Een replica kopen zou ik echt nooit doen. Dat is net zo dom als kampie-meisjes met Uggs die met nep-Louis Vuitton tasjes lopen. Maargoed, iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Een 2-3 jaar geleden heb ik eindelijk een Breilting gekocht na lang kijken, kijken, kijken. Dit moest de eerste worden in een reeks van mooie duurdere horloges in mijn collectie. Ik dacht eigenlijk dat ik het super vet zou vinden om een duur horloge te hebben maar achteraf deed het mij eigenlijk niet zoveel. Daarom heb ik na deze Breitling geen horloges meer gekocht. Ik wilde eigenlijk 2 foto's uploaden van mijn eigen horloge, maar dat gaat niet via deze website direct vanaf je harde schijf. Dus dan maar een linkje naar mijn horloge; Breitling Colt Chrono. Nieuw gekocht, geen 2e handsje. Deze is voor dagelijks gebruik, sporten, zwemmen alles. Ik ken ook gasten die een duur / mooi horloge hebben en deze niet dagelijks dragen omdat ze er zuinig op zijn. Persoonlijk vind ik dat een beetje lame. Er zit ook nog een rubber bandje bij maar zo draag ik hem eigenlijk nooit: