- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Welk merk?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toevallig laatst opgezocht. Random goat tip met betrekking tot online kopen: google: "site naam + 'kassa' "
http://kassa.vara.nl/pagina/discussie-kopen-op-catawiki-is-onveilig
Korte samenvatting uit mijn hoofd: Catawiki is geen veilingensite maar een platform. D.w.z. garanties etc. die een veilinghuis normaliter biedt, denk e-bay, gelden hier niet. Dit is allemaal netjes vermeld in de T&C maar de lay-out van de site doet anders vermoeden. Men handelt dus direct met de aanbieder en problemen kunnen alleen met de verkoper zelf opgelost worden. Bij conflict zal er een 'bemiddelaar' zijn intrede doen maar ervaring leert dat deze bemiddelaar slechts in het belang van Catawiki handelt. Best shady shit dus, ik zou ervan wegblijven.
Maar weet natuurlijk niet hoeveel het kost als de veilig afloopt over een paar dagen. Wellicht als het 10-20 euro is dat het het risico wel waard is.Echt he
En dan komt het moment dat je realiseert dat je met de tijd kijken op een iPad 10x meer aandacht van vrouwen krijgt dan met een horloge van duizenden euro's![]()
Pic

Seiko 5jes bieden veel voor het geld. Heb zelf ook een SKX007 als echte 'beater' (lees: naar het strand / op vakantie / festival)

Ik heb er 2, mooie horloges voor de prijs, gaan zeker wel even mee, maar het blijven goedkope quartz horloges met mineraal glas. Het zijn dan ook mijn horloges die ik draag als ik iets ga doen waarbij krassen of stoten niet uitgesloten is.Iemand ervaring met mvmt watches? Zien er imo mooi uit, maar dunno hoe ze aanvoelen en hoe de kwal is. Niet dat ik extreem veel van verwacht, maar wil wel dat ze langer dan 1-2j meegaan. Heb zelf al een rodania, tw steel en festina