AndroidHealthClinic

Shredded en big met Sarms (S4, Ostarine, MK-677, Cardarine) met fotos

Bezoekers in dit topic

Dat zou normaal geen probleem mogen geven dan

Aangezien het nu om sarms gaat zou het idd geen problemen moeten geven, echter verkopen zij ook andere producten die je niet mag hebben/bestellen zeg maar.
De douane kan misschien twijfels hebben al zou je dan wel iets van een brief moeten ontvangen lijkt me???
 
Ga dit ook eens volgen......dus IN
 
Ja ik snap er niets van ik hoor helemaal niets echt irrotant is dat
 
intressant log, pak nu bijna dezelfde stack op de s4 na.
 
Ik haal mijn Sarms van een Nederlands bedrijf... Ze werken gwn met post NL dus het is echt snel geleverd!
Even een korte update, heb een paar cheatmeals gehad deze week omdat ik met toch wel flat voelde en had t even nodig.
Ik begin te merken dat ik echt droger ben geworden in me gezicht en buik.
Kracht is een klein beetje omlaag gegaan...
Voor de rest geen nieuwe bijwerkingen of zo.
Nog steeds dat honger gevoel van mk677, soms is het zo erg dat het echt voelt alsof ik ga neervallen hahaha
Nog geen visuele bijwerkingen van S4 maar als ze komen ga ik er wel van af denk ik.
Ben nu aan het daten met een hele knappe meid die ook traint en wil niet als een opa overkomen die soms niet kan zien en horen ahhaha...
Vandaag chest day gehad dat is de 1e foto.
2e is van net, buik progressie!

image.jpeg


image.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Aardige shape al! Heb je al eens laten testen hoe hoog je waardes zijn op die MK 677? 't Klinkt als leuk spul, zeker naast echte HGH maar ik ben wel benieuwd wat het nou echt doet.
 
Aardige shape al! Heb je al eens laten testen hoe hoog je waardes zijn op die MK 677? 't Klinkt als leuk spul, zeker naast echte HGH maar ik ben wel benieuwd wat het nou echt doet.
Het geeft Hgh pulsjes, verhoogt ook igf 1 dus de pomps zijn echt geweldig. Ze worden ook steeds beter, denk dat het nu aan het opbouwen is. Heb nog geen bloed test gedaan maar je ziet en voelt het verschil. Het doet wel wat!
 
Na hoeveel dagen moet je van de lgd 4033 en mk 677 iets echt serieus duidelijk merken ?
 
Tussen dag 5 en dag 10 moet je het wel merken
 
Oke ik heb besteld ik start morgen met mijn cycles lgd en mk nog adviesen om meer erbij te doen?
 
Oke top markus waar heb jij je sarms gekocht?
 
Gedaan via instagram
 
Oke ik heb besteld ik start morgen met mijn cycles lgd en mk nog adviesen om meer erbij te doen?

Je zou er eventueel nog 20mg cardarine aan kunnen toevoegen voor meer uithoudingsvermogen en vetverbranding.
 
Je zou er eventueel nog 20mg cardarine aan kunnen toevoegen voor meer uithoudingsvermogen en vetverbranding.
Ja maar hij gaat op Ligandrol + MK-677 denk niet dat hij cardio gaat doen en vet wil verbranden. Voor een bulk is het niet echt nodig...
Het is altijd goed om toe te voegen dat is wel zo maar het is niet zo belangrijk bij een bulk ;)
 
Ja maar hij gaat op Ligandrol + MK-677 denk niet dat hij cardio gaat doen en vet wil verbranden. Voor een bulk is het niet echt nodig...
Het is altijd goed om toe te voegen dat is wel zo maar het is niet zo belangrijk bij een bulk ;)

Je kan er meer uit halen en droger uit komen als je het toevoegd.Je hersteld veel sneller tussen de setjes en kan meer reps doen.
 
Je kan er meer uit halen en droger uit komen als je het toevoegd.Je hersteld veel sneller tussen de setjes en kan meer reps doen.
Ja dat klopt!
Maar is dat wel het beste als je je spieren wilt behouden?
Ik train nog steeds zwaar en ik persoonlijk vind dat een betere manier om spieren aan te komen & behouden. Supersets en kleine rust periodes hebben ook een plek maar ik merk dat het bij mij snel leid tot spierverlies...
Tijdens LGD krijg je ook een gekke krachttoename dus zou het zonde vinden als je daar geen gebruik van maakt!
 
Back
Naar boven