XXL Nutrition

Sisevano's "170 kg" bench

Status
Niet open voor verdere reacties.
het valt me wel op, dat iedereen die geen foto's in zn galerij heeft altijd commentaar heeft.

1 ik heb veel power.
2 veel wijven
3 een leven
4 fysiek
5 ambities

hier draait het bij mij om. en wat jullie voor de rest te zeiken hebben

stik er in!!

dit was me laatste post die ik aan jullie vuil maak.
toitoi

Hey sisevano, lees je laatste 6 posts eens. Vraag je je dan nog steeds af waarom je een nerd bent?

En btw, wat voor borderline wijven heb je dan? Je kop ziet er niet uit man, en in dat filmpje lijk je niet bepaald buff, voor al dat kuren... pathetic.

Hey sisevano, lees je laatste 6 posts eens. Vraag je je dan nog steeds af waarom je een nerd bent?

En btw, wat voor borderline wijven heb je dan? Je kop ziet er niet uit man, en in dat filmpje lijk je niet bepaald buff, voor al dat kuren... pathetic.
+1.

Iedereen kan toch zeggen dat ie veel "wijven" heeft....

wou dat ik zo kon benchen!ahum...NOT!
ik zie mensen met simpele test/deca kuurtjes doen met meer massa en meer kracht!
volges mij is alles fake aan die dude

neehoor, ik ben hier klaar, mij zie je niet meer.

1 zie me real life, me pics liegen er niet om.
90% van DBB.com komt niet eens in de buurt, maar hebben een ego van jewelste.
ja ik heb ook een ego maar beat de meeste.
waarom ik niet post??
haha ik heb ook een leven stelletje nerds, ik zit niet de hele dag mensen af te branden.en hoezo ben ik een nerd?
ik heb aan het meeste domme volk hier toch een mooi centje verdiend op DBB.com dus wie is hier de nerd??
ik heb me stats overdreven voor meer aandacht, en moet je kijken... ik krijg alle aandacht..
jullie houden van me is dat nu nog niet duidelijk?

over 10 maandjes ben ik terug, dan laat ik 99% achter me qua fysiek.
damn wat een dom volk hier.

maar me vol te proppen met aas?

Gaat nergens meer over.

Locked

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven