MuscleMeat

Siggi Segers op DBB

Dave Hawk zei:
Nu moet ik ff zeiken hoor.....:mad: maar als ik de stukjes lees van Testo en Willem lees draait dus alles om juice...:o
Volgens mij draait het bij bb nog steeds om training, voeding, rust etc. etc.
en vind ik het nog steeds prachtig om te horen hoe top atleten wedstrijden etc. beleven, zelfs na 18 jaar training:eek: .

Bij mij staat het positieve van onze sport voorop.....drugs horen daar niet bij:finger:

geef je opzich gelijk kerel..alleen bodybuilding en as hoort gewoon bij elkaar. as is de slagroom op de appeltaart:p (mooi gezegd vind ik zelf ahah)grts

Dave Hawk zei:
Bij mij staat het positieve van onze sport voorop.....drugs horen daar niet bij:finger:

Je bent een goede vent maar BB zonder a.s zou geen BB zijn....maw;er komt geen hond kijken naar een stel ventjes van 80 kilo op een podium.....mensen willen massa zien.

Begrijp dat het moeilijk te verteren is voor de naturals maar het is niet anders.

Mr. B.I.G. zei:
John is wel van het nakuren idd, maar ik denk dat Rinus dat ook gewoon is hoor! Ze hadden het toen alleen maar over een simpel Dboll kuurtje bro, en niet over mega wedstrijdkuren ! Je blijft er wel over bezig he?!!!:D

Idd,gab.....je weet zelf ook wel beter namelijk.;)

wat jij wil testo gebruik maar lekker maar ik vind het gewoon niets dat kuren gewoon wat bij producten vind ik niet ergh maar kuren vind ik neppppp

jimi zei:
wat jij wil testo gebruik maar lekker maar ik vind het gewoon niets dat kuren gewoon wat bij producten vind ik niet ergh maar kuren vind ik neppppp

Ja joh , Testo! NIet haatuh!!!! :D:D:D:D

haat hem ook niet vind het alleen jammer fdat hij wel kuurt

dicussie gesloten gebruik maar gebruik met mate
succes met jullie progressie

hoeveel kan je als naturel halen? Toch makkelijk 80 a 90kg niet? (hoop ik toch):rolleyes:

Testo zei:
Je bent een goede vent maar BB zonder a.s zou geen BB zijn....maw;er komt geen hond kijken naar een stel ventjes van 80 kilo op een podium.....mensen willen massa zien.

Begrijp dat het moeilijk te verteren is voor de naturals maar het is niet anders.

Denk dat Dave een punt heeft als hij zegt dat in bb voeding, training etc. het belangrijkste is. Een hele hoop Dbb-ers beginnen net met trainen en dan is informatie van Siggi hierover zeer interessant om nog maar niet te spreken over voeding etc, etc..

Denk dat het topic ook niet is bedoeld als wedstrijdpodium met bb-ers van 130kg maar als informatietopic voor mensen die meer uit hun training, voeding willen halen of die geinteresseerd zijn in de atleet Siggi Segers;) .

Drugs gebruik is maar een klein onderdeel (en eigenlijk alleen interessant voor fanatieke wedstrijd bb-ers) en niet het meest positieve.......

vraag het siggi zelf eens..

laten we het siggi-seminar dan in 2 stukken verdelen (voor zover ik mij dit aantrek)

- 1 topic voor de mensen die Siggi willen leren kennen, wat hij eet enzo..

- 1 topic met serieuze vragen, gesteld door serieuze mensen
(en die gaan zeker niet enkel en alleen over AS)

de mensen die liever niet over AS of wedstrijdvb. ed. willen spreken hebben dan de keuze om NIET deel te nemen aan de eventuele discussie, wat ook beter is aangezien het de discussie zou verzeiken..

Luister, 9 van de 10 laat niet het achterste van hun tong zien wat betreft gebruiken.
Maar wat ik nu zo jammer vind is dat sommige denken dat anderen een truc hebben wat hun zo goed maakt t.o.v. anderen.

Dat antwoord is makkelijk.
Volhardenheid en anabolen.
Kwestie van heel veel jaren blijven trainen en veel gebruiken en je zal heel groot worden.

Tuurlijk kun je ook groot worden zonder AS, echter niet te vergelijken als gasten met as.

Meestal zijn het de mannen onder de 20 die minder als 2 jaar trainen die denken van wel, echter vergeten zij dat de 1e 2-3 jaar het groeien vrij snel gaat en daarna een stuk minder snel.

Testo zei:
@Brutezz

Lekka doordromen,bro.

Ik spreek je 3 maanden na je dbol ZONDER nakuur wel.;)

@Biggie

Vraag nou eens aan John wat hij van dat NIET nakuren verhaal vindt,gab....mij heeft ie nl verteld wél te moeten nakuren dus ik blijf het maar vreemd vinden dat Rinus het tegenovergestelde beweert terwijl ze samenwerken.???

