Fitness Seller

Sticky Show Your Watch

full24430462.jpg

Sweet watch hè?

Ik zou hem terugbrengen. Hij loopt niet goed.

Die heb ik ook enkel met de donkere kast. Jammere was wel dat hij na 2 maanden als stuk ging ofja stuk niet het uurwerk maar de schroefjes die er voorop zitten vielen eruit.

WAT :eek:, dat is niet best. Waar had je 'm gekocht? Kreeg je een andere/ geld tegoed?

Lol schroefjes man, zelf weer vast zetten en verder gaan met je leven....

ook echt 1600 voor betaald, had je wel wat mooiers voor kunnen kopen, zonder afschrijving van 1k....

Zoals bijv. een mooie gebruikte Breitling oid. Was je afschrijving zo goed als nihil.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.469
Fully agree

Ik ga wel huilen als er geen bod op komt :o

WAT :eek:, dat is niet best. Waar had je 'm gekocht? Kreeg je een andere/ geld tegoed?

Ze hebben hem gemaakt. Die schroefjes zitten er enkel op voor de sier hebben verder geen functionele bijdragen aan het horloge. Hij loopt ondertussen gewoon prima hoor en ook geen problemen meer gehad.

Laat ik ook maar eens mee doen :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu wel hoop ik?

nu wel, seiko is wel aardig:thumbup:

Thanks, ik ben een echte Seiko fan. Onderste draag ik op feestjes en de bovenste bij sjieke gelegenheden.

Een replica kopen zou ik echt nooit doen. Dat is net zo dom als kampie-meisjes met Uggs die met nep-Louis Vuitton tasjes lopen. Maargoed, iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Een 2-3 jaar geleden heb ik eindelijk een Breilting gekocht na lang kijken, kijken, kijken. Dit moest de eerste worden in een reeks van mooie duurdere horloges in mijn collectie. Ik dacht eigenlijk dat ik het super vet zou vinden om een duur horloge te hebben maar achteraf deed het mij eigenlijk niet zoveel. Daarom heb ik na deze Breitling geen horloges meer gekocht. Ik wilde eigenlijk 2 foto's uploaden van mijn eigen horloge, maar dat gaat niet via deze website direct vanaf je harde schijf. Dus dan maar een linkje naar mijn horloge; Breitling Colt Chrono. Nieuw gekocht, geen 2e handsje. Deze is voor dagelijks gebruik, sporten, zwemmen alles. Ik ken ook gasten die een duur / mooi horloge hebben en deze niet dagelijks dragen omdat ze er zuinig op zijn. Persoonlijk vind ik dat een beetje lame. [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] Er zit ook nog een rubber bandje bij maar zo draag ik hem eigenlijk nooit: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven