AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

iemand ervaring met watch2day?

Ja, ze verkopen over het algemeen rotzooi waar je te veel voor betaald.
Deze merken stunten zogenaamd met grote aanbiedingen, zodat het lijkt dat je heel wat krijgt voor weinig. Terwijl je eigenlijk weinig krijgt voor te veel.
Ze maken de verkoopprijs extreem hoog en dan bieden ze de horloges voor stuntprijzen aan op sites zoals Watch2day etc.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 10:25 ----------

:roflol: verkopen ze echt niet bij dealextreme hoor!

Jawel, en is overal ook op ebay te vinden. Ook van andere merken. Chinees klokje.

Ja, ze verkopen over het algemeen rotzooi waar je te veel voor betaald.
Deze merken stunten zogenaamd met grote aanbiedingen, zodat het lijkt dat je heel wat krijgt voor weinig. Terwijl je eigenlijk weinig krijgt voor te veel.
Ze maken de verkoopprijs extreem hoog en dan bieden ze de horloges voor stuntprijzen aan op sites zoals Watch2day etc.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 10:25 ----------

Jawel, en is overal ook op ebay te vinden. Ook van andere merken. Chinees klokje.

geen ervaring dus :rolleyes:

had nog nooit van dit merk gehoord maar ze hebben best wel mooie klokjes tegen een betaalbare prijs

http://www.viceroy.es/

http://bensontrade.nl/horloges/viceroy

Viceroy%20Magnum%20Collection%20Introduced%20at%20Baselworld%202012%20-%2042115-95%20LR.jpg

Laatst bewerkt:
Vroeger had je Breitling, Cartier en Rolex. Nu heb je wel 1000 hele dure merken.
Ik kan echt het verschil niet zien tussen een ding van 50 en 10000 euro. Zelfs niet als ik het merk zie :)

Die AP van El Hombre is echter wel het allervetste klokje wat ik ooit gezien heb.

Heb gehoord dat de minder dure horloges van watch2day wel legit zijn.
Merken zoals Guess, Armani, Boss , Hilfiger, ...

Iemand met veel verstand die er wat over kan zeggen?
Heb heel veel over watch2day gelezen en weet het nog altijd niet goed. Die +1000 euro horloges zijn natuurlijk niet legit...

Heb gehoord dat de minder dure horloges van watch2day wel legit zijn.
Merken zoals Guess, Armani, Boss , Hilfiger, ...

Iemand met veel verstand die er wat over kan zeggen?
Heb heel veel over watch2day gelezen en weet het nog altijd niet goed. Die +1000 euro horloges zijn natuurlijk niet legit...
die zijn volgens mij wel legit maar die merken waarvan je nooit heb gehoord zijn wel troep denk ik. Welke boss hebben ze verkocht dan? zag nooit wat

die zijn volgens mij wel legit maar die merken waarvan je nooit heb gehoord zijn wel troep denk ik. Welke boss hebben ze verkocht dan? zag nooit wat

Uh ik zeg maar wat kan best zijn dat Boss er niet tussen zat. Wou gewoon wat middelmatige merken opnoemen. Guess , hilfiger en armani zaten er iig wel tussen :p

prijzen verschillen maar 50 euro als je het in een winkel koopt dus zal wel echt zijn

Nee hoor, er zijn al verscheidene Armani klokjes gepasseerd aan 75 Euro ongeveer. Terwijl je in de winkel voor een degelijk horloge van dat merk al rap 200+ betaald. Ze geven bijna altijd minstens 55% korting.

:roflol: Volgens mij zijn de echte niet veel duurder
:roflol: nu je het zegt, hij ziet er zo mooi en duur uit dat ik dacht dat je er wel wat voor mag neer leggen. Maar op de enigste site die ik gevonden heb zijn de prijzen rond de 40euro voor een echte. Koop ik liever een echte voor net iets meer geld :D

Denk dat je hiervoor PAYPAL of internetbankieren nodig hebt? Bijde heb ik niet.. Daarom dus?
Maak dan een paypal account aan? Is gratis!

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 22:08 ----------

Nee hoor, er zijn al verscheidene Armani klokjes gepasseerd aan 75 Euro ongeveer. Terwijl je in de winkel voor een degelijk horloge van dat merk al rap 200+ betaald. Ze geven bijna altijd minstens 55% korting.
Geen armani kopen bro
Ik ken een paar mensen die er één hadden (klasse rond de 150-200€ denk ik) en die zijn vrij snel kapot gegaan

Maak dan een paypal account aan? Is gratis!

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 22:08 ----------

Geen armani kopen bro
Ik ken een paar mensen die er één hadden (klasse rond de 150-200€ denk ik) en die zijn vrij snel kapot gegaan

Hmm k*t. Wist wel dat armani niet echt de beste kwaliteit was kwa horloges maar sommige zien er toch zo vet uit

Terug
Naar boven