Aan de reactie op op zo'n mails kan je vaak al heel wat afleiden.
Ik vind het in ieder geval véél interessanter om een U-Boat te kopen dan een TW-steel van 500 Euro.
---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------
Dit ook
rwg.bz (of iets dergelijk) is een replica horloge forum. Als je denkt je U-Boat gevonden te hebben post je gewoon even een topic in dat forum met de vraag of hij echt is, ze zullen je met plezier zeggen of ie echt is of niet.