Fitness Seller

Siggi Segers op DBB

Hmm, is hetzelfde als dat je misschien wel een aardig balletje kan hooghouden, maar nog steeds geen maradonna bent.

Mensen kijken altijd naar de beste in het geen wat ze leuk vinden.
Leer je eigen nivo gewoon waarderen.
Probeer jezelf te verbeteren.

Ik dacht ook toen ik net begon (17). Jaartje of 4 en dan ben ik net zo groot.
Nu naar 10 jaar nog niet, en zal het ook nooit worden. Vervelend ja, stop ik met trainen, nee vooralsnog niet.
Het is ook gewoon leuk om te trainen, ook al verbeter ik mezelf een training niet.

zie nu pas deze topic,wel leuke reactie's hierop.
zoals dave al melde,houd ik contact met hem om dit eens te doen,maar ik heb het momenteel goed druk,en moet mn gym ook nog erbij in het oog houden,dus gaan we dit doen als ik het iets rustiger heb.
vond het wel een leuk idee,en ik hoop dat we samen hier iets van kunnen opsteken.
ik lees dat er vele zijn die enkel over gebruik praten,maar het belangrijkste is nog steeds KEI HARD trainen,en je voeding correct doen,daarna supplementen en als je dan nog meer wilt,dan de rest.
maar dit zijn persoonlijke keuzes,die ieder voor zich uitmaakt of hij verder gaat of niet.
veel plezier met jullie training,en alvast fijne feestdagen.

siggi segers

• Topic Starter Topic Starter
siggi segers zei:
zoals dave al melde,houd ik contact met hem om dit eens te doen,maar ik heb het momenteel goed druk,en moet mn gym ook nog erbij in het oog houden,dus gaan we dit doen als ik het iets rustiger heb.
vond het wel een leuk idee,en ik hoop dat we samen hier iets van kunnen opsteken.
ik lees dat er vele zijn die enkel over gebruik praten,maar het belangrijkste is nog steeds KEI HARD trainen,en je voeding correct doen,daarna supplementen en als je dan nog meer wilt,dan de rest.
maar dit zijn persoonlijke keuzes,die ieder voor zich uitmaakt of hij verder gaat of niet.

siggi segers

Kijk dit vind ik nu fantastisch:cool:, een van de beste Europese bb-ers die post in mijn topic....
We houden absoluut contact zodat we iets leerzaams en informatiefs neer kunnen zetten voor alle bb liefhebbers op DBB;)

Ook vast prettige feestdagen Siggi:thumbs:

siggi segers zei:

siggi segers

Leuk idd dat je effe wat laat horen,kerel.

Het kwam misschien wat zeikerig over maar was niet de bedoeling alleen heb ik net ff iets andere interesses dan sommige anderen hier en dat moet ook kunnen,lijkt me.

Voor de rest ben je zowiezo een aanwinst voor elk forum waar je post(ik zie je nl ook op het andere forum posten)en heb ik niks dan respect voor je.

Maar zou nog steeds graag je ''andere'' schema willen zien hoor.:D

Succes verder met alles waar je mee bezig bent.

Yep, mooie reply met veel wijsheid erin van Siggi. Hopelijk blijf je af en toe wat posten kerel.

mooire reply van testo met veel wijsheid idd

Thanks,dat is erg leuk om te lezen.:thumbup:

Ja mooie reply van RichardV met ook weer erg veel wijsheid!

Inderdaad een goede post van Siggi, ik denk er zelf niet over om AAS erbij te gebruiken, maar ik heb wel begrepen dat als je wat aan de AAS gaat, dat je nog harder moet trainen als ooit..

Sommigen denken van spuit er in en klaar.. NOWAY :P
Ik zou ook zeker wel een paar vraagkes hebben voor Siggi..

Ik snap niet dat je als bodybuilder niet een paar minuten per week kan vrijmaken om hier iets te posten... terwijl jullier hierom allemaal zitten te kwijlen...

1. Je kan een schema met a.s. toch nooit vergelijken met een natural schema ??? ??? ??? (is normaal)

2. Ik heb nog maar weinig (lees : geen) bodybuilders duidelijk horen zeggen/schrijven wat/hoeveel/wanneer ze a.s. nemen... (is normaal)

3. Natural kan je volgens mij zo'n 80-90 kg "redelijk" droge massa opbouwen als je leeft als een pater (rijst, kip, aardappelen, water, roggebrood met light confituur, spaghetti zonder saus,... (is normaal)...

Van de moment dat je wat wil genieten van het leven, en alles eet wat "slecht" - lees "lekker" - is, kan je je wasbordje op je buik schrijven...

Ik heb vroeger (tien jaar geleden) 4 x per week keihard getraind, zonder as, en vindt het nog altijd één van de mooiste sporten... maar die groeihormoon - insuline - olie-inspuitingen - as - shit maakt ALLES kapot in mijn ogen...

Greetz

wimke1971 zei:
Ik snap niet dat je als bodybuilder niet een paar minuten per week kan vrijmaken om hier iets te posten... terwijl jullier hierom allemaal zitten te kwijlen...

1. Je kan een schema met a.s. toch nooit vergelijken met een natural schema ??? ??? ??? (is normaal)

2. Ik heb nog maar weinig (lees : geen) bodybuilders duidelijk horen zeggen/schrijven wat/hoeveel/wanneer ze a.s. nemen... (is normaal)

3. Natural kan je volgens mij zo'n 80-90 kg "redelijk" droge massa opbouwen als je leeft als een pater (rijst, kip, aardappelen, water, roggebrood met light confituur, spaghetti zonder saus,... (is normaal)...

Van de moment dat je wat wil genieten van het leven, en alles eet wat "slecht" - lees "lekker" - is, kan je je wasbordje op je buik schrijven...

Ik heb vroeger (tien jaar geleden) 4 x per week keihard getraind, zonder as, en vindt het nog altijd één van de mooiste sporten... maar die groeihormoon - insuline - olie-inspuitingen - as - shit maakt ALLES kapot in mijn ogen...

Greetz

je hebt gelijk in de eerste delen van je post, maareuh wat maakt dat kapot, jou fysiek? nee toch, dus zeg zo onnozele uitspraken niet, bier drinken en harddrugs nemen is volgens mij ook niet goed, maar niet iedereen is een junky hè en je moet niet alles over dezelfde kam scheren!

wimke1971 zei:

pfff.. makkelijk haalbaar en je hoeft niet eens als een pater te leven..

Testo zei:
Leuk idd dat je effe wat laat horen,kerel.

Voor de rest ben je zowiezo een aanwinst voor elk forum waar je post(ik zie je nl ook op het andere forum posten)en heb ik niks dan respect voor je.

Maar zou nog steeds graag je ''andere'' schema willen zien hoor.:D

Succes verder met alles waar je mee bezig bent.

en hoe smaakt zijn kont??
:P

Testo zei:
Je bent een goede vent maar BB zonder a.s zou geen BB zijn....maw;er komt geen hond kijken naar een stel ventjes van 80 kilo op een podium.....mensen willen massa zien.

Begrijp dat het moeilijk te verteren is voor de naturals maar het is niet anders.

Goeie post, zit veel waarheid in!

Ikzelf zal, denk ik, nooit kuren, maar ik heb ook geen podiumambities...

haha nee zo ben ik dus niet, anders zou ik ook niet me eigen naam als nickname gebruiken

Terug
Naar boven