XXL Nutrition

Sisevano's "170 kg" bench

Status
Niet open voor verdere reacties.
neehoor, ik ben hier klaar, mij zie je niet meer.

1 zie me real life, me pics liegen er niet om.
90% van DBB.com komt niet eens in de buurt, maar hebben een ego van jewelste.
ja ik heb ook een ego maar beat de meeste.
waarom ik niet post??
haha ik heb ook een leven stelletje nerds, ik zit niet de hele dag mensen af te branden.
en hoezo ben ik een nerd?
ik heb aan het meeste domme volk hier toch een mooi centje verdiend op DBB.com dus wie is hier de nerd??
ik heb me stats overdreven voor meer aandacht, en moet je kijken... ik krijg alle aandacht..
jullie houden van me is dat nu nog niet duidelijk?

over 10 maandjes ben ik terug, dan laat ik 99% achter me qua fysiek.
damn wat een dom volk hier.

Als wij zo dom zijn, waarom blijf je dan steeds terugkomen?

ik bevind me alleen in het AAS gedeelte, krijg dit topic net door en moet natuurlijk even mijn reactie plaatsen.
maar maakt ook niet uit, ik ben een beetje teleurgesteld in dit forum, iedereen brand elkaar maar af, iedereen wordt voor gek gezet, waarom om je er beter van te voelen omdat je zelf dat fysiek niet heb maar een ander afbranden?

naja ik geef niet om een ander zn mening, enige dat telt ben ik.
enne... mensen **** you!!!!!!!! :D
voor de meeste dan

ik bevind me alleen in het AAS gedeelte, krijg dit topic net door en moet natuurlijk even mijn reactie plaatsen.
maar maakt ook niet uit, ik ben een beetje teleurgesteld in dit forum, iedereen brand elkaar maar af, iedereen wordt voor gek gezet, waarom om je er beter van te voelen omdat je zelf dat fysiek niet heb maar een ander afbranden?

voor de meeste dan
Je bent zelf degene die leugens loopt te vertellen, wees gewoon jezelf, je houd alleen jezelf voor de gek, mensen krijgen echt niet meer respect voor je of je 20kg meer of minder deadlift.

voor de meeste dan

sorry ik ben hetro:rolleyes:

in dat clipke lijk je me toch maar een ecto hoor.......volgens mij zijn de stats nog altijd zwaar overdreven

Iets overdreven is niet gelijk aan leugens verkondigen? Als je stug volhoudt dat je bepaalde stats hebt en dat blijkft achteraf niet waar te zijn is dat volgens mij gewoon liegen.

Niet dat het mij verder boeit, fakers vallen toch wel door de mand.

DBB begint langzaamaan wel een drama te worden.
Wat interesseert mij het nu of iemand zichzelf wil beter voordoen?

ban me maar ofzo.
anders ga ik wel lopen kloten op het forum :D

gister piepte je wel anders.

@ jambek
ik heb geen leugens verkocht, ik heb me bodystats iets overdreven.

oww was jij die homo.. in cel 3..Goed dat me partner het verkeerde naam plaatje om had..een hond ken ook niet lezen he..
En van piepen heeft Fikkie af en toe wel eens last ja..is nog maar een puppie he, dus ben je nog pedo ook:eek:

dichter bij de 11, scheurt vanzelf.
en als ze schommelen kenne, kenne ze wippen ook;)

waar iedereen zich druk over maakt :roflol: het is een leugenaar, punt, gewoon geen woorden meer aan vuil maken en negeren.

oh ja, en ben toch echt wel een endo hoor.
geloof je me niet, kom eens kijken.

Slim aangepakt hoor. De commotie rond die stats stelt hem zo wel in de gelegenheid gevolgenloos het achterliggende motief kenbaar te maken;)

waar gaat het heen met dbb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven