Fitness Seller

Sisevano's "170 kg" bench

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee ik ga niet hoger ivm met schouderblessure

Whehehehehe monsterlijk setje

Ik had het over mijn 90kg bench?

Persoonlijk zou ik in een kuur voor maximale spierbelasting gaan en niet op 1 rep trainen, hoogstends 3. Beter in de 4 - 6 zone en dan nog 2 reps met hulp dan je het na de 6de uitgilt.

Sis is een man met ambitie voor massa, dus PL lifts willen etaleren is me hier een raadsel.

benchen tot op de borst en niet maar 5 cm zakken

Na alle pagina's crap.. :D :

De schijven kunnen ook 25kg zijn. Dan kun je op 25,25,15,10 per kant komen. En kom je op 170 ;)

Verder zijn sisevano en ciko kneuzen.

Persoonlijk zou ik in een kuur voor maximale spierbelasting gaan en niet op 1 rep trainen, hoogstends 3. Beter in de 4 - 6 zone en dan nog 2 reps met hulp dan je het na de 6de uitgilt.

Sis is een man met ambitie voor massa, dus PL lifts willen etaleren is me hier een raadsel.
Dan moet ie ook geen PL-lift filmpje posten.

Stop de praat, start de haat!

Is alleen bedoeld om hem wat mee te geven, wat hij daar mee doet moet hij zelf weten.

:roflol: Idioot.

Leuk topic weer :D

Toch zul je 1 v/d 2 moeten accentueren. Op beide vlakken pieken is nagenoeg onmogelijk. En met Sis z'n visie op gear zou ik iig zorgen dat je er zo veel mogelijk massa bijknald.

dom volk

4x25 is dit

maar 170 full rom lukt me met gemak, als jullie even verder hadden gelezen had ik hiervoor al een uur getraind en wilde toch even het filmpje schieten.
is dit jaloezie of afgunst??
top staat nu op 185 FULL ROM

stelletje bitches

:roflol: Doe het dan nerd, en post een film

Owjee komt er weer een challenge topic waarin iedereen geld gaat inzetten :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven