XXL Nutrition

Shredded en big met Sarms (S4, Ostarine, MK-677, Cardarine) met fotos

Neem je de ostarine in 1 dosering? (ivm halfwaarde tijd 24h)

• Topic Starter Topic Starter
Als eerste cycle lijkt mij dit toch prima
Week 1 20mg mk677
Week 2 tot en met 820 mg mk677 10mg lgd
Week 8 tot en met 10 20 mg mk677 15 mg lgd
1 week nolvadex in week 11

Als eerste cycle lijkt mij dit toch prima
Week 1 20mg mk677
Week 2 tot en met 820 mg mk677 10mg lgd
Week 8 tot en met 10 20 mg mk677 15 mg lgd
1 week nolvadex in week 11
Het lijkt wel goed als je bedoelt dat mk677 op 20mg is vanaf week 2, denk dat je dat bedoelt. LGD is perfect, langzaam opbouwen!
Goeie kuur bro

De cut gaat echt geweldig!
Ik ben zo blij dat ik nog geen visuele bijwerkingen heb van s4!!!
De bijwerking van mk677 was er vandaag opeens niet meer, ik voelde me niet moe en slap na t trainen!
Kracht is wel best veel omlaag gegaan, denk dat het nu beter is als ik focus op de negatieve porties en aanspannen van de spieren in plaats van het gewicht...
Kon vandaag 80kg niet eens bankdrukken maar ik deed 3 verschillende flye oefeningen!
Een heerlijke workout en voel me geweldig :)
Pic is na de chest workout van vandaag gemaakt!

image.jpeg

• Like
Waarderingen: Wxng
Ik bedoelde idd 20 mg haha

Hoeveel weken ben je al op je cut schema?

Hoeveel weken ben je al op je cut schema?
Dit is de 3e-4e week...
Ben een beetje te extreem begonnen denk ik, neem even een weekje high carbs om even bij te komen. Soms is het goed om een stapje terug te nemen om twee stapjes naar voren te zetten.
Ben nog steeds op 2800cal op hoge dagen maar ga voor 4 dagen op 3000-3500cal en om dan de lichaam weer een shock te geven!

Yo lekker bezig man!
Zit nu zelf 4 weken op 25mg osta en sinds 2 weken 10mg LGD erbij. Twijfel of ik er nog gw1516 bij ga doen.. Ben in totaal ruim 3kg aangekomen!

Yo lekker bezig man!
Zit nu zelf 4 weken op 25mg osta en sinds 2 weken 10mg LGD erbij. Twijfel of ik er nog gw1516 bij ga doen.. Ben in totaal ruim 3kg aangekomen!
Yoo jij ook lekker bezig man!
3kg is echt goed, cardarine wil ik ook zo graag maar is nu niet op vorraad.
Ik heb het zelf nog niet gebruikt maar uit ervaringen van anderen is het echt een goeie die ik vaak wil gaan gebruiken!
Dus ik zou hem altijd erbij doen als je het geld hebt.

Zometeen ga ik quads en borst doen.
Even iets nieuws proberen!
Ik voel me echt geweldig vandaag, heerlijk geslapen en ik werd shredded wakker dus dat geeft ook meteen een goed gevoel!
Vrouwens zeggen misschien wel dat het niet uitmaakt hoe je lichaam eruit ziet maar uit mijn ervaring is het heel anders.
Heb nu een stuk of 10 vrouwenen die allemaal down voor me zijn :P
In ieder geval ben heel gemotiveerd om het vandaag te killen in de gym!!!
Zometeen een progressie foto :flexgrin:
Deze pic is van gisteravond... (Ik krijg toch wel die 8 pack)

image.jpeg

Een beetje kleiner geworden kwa size maar ben wel blij met deze look.
Vandaag super high carb day, ga proberen om 700-800g koolhydraten te eten vandaag.

image.jpeg

die t**ten man :roflol:

Het is nu eindelijk zo ver, de bijwerking van S4 is gekomen.
Het begon zaterdag toen het had gesneeuwd, ik liep naar de sportschool en 3-5min kon ik bijna niks zien. De velle witte sneeuw had mij blind gemaakt hahaha...
Vandaag ook, de zon lijkt zo sterk voor mij, als ik me ogen dichtdoe en weer open dan duurt het echt lang voordat mijn ogen reageren.
Heb er nog niet zoveel last van maar het is wel kut in ieder geval.

De positieve is dat mijn spieren echt hard zijn, voel me verder gezond en fit! Als dat niet zo was zou ik meteen stoppen maar ik wacht het nog af.
S4 is echt super maar als je niks kan zien heeft het geen nut natuurlijk:roflol:
Ik ga zometeen kuiten en triceps trainen!

Nu 10 dagen bezig met mk677 lgd 4033 begin hele goede pomp te krijgen ook als ik wakker word heb ik al meer pomp begin de eerste 8 weken met 10 mg lgd en 20 mg mk677 per dag laatste 2/4 weken 15 mg lgd 20 mg mk677 ecen kijken nog of ik 10 of 12 weken doorga al met al word het elke dag beter

• Like
Waarderingen: Wxng
Nu 10 dagen bezig met mk677 lgd 4033 begin hele goede pomp te krijgen ook als ik wakker word heb ik al meer pomp begin de eerste 8 weken met 10 mg lgd en 20 mg mk677 per dag laatste 2/4 weken 15 mg lgd 20 mg mk677 ecen kijken nog of ik 10 of 12 weken doorga al met al word het elke dag beter

Goede combi. Heb je jezelf al gewogen in die 10 dagen? Zo ja, hoeveel kg ben je bijgekomen en je bulkt erbij neem ik aan?

Ja ik zit nu op ongeveer 3300 kcal per dag dus een clean bulk doe ik ben van 87.5 naar 88.3 nu

Korte update:
Spieren voelen fucking hard aan als ik ze aanspan, echt steen gewoon.
Ik heb even twee dagen geen mk677 gebruikt, doe er morgen weer twee.
Ik had van een andere gast gehoord dat het 5 dagen on en 2 dagen off moet dus ga dat even proberen. Kijken hoe ik daarop reageer.
Abs worden in ieder geval beter en dat was mijn belangrijkste doel met deze cut.
Om eindelijk alle blokken te zien!

image.jpeg

Terug
Naar boven