XXL Nutrition

Sticky Show Your Watch

ik wil ook keertje horloge kopen.. alleen geen idee welke ik moet kopen

die horloges van die aanbieding laatst vond ik mooi maar als ik lees dat ze het na 1 jaar al niet meer doen heb ik ook zo iets van.. beter iets kopen dat lang mee gaat. :P

budget tot 300 eu ofzo

Allemaal echt? Dus geen fake shit?
Hoe rijk moet jij dan wel niet zijn :p Rolex ???

Kwestie van sparen, ook heb ik een jaar lang fulltime 40-60 uur gewerkt omdat ik gestopt was met mijn studie. Allemaal echt maar soms raak je erop uitgekeken en ruil je ze in voor iets anders momenteel dus deze Rolex maar die ben ik niet van plan weer weg te doen is nog met tritium wat ik zelf mooier vind.

MUST GET WATCH SOON :mad:

Binnenkort ff een prulletje van internet bestellen, kijken of een watch wel eens wat is voor me:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fossil.
Heb ik ondertussen al een paar jaar, en nog maar 1 x de batterij moeten vervangen. Prima horloge en chickmagnet :cool:

fossil heeft er af en toe wel hele leuke tussen ja, mooi exemplaar heb je daar

Al 6 jaar Omega Seamaster, dik tevreden :).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kwestie van sparen, ook heb ik een jaar lang fulltime 40-60 uur gewerkt omdat ik gestopt was met mijn studie. Allemaal echt maar soms raak je erop uitgekeken en ruil je ze in voor iets anders momenteel dus deze Rolex maar die ben ik niet van plan weer weg te doen is nog met tritium wat ik zelf mooier vind.
Ok :p
Rolex is wel een goede investering, mits dat je hem ook veilig opbergt. Heb gehoord dat ze praktisch niks van waarde verliezen net zoals andere top-quality merken zoals Baume & Mercier.
Ben blij met m'n kleine Fossil, hopelijk gaat ie nog ff mee; ben nog maar student dus praktisch 0 inkomsten :p

Morgen op pad voor een nieuwe klok :)

De Glycine Airman 7 Titanium Black vind ik nog wel een mooi klokje, jammer van de prijs!

izlr9x.png

Cadeautje van m'n opa een tijdje terug. Ik draag hem niet zo vaak.

Terug
Naar boven