- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Momenteel teveel om op te noemen, leukste is de 40 mm Milgauss of de Patek automaat, is wel echt dress watch en ikke nooit pak dragen hehehe daarom extra shocking voor de heren die denken zo verfijd en exquisit te zijn en dan zit ik naast je aan de koffie en heb hem ook, hehehehe dan ga je wel ff slecht, ouwe explorer 2 draag ik ook graag gewoon omdat die klok geen love krijgt en toch een geweldige machine is.
Veder nog van alles wat voor de fun zoals datejust, wel alles oud want draag niks herkenbaars meer de laatste jaren, de Mil is van 2013 en een uitzondering omdat je niet echt ziet dat het een Lex is, heb je een Seiko hoorde ik laatst van een gabber die een Day date 2 draagt, heerlijk!!! dat wou ik horen.

Heel fortuin aan horloges heb je dan als je echt zijn (en pics?
) Zag in het begin van dit topics dat veel mensen het ook over fake rolex' hadden.Dit is mijn topic, heb een andere account, oud gedienden weten wel dat ik het benja ik ken je idd nietHeel fortuin aan horloges heb je dan als je echt zijn (en pics?
) Zag in het begin van dit topics dat veel mensen het ook over fake rolex' hadden.
Wat heb je allemaal nog meer in je collectie?

El Hombre is back

Nice! Ik zou wel graag een pic zien van wat je momenteel hebt man, zieke klokken heb/had je altijd. Geen zin om het hele topic door te zoeken.
nu weinig nieuws behalve een patek, milgauss en een explorer 2 , ben heel low key tegenwoordigNice! Ik zou wel graag een pic zien van wat je momenteel hebt man, zieke klokken heb/had je altijd. Geen zin om het hele topic door te zoeken.
Het is een mooi horloge, maar niet van mij. Ik zag je Milgauss posten vandaar mijn post. Is van zwager heeft ook een Hublot, mooi ding. Ik geef er niet zoveel om eerlijk gezegd.
ik had eerts AP, gmt2 en nog wat onzin maar de Mil wint het van alle, prachtige kleuren en niet te herkennen als rolex.Het is een mooi horloge, maar niet van mij. Ik zag je Milgauss posten vandaar mijn post. Is van zwager heeft ook een Hublot, mooi ding. Ik geef er niet zoveel om eerlijk gezegd.