MuscleMeat

Shrugs met lange halter..

kamikaza

Competitive Bodybuilder
Waardering
25
Hoi,

Ik wou eigenlijk vragen hoe je deze oefening correct uitvoert. Want als ik hem uitvoer dan heb ik er heletijd last van dat de halter over me kruis " schuurt"

Deze oefening doe ik ook wel met korte halters, maar met een lange kan ik net iets zwaarder gaan...

alvast bedankt !

hmm ik heb er nie zo'n last van,anders doe je em achter je rug

dan zit je kont in de weg, dus is ook geen oplossing, trek gewoon een spannendere onderbroek aan :)

De achterwaartse shrugs doe ik nog wel eens met een smith... dan kun je een klein stappie verder naar voren staan zodat die squatkont niet zo in de weg zit..

Daarom ben ik zo blij dat ik nu dumbbells heb tot 123 kg. Kan ik toch lekker zwaar gaan (niet dat ie die al vast kan houden hoor;)).

Ga gewoon zwaar deadliften, heb je geen shrugs nodig! :thumb:

wat doen je moeilijk
je moet natuurlijk wel beetje voorover gebogen staan
als je de shrugs doet
(wel opletten dat je rug hol houdt)

damn zit iedereen tegenwoordig met een stijve te trainen

:D

waarom uberhaupt shruggen? :P

maar idd zoals gezegd is gewoon beetje voorover hangen

• Topic Starter Topic Starter
of heb ik nu zo'n kleintje ?

Jah, deadliften doe ik ook. Maar over het voorover buigen , dat heb ik eerst ook gedaan en toen lukte het wel maar ik dacht dat het misschien slecht voor me rug was. Maar nu ik dit ook weer weet kan ik ermee doorgaan :)

waarom uberhaupt shruggen? :P

maar idd zoals gezegd is gewoon beetje voorover hangen

waarom, doe hem maar eens een paar weken en cheque dan je stierennek!

ot: heb dit ook een beetje, hou je toch gewoon de baar een beetje meer naar buiten?! denk zelf niet dat het buigen van je rug goed is bij shrugs... ???

• Topic Starter Topic Starter
waarom, doe hem maar eens een paar weken en cheque dan je stierennek!

ot: heb dit ook een beetje, hou je toch gewoon de baar een beetje meer naar buiten?! denk zelf niet dat het buigen van je rug goed is bij shrugs... ???

Thx, ik zal het eens gaan proberen :)

en i.p.v gewoon de schouders op te trekken moet je eens een draaiende beweging maken met de schouders dan pas krijg je een stiere nek

Als je voorover buigt wordt het ook zwaarder voor je traps:thumbs:. Trouwens hang je slungel over de barbell en dan heb je extra gewicht!

Terug
Naar boven