MuscleMeat

Sticky Show Your Watch

Een replica kopen zou ik echt nooit doen. Dat is net zo dom als kampie-meisjes met Uggs die met nep-Louis Vuitton tasjes lopen. Maargoed, iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Een 2-3 jaar geleden heb ik eindelijk een Breilting gekocht na lang kijken, kijken, kijken. Dit moest de eerste worden in een reeks van mooie duurdere horloges in mijn collectie. Ik dacht eigenlijk dat ik het super vet zou vinden om een duur horloge te hebben maar achteraf deed het mij eigenlijk niet zoveel. Daarom heb ik na deze Breitling geen horloges meer gekocht. Ik wilde eigenlijk 2 foto's uploaden van mijn eigen horloge, maar dat gaat niet via deze website direct vanaf je harde schijf. Dus dan maar een linkje naar mijn horloge; Breitling Colt Chrono. Nieuw gekocht, geen 2e handsje. Deze is voor dagelijks gebruik, sporten, zwemmen alles. Ik ken ook gasten die een duur / mooi horloge hebben en deze niet dagelijks dragen omdat ze er zuinig op zijn. Persoonlijk vind ik dat een beetje lame. Er zit ook nog een rubber bandje bij maar zo draag ik hem eigenlijk nooit:
Mooi hoor! Die wil ik ook wel.

Mooi hoor! Die wil ik ook wel.

De meeste Breitlings zijn echt van die glimdingen. Deze is wat matter. Ook niet het oude design maar iets moderner.

2e hands heb je hem al voor 1500 euro Ofzo. Nieuwprijs die ik destijds betaalde was 3000 euro.

Ik heb er wel eens aan gedacht om hem te verkopen maar als ik er maar 1500 voor terug krijg dan hou ik hem liever. Ik moet toch ergens mee mij rust timen tussen de sets ;)

De meeste Breitlings zijn echt van die glimdingen. Deze is wat matter. Ook niet het oude design maar iets moderner. 2e hands heb je hem al voor 1500 euro Ofzo. Nieuwprijs die ik destijds betaalde was 3000 euro. Ik heb er wel eens aan gedacht om hem te verkopen maar als ik er maar 1500 voor terug krijg dan hou ik hem liever. Ik moet toch ergens mee mij rust timen tussen de sets ;)
Ik zal eerlijk zijn dat ik die twee Seiko's van mij bij de outlet heb gekocht voor 50% van de normale winkelprijs. Anders had ik ze echt niet kunnen betalen.
Een Breitling is mijn droom, maar helaas denkt mijn portemonnee daar anders over. Ook een 2e hands zit er niet in :(.

Ik zal eerlijk zijn dat ik die twee Seiko's van mij bij de outlet heb gekocht voor 50% van de normale winkelprijs. Anders had ik ze echt niet kunnen betalen.
Een Breitling is mijn droom, maar helaas denkt mijn portemonnee daar anders over. Ook een 2e hands zit er niet in :(.

Een mooi horloge was ook mijn droom, maar toen ik hem had werd ik er echt niet gelukkiger van. Ondanks dat ik me in de gelukkige situatie bevind dat ik het gemakkelijk kan betalen, vind ik materiële zaken helemaal niet belangrijk. Naast een mooie auto en dit horloge doe ik niet veel aan luxe producten.

Je word gewoon niet gelukkiger van luxe dingetjes. Althans ik niet. Gezondheid, een leuke vakantie, avond lachen met je maten... Allemaal veel leuker dan een horloge van 3000 euro +

Een mooi horloge was ook mijn droom, maar toen ik hem had werd ik er echt niet gelukkiger van. Ondanks dat ik me in de gelukkige situatie bevind dat ik het gemakkelijk kan betalen, vind ik materiële zaken helemaal niet belangrijk. Naast een mooie auto en dit horloge doe ik niet veel aan luxe producten. Je word gewoon niet gelukkiger van luxe dingetjes. Althans ik niet. Gezondheid, een leuke vakantie, avond lachen met je maten... Allemaal veel leuker dan een horloge van 3000 euro +
Ik ben ook niet zo van de luxe spullen, maar ik heb gewoon iets met horloges. Geen idee waar het vandaan komt :).

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Deze vind ik ook super: http://www.seiko.nl/collections/astron/default.aspx

Was bij familie op bezoek en een kennis die daar ook was had nogal een opvallend horloge dus ik vroeg erna, vind 'm niet zo mooi maar wel heel nice om heel het binnenwerk te kunnen zien;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb ik momenteel al geruime tijd (vanaf die uitkwam ongeveer), gekregen van mijn vriendin. In het begin wat problemen gehad omdat deze na enkele uren ineens stopte met werken. 3 keer binnen geweest de eerste maand, sindsdien nergens nog last van gehad. Weegt minder dan ik dacht, is echt wel een redelijk groot horloge :p Alleen nu wat krassen op het metaal en begint ook al wat matter te worden :/ gebruik deze wel dagelijks en overal (behalve bij het sporten)

AP RO 14790ST (36mm)

geen gen natuurlijk (i wish..) :) maar wel een prima rep, met een 2824-2 uurwerk.
ik draag deze meer formeel op werk en voor bij een suit. kon ook voor de 39mm maar die oogt al snel te groot voor een dress watch.

sMtnxnK.jpg

tgE1G6F.jpg

r3Cg3kt.jpg

3uJpuZX.jpg

Van Josh?

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

IMG_20141231_151931_zpssgk25zml.jpg

Diver met haaienleren band

mooie Pure B

Thanks, de jouwe ook. 36mm is mij wat te klein, ik heb de 15400, 41mm

output_zpszmdeptev.jpg

Nice klokje, beide :thumb:

Die sub is erg mooi inderdaad en niet groot

Vriend van me heeft er eentje, vallen erg mooi om je pols en met die glidelock altijd perfect passend (bij een schakelband dan)

Terug
Naar boven