Mr. B.I.G. zei:
John is wel van het nakuren idd, maar ik denk dat Rinus dat ook gewoon is hoor! Ze hadden het toen alleen maar over een simpel Dboll kuurtje bro, en niet over mega wedstrijdkuren ! Je blijft er wel over bezig he?!!!:D

Het houd je inderdaad wel bezig Testo, niet stiekem je nakuur weggooien he.. ;)

Maar even voor de duidelijkheid. We hadden het over een eerste kuurtje met dboll only. Je doet nu net of hij zegt dat je in het algemeen niet hoeft na te kuren.

Als je eigen test niet heel snel opstart na een eerste dboll only kuurtje zonder nakuur kan je beter een andere hobbie gaan zoeken. Dan zijn je test waardes van nature drie keer niets. Vandaar dus..

maniac zei:
Deze opmerking begrijp ik niet helemaal???

Hij vind een bodybuilder pas een bodybuilder als hij natural groot is, maar had wel een avatar van Cutler. Die is inmiddels veranderd zie ik nu, shit happens :D

jimi zei:
ben ik helemaal met je eens je bent pas een bodybuilder als je naturel groot ben en niet met die bij producten dit is alemaal vals spelerij

Jaaaaa hoor!!! Al die gasten op de Olympia zijn geen bodybuilders :rolleyes:

willlem zei:
laten we het siggi-seminar dan in 2 stukken verdelen (voor zover ik mij dit aantrek)

- 1 topic voor de mensen die Siggi willen leren kennen, wat hij eet enzo..

- 1 topic met serieuze vragen, gesteld door serieuze mensen
(en die gaan zeker niet enkel en alleen over AS)

de mensen die liever niet over AS of wedstrijdvb. ed. willen spreken hebben dan de keuze om NIET deel te nemen aan de eventuele discussie, wat ook beter is aangezien het de discussie zou verzeiken..
topic deel 1 is dan zowat overbodig aangezien het meeste van zijn site zelf is aftehalen.:

My food is all the time very lean, because I don't want to be fat in the off-season.
My contest weight is 250 pounds this year and off - season weight 275 with 8 % of body fat
On Saturday I have my once in a week cheat meal. It is not a fat meal, but then we go to a restaurant.
Off-Season I eat 5700kcal and 500 gr protein a day. On the diet I stay around 420-450 gr protein a day and lower every 2 weeks a little calories. I lower 10 percent and check my shape in the mirror. I eat 7 times a day, every 2 hour.
I also have some help from my sponsor Ferdy Robijns, the owner of Performance Nutrition.
So all the supplements that I take are from Performance

3x1 hi vite
3x1 vit c 100
3x1 primrose oill
2x2 arthro stop ( for my joints, the heavy training)
7x2 amino
2x6 bcaa 2x3 creatine glutamine (before and after training)
4x60 gr whey protein
375 gr chicken
375 gr steak

On my diet I always eat rice cakes with protein powder. I mix the powder with al little water, than I look like chocolate mousse. I put it on the rice cakes and this is very yummy.
Off -season I eat 3 times a day bread with honey, banana with a shake and 2 times a day oatmeal with protein powder. And 1 time rice with chicken and an apple and 1 time macaroni with steak and fat free tomato sauce. Those are my 7 meal in the off - season.

5700kcal/day
Morning:
150gr bambix or oatmeal
50gr raisins
70gr whey protein
supplements: hi vite, c 1000, 2 amino, 10gr creatine,
10gr glutamine, 2 arthro stop.

Snack:
6 slices whole grain bread
honey
1 banana
70gr whey protein
supplements: 2 amino

Midday:
100gr rice
300gr steak
150gr vegetables
supplements: hi vite, C 1000, 2 amino

Snack:
6 slices bread
100gr chicken meat
35gr fructose jam
70gr whey protein
Before training :
Creatine - glutamine
6 bcaa
After training:
70gr cell tech
6 bcaa

Evening:
100gr spaghetti
300gr chicken
75gr tomato sauce
supplements: hi vite, C 1000, 2 amino

Snack:
100gr spaghetti
300gr chicken or tuna
75gr tomato sauce

Late snack:
100gr bambix or oatmeal
25gr raisins
70gr whey protein

Schedule
MONDAY: chest - calves
TUESDAY: back
WEDNESDAY: shoulders
THURSDAY: rest (forearms, calves, abs, cardio)
FRIDAY morning: hamstrings
FRIDAY evening: quads
SATURDAY: bicep, triceps
SUNDAY: rest

Off-season, I do 3 x30 minutes cardio a week.
My cardio is on an empty stomach, because that gives me the best results. I go up to 1 hour every morning, 6 times a week. On leg day, I skip the cardio before training.
16 weeks before the contest, I start my diet and increase my cardio to maximum 5 times, 60 min a week.

I train very heavy, and do 3 sets per exercise. I train as heavy as possible, but always very strict.
3 sets from 12 - 8 reps, and 2 assisted reps. for some muscle groups I do 3 different exercises, and for big body parts I do 5 exercises.
I always warm up very good the muscles, with push down, dumbbell curl, lat pulley and fly machine. Then I start training the muscle of that day

tuurlijk nie dat zijn wel bodybuilders maar vind het gwoon jammer dat je in deze sport zo nodig moet gebruiken en niet zo extreem kan worden zonder die shit maar jah thats live

Terug
Naar boven