Fitness Seller

Sticky Show Your Watch

Thanks

mij ook te druk, kan daar slecht tegen :P

Heeft iemand hier toevallig een Nixon 51-30 horloge? Ben aan het denken om een van de volgende te kopen.

img-thing?.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan niet kiezen en wil ze het liefst allemaal maar dat kan ik niet betalen :(

Ik zou wat verder oriënteren voor dat geld, echt heel lelijk dit...

+oneindig

http://i12.photobucket.com/albums/a219/hertadi/panerai177.jpg

Pam 177, titanium.

Hoewel het simpele design me echt bevalt zou ik in de toekomst graag een Rolex Daytona bezitten, voorlopig financieel niet te halen helaas. Ben voorlopig nog blij met mijn Panerai.

http://www.hourjewelry.com/blog/wp-content/uploads/2011/07/rolex-paul-newman-daytona.jpg
Panerai, rolex, audemans piquet, hublot, cartier effe op aliexpress zoeken naar trefwoorden bv roles, RX, high brand luxury watch etc... en je vind een perfect uitziende automatich lopend horloge voor prijzen tussen de 30 en 60€ met verschepingskosten inbegrepen. Een luxe uurwerk nu betaalbaar voor iedereen gewoon effe goed zoeken (met origineel brand logo maar die zetten ze er op de foto niet op wegens de patenten maar effe voor zekerheid navragen en ook wel maandje wachten tot zending toekomt)

Een namaak horloge nu betaalbaar voor iedereen die stoer wil doen, maar een echte niet kan betalen.

LAME.......

Koop dan een ander merk dat wel binnen je budget valt ipv nep te doen.
ik koop wat ik mooi vind en als da buiten budget is dan koop ik een replica, ik wissel graag van model en ga geen 10 horloges van 5000+ kopen als ik met een replica even blij ben, en dat is zelf als ik ze wel zou kunnen betalen koop ik liever een goeie replica:p

ik koop wat ik mooi vind en als da buiten budget is dan koop ik een replica, ik wissel graag van model en ga geen 10 horloges van 5000+ kopen als ik met een replica even blij ben, en dat is zelf als ik ze wel zou kunnen betalen koop ik liever een goeie replica:p

een replica van 30-60 euries is niet bepaald 'goeie' te noemen, maar ik ben t verder wel met je eens ja

Panerai, rolex, audemans piquet, hublot, cartier effe op aliexpress zoeken naar trefwoorden bv roles, RX, high brand luxury watch etc... en je vind een perfect uitziende automatich lopend horloge voor prijzen tussen de 30 en 60€ met verschepingskosten inbegrepen. Een luxe uurwerk nu betaalbaar voor iedereen gewoon effe goed zoeken (met origineel brand logo maar die zetten ze er op de foto niet op wegens de patenten maar effe voor zekerheid navragen en ook wel maandje wachten tot zending toekomt)
Is wel rommel voor dat geld. Markt inTurkije kwaliteit

Ik draag geen horloge had er vroeger wel zo 1 die als afstandsbediening kon dienen...haaaaaaahahahah

Gisterenmiddag heeft een kameraad van mij een nieuwe Facebook groep opgericht, waar ik vervolgens de tweede beheerder van ben geworden.
Deze groep is gericht op het aanbieden van horloges, en sieraden. Iedereen is welkom om zijn of haar horloge(s) te koop aan te bieden. Zowel oude als nieuwe en zowel dure als goedkope horloges zijn toegestaan. Ook replica's mogen aangeboden worden, mits eerlijk aangegeven en eerlijk geprijsd. Wij houden niet van bedriegers.

Binnen minder dan één dag heeft onze groep al 17 leden behaald en een advertentie van een bijzondere Casio G-Shock. Dat is nu natuurlijk nog weinig, maar de groei zit er wel in!

De link naar de FB groep:
https://www.facebook.com/groups/623730304439434/?fref=ts

Wij zijn van plan een giveaway te houden bij een bepaald ledenaantal. (Waarschijnlijk 100 leden.)

Laatst bewerkt:
Gisterenmiddag heeft een kameraad van mij een nieuwe Facebook groep opgericht, waar ik vervolgens de tweede beheerder van ben geworden. Deze groep is gericht op het aanbieden van horloges, en sieraden. Iedereen is welkom om zijn of haar horloge(s) te koop aan te bieden. Zowel oude als nieuwe en zowel dure als goedkope horloges zijn toegestaan. Ook replica's mogen aangeboden worden, mits eerlijk aangegeven en eerlijk geprijsd. Wij houden niet van bedriegers. Binnen minder dan één dag heeft onze groep al 17 leden behaald en een advertentie van een bijzondere Casio G-Shock. Dat is nu natuurlijk nog weinig, maar de groei zit er wel in! De link naar de FB groep: http://www.facebook.com/groups/6237...39434/?fref=ts Wij zijn van plan een giveaway te houden bij een bepaald ledenaantal. (Waarschijnlijk 100 leden.)

The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.

Werkt goed:p

Iemand tips om een rubberen horloge band minder statisch te maken?

Ik zie niet in hoe een duur horloge je stoerder maakt. Ik zit zelf al een hele tijd te tobben of ik een horloge van 200 euro wil gaan aanschaffen, omdat ik het zoveel geld vind alleen maar voor een horloge.

Ik zie niet in hoe een duur horloge je stoerder maakt. Ik zit zelf al een hele tijd te tobben of ik een horloge van 200 euro wil gaan aanschaffen, omdat ik het zoveel geld vind alleen maar voor een horloge.

terugrekenen naar kosten per dag dan, dan valt het waarsch allemaal wel mee

Terug
Naar boven