AndroidHealthClinic

Sites blokkeren

Mr.Mike

Freaky Bodybuilder
Waardering
81
Lengte
1m72
Massa
102kg
Ik laat diverse kinderen op de sportschool op de computers om een mail te bekijken en dergelijke. En natuurlijk komen er dan af en toe sites tevoorschijn waar dus geen mailtje van opa&oma in staat.

Hoe blokkeer ik bepaalde urls?
Ps. Ik gebruik Firefox, eventueel IE.

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat me dus puur om het blokkeren van Urls. Monitoren van gesprekken en dergelijke is niet van belang.

Tipje, Yzord?

Lieverd, er staat ook software tussen die url's blocked

Tools, Internet Options, Tab Security, Restricted Sites, knop "Sites".

Hier kun je bij Internet Explorer aangeven welke sites restricted zijn.

Parental control bar zet ik ook op de standalone internet pc's op het werk :) doet goed zijn werk + met de kidtracker kun je ook een beetje volgen naar waar ze zoal surfen

Restricted sites inschakelen... heeft internet explorer zelf ... is helemaal geen extra software voor benodigt... Wil je het professioneler aanpakken (kost wel weer een hoop geld direct) zou je kunnen kiezen voor Microsoft ISA server of de Kerio winroute Firewall. Daarvoor is wel een extra machine benodigt die tussen je internetlijn en de rest van je pc netwerk komt.

Het beste is via de opties van je explorer zelf. Hoe meer progs je installeert hoe meer ****ed up je pc wordt.

Het beste is via de opties van je explorer zelf zoals 2x hierboven gezegd. Hoe meer progs je installeert hoe meer ****ed up je pc wordt.

Terug
Naar boven