AndroidHealthClinic

LOG: S4 + Cardarine voor de cut

• Topic Starter Topic Starter
Klopt voor te cutten gewicht gaat rustig naar beneden en ik verlies geen kracht en ben energieker als vorige cut . Verder zijn aders op de armen veel zichtbaarder. Verwacht hier ook geen wonderen van en het is slechts week 2 van de 12.

Maar tot nu toe best tevreden!

Klopt voor te cutten gewicht gaat rustig naar beneden en ik verlies geen kracht en ben energieker als vorige cut . Verder zijn aders op de armen veel zichtbaarder. Verwacht hier ook geen wonderen van en het is slechts week 2 van de 12.

Maar tot nu toe best tevreden!
Klinkt goed man! Heb je wel eens andere Sarms geprobeerd?

Sounds good! Hou ons op de hoogte, S4 is ook iets wat ik nog eens zou willen proberen voor volgende stack.

Sounds good! Hou ons op de hoogte, S4 is ook iets wat ik nog eens zou willen proberen voor volgende stack.
Zal ik zeker doen, tot nu toe bevalt het mij wel, daarom zou ik het ook opnieuw willen meenemen in mijn volgende stack :)
Heb tot nu toe natuurlijk wel het geluk dat ik (nog) niet erg vatbaar ben aan de bijwerkingen, maar dat kan blijkbaar enorm verschillen van persoon tot persoon en de dosis die je neemt :p

Klopt, ik lees mensen die zelfs een volledige shutdown krijgen, maar ik combineer nu verschillende compounds op de maximum hoeveelheid en heb amper sides.
Het enige dat ik nu merk sinds week 6 zijn verkrampingen in verschillende spieren over mijn hele lichaam. En dat zijn heel heftige krampen.

Klopt, ik lees mensen die zelfs een volledige shutdown krijgen, maar ik combineer nu verschillende compounds op de maximum hoeveelheid en heb amper sides.
Het enige dat ik nu merk sinds week 6 zijn verkrampingen in verschillende spieren over mijn hele lichaam. En dat zijn heel heftige krampen.
En welke compound veroorzaakt die krampen denk je? Best wel interessant want die hevige krampen zouden mij wel kunnen hinderen in mijn andere sporten

Het laatste dat ik toevoegde was Ostarine en de krampen zijn niet tijdens het sporten. Het is heel subtiel wanneer ik mijn been verleg in de zetel, tijdens het ademen, mijn rug wassen...
Een hevige elektrische shock en de spier wordt dan heel hard. Ik moet dan bewegen om het te stoppen.

Het laatste dat ik toevoegde was Ostarine en de krampen zijn niet tijdens het sporten. Het is heel subtiel wanneer ik mijn been verleg in de zetel, tijdens het ademen, mijn rug wassen...
Een hevige elektrische shock en de spier wordt dan heel hard. Ik moet dan bewegen om het te stoppen.

Dit mag niet met een SARM te maken hebben... dat doen ze namelijk echt niet... eerlijk gezegd ben ik bang dat je iets anders hebt dan een SARM.

Ik denk (hoop) dat het bij jou misschien een Taurine tekort zou kunnen zijn. Maar ik zou heel even bloed laten prikken en je testosteron laten onderzoeken, maar ook je estradiol en leverwaarden.

Dan even in een pb naar me sturen. Dan kijk ik er ff naar voor je.

Dit mag niet met een SARM te maken hebben... dat doen ze namelijk echt niet... eerlijk gezegd ben ik bang dat je iets anders hebt dan een SARM.

Ik denk (hoop) dat het bij jou misschien een Taurine tekort zou kunnen zijn. Maar ik zou heel even bloed laten prikken en je testosteron laten onderzoeken, maar ook je estradiol en leverwaarden.

Dan even in een pb naar me sturen. Dan kijk ik er ff naar voor je.

Er is nog geen reden voor paniek. Het is niet dat het constant is. Ik weeg ondertussen 10kg meer, doe heel veel workouts en eet enorm veel, dat zijn allemaal nieuwe factoren.
Voorlopig supplementeer ik wat extra magnesium en ga zien of het hiermee betert.

Er is nog geen reden voor paniek. Het is niet dat het constant is. Ik weeg ondertussen 10kg meer, doe heel veel workouts en eet enorm veel, dat zijn allemaal nieuwe factoren.
Voorlopig supplementeer ik wat extra magnesium en ga zien of het hiermee betert.

10kg vanaf 25 augustus...? Sorry kerel :( dat zijn geen SARMs. (Of je bent gewoon 8 kilo vet aangekomen...) met LGD, de sterkste bulk SARM, moet je denken aan 3 tot 4 kilo maximaal in 12 weken. 4 kilo dat is echt heel veel.

Waar heb je ze gekocht? En check je leverwaarden enz. Want 10kg slaat echt nergens op... :(

10kg vanaf 25 augustus...? Sorry kerel :( dat zijn geen SARMs. (Of je bent gewoon 8 kilo vet aangekomen...) met LGD, de sterkste bulk SARM, moet je denken aan 3 tot 4 kilo maximaal in 12 weken. 4 kilo dat is echt heel veel.

Waar heb je ze gekocht? En check je leverwaarden enz. Want 10kg slaat echt nergens op... :(
Check mijn log

Gisteren weer goed training gehad :)
Calorieen met 100 omhoog vanaf nu, afvallen gaat iets te vlug naar mijn zin :o

Training gisteren LB Power ging weer super, wat echt al.opvalt is dat de aders er echt uitspringen. Nog steeds niets van negatieve bijwerkingen :) bij volgende cycle na nieuwjaar dus dosis S4 verhogen!

Calorieen deze week beetje opgehoogd (150Kcal), kijken na het weekend of we het zo houden of nog lichtjes verhogen.
Richtpunt is toch echt niet meer dan 750 gram per week afvallen.:)
Dit weekend wel wat extra cardio op Thunderdome, dus zaterdag zal er wel wat meer eten ingaan ook:eating:

Zaterdag nog goede training gehad, 's avonds naar thunderdome geweest:headphone: Heerlijk feest:eek:
Zondag dus rustdag en ook iets meer gegeten dan normaal, resultaat tochh mooi 700 gram afgevallen.
Al bij al tevereden dus! Vandaag geen avondschool dus weer een training gepland!:lifter:

Gisteren naar de efteling geweest en daar voor de eerste maal iets gemerkt van side effects, namelijk nachtblinheid.
Wanneer ik van buiten kwam en binnen ging om aan te schuiven voor een andere attractie in een donkere gang zag ik zeer slecht, zeker slechter als anders:p
Mijn ogen hadden echt moeite zich aan te passen, dus moest voorzichtig en op tast beetje doorgang zoeken:D

Op zich helemaal niet erg vind ik zelf, hoogstens klein beetje verveleden, maar wou het even melden:)

Vandaag benen getraind, omdat alles zo vlot ging nog eens voor een nieuw pr op de squat gegaan:)
De laatste 2 reps van 3x5 132.5 niet gehaald, maar toch zeer tevreden! Ondertussen 3 kilo kwijt sinds het begin, en op sommige dingen licht gestegen waar ik ervoor vastliep:p

Weer goede training gehad gisteren, zelfs weer enkele keren lichtjes kunne verhogen.
Ben in totaal nu 3.5 kilo kwijt sinds het begin, maar kwa kracht en conditie loopt alles super:)
Krijg ook opmerkingen van mensen dat ik er echt droger uitzie, dus tot hier toe nog steeds zeer tevvreden.
Vandaag rustdag owv avondschool:(

Terug
Naar boven