Fitness Seller

LOG: S4 + Cardarine voor de cut

Bezoekers in dit topic

Dus nog 7 weken te gaan, goed bezig dan.
Ga je nog iets toevoegen of hou je het bij cardarine en s4?
Voor deze cycle houd ik het hierbij.
Hierna (februari) ga ik voor LGD en een hogere dosis S4:)
 
Kleine update:

Ga voeding nog eens verhogen met 200 Kcal, door alle cardio die ik doe blijf ik iets te rap afvallen:p
Beetje extra kan natuurlijk geen kwaad aangezien de maand december meestal niet de meest ideale maand is qua eten en drinken:D
 
Start van week 6 en 4.2 kilo kwijt:)
Verder nog steeds geen last van bijwerkingen, en nog steeds algemeen een heel goed gevoel.
Vandaag rustdag wegens avondschool, morgen vliegen we er weer in!
 
Zo nog eens een update, we zitten in de helft!
In totaal 5.1 kilo kwijt, ik ga weer 100 calorieen verhogen en blijf nog onder onderhoud zitten tot ik aan de 7 kom:)
Daarna gewoon de cycle afmaken met eten op onderhoud:)

Tot hier toe zeer tevereden, het verschil met een gewone cut is duidelijk merkbaar en nog steeds weinig tot geen last van sides!
 
Nogmaals kleine update, totaal gewichtsverlies: 6.8 Kilo.
Voel me nog steeds top, ga nog 1 weekje(na deze week) door met cutten en ga dan op onderhoud zitten tot het einde van de kuur.

Ik ga de nakuur ook op onderhoud zitten en zal ook zeker loggen hoe deze verloopt.
Dan ga ik een maandje pauze nemen en begin ik een maand later met een nieuwe (Bulk)kuur:

-75mg S4 ED
-10mg LGD ED
 
Zo, vanaf morgen start de nakuur!
Deze wordt 4 weken Clomid op 50-25-25-25.

Totaal gewichtsverlies(met feestdagen): 7.2 KG
 
Zo, eerste Chlomid zit erop, vanaf morgen verlagen naar 25 mg.
Tot nu toe nog geen last van sides en kracht en gewicht blijven stabiel!
 
We beginnen morgen aan de laatste week van de nakuur!
Trainingen gaan nog steeds goed, en gewicht houden lukt ook goed:)
Hierna maandje wachten en dan LGD en S4 proberen, ik ben benieuwd!
 
Kijk goed bezig. Ik wil midden april beginnen met s23 en cardarine
 
We beginnen morgen aan de laatste week van de nakuur!
Trainingen gaan nog steeds goed, en gewicht houden lukt ook goed:)
Hierna maandje wachten en dan LGD en S4 proberen, ik ben benieuwd!

Fijn dat het goed gaat man, mooie resultaten ook zo. Het is maar goed dat je kwaliteit SARMs hebt :) Je LGD is al klaar. Nu je S4 nog klaarmaken voor je
 
Trestolone is MENT he?.. dat neem je niet als Test base. Aromatiseert als een debiel, erg hoge kans op oestrogeen gerelateerde gyno...

En Testolone (RAD-140) is geen test base. Of je moet Testosteron erbij doen via injectie OF alleen runnen, maar dat zou ik niet doen.
 
ment is test, zet alleen mega snel om naar oestro dus een AI laat ik mee lopen. Andere mogelijkheid is 4ad
 
ment is test, zet alleen mega snel om naar oestro dus een AI laat ik mee lopen. Andere mogelijkheid is 4ad

Ietsje meer research doen. Een AI is niet zomaar wat. Dan kan je toch net zo goed 125mg Test doen? Of durf je niet te prikken?
 
Back
Naar boven