- Waardering
- 2.516
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Wat is betaalbaar en wat is duur voor jou?Wat zijn een beetje betaalbare skeleton watches? Of zit je dan al snel in een duurdere categorie?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is betaalbaar en wat is duur voor jou?Wat zijn een beetje betaalbare skeleton watches? Of zit je dan al snel in een duurdere categorie?
Mooie klok!
Doet me ook beetje denken aan een Omega Speedmaster

Deze staat al twee jaar op mijn verlanglijst, hopelijk next year!
![]()

Ik vind hem ook niet mooi...Gewoon een neppers kopen net als velen hier in dit topic
Wel een duur klokje voor een relatief onbekend merk bij het grote publiek. Wat maakt dit ding speciaal? Mooi is ie zeker niet naar mijn mening dan![]()
Over smaak valt niet te twisten, ik vind 'em geweldig en ik hou zeker niet van neppers als het op horloges aankomt. Ik vind Doxa is een gewoon een gaaf retro duikhorloge merk, dat mensen het merk niet kennen maakt het voor mij alleen maar aantrekkelijker. Een stuk gaver dan al die modeklokkies en neppers die je overal ziet.
Over smaak valt zeker niet te twisten, maar ik vind zelf de kleurencombinatie oranje met blauw wat kinderlijk ogen.Over smaak valt niet te twisten, ik vind 'em geweldig en ik hou zeker niet van neppers als het op horloges aankomt. Ik vind Doxa is een gewoon een gaaf retro duikhorloge merk, dat mensen het merk niet kennen maakt het voor mij alleen maar aantrekkelijker. Een stuk gaver dan al die modeklokkies en neppers die je overal ziet.
Over smaak valt zeker niet te twisten, maar ik vind zelf de kleurencombinatie oranje met blauw wat kinderlijk ogen.
Die dingen op die sites zijn meestal goedkope zooi met slechte uurwerken.