MuscleMeat

Six-Pack

Tawfiq55

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
54kg
Vetpercentage
14%
Hallo ik train nu al ong 2 weken en ik heb al wat gains gemaakt, behalve aan mijn buik mn doel is grote biceps maar eerst Six-pack ik heb gelezen dat pindakaas op je buik helpt ? hoelang , wanneer , hoeveel moet je dit doen om verscil te zien enz.... En kennen jullie nog andere oef voor six-pack die je makkelijk thuis kunt doen / of mbv een powercage ??

Alvast bedankt

Hahahahahaha

Vet % zal dan omlaag moeten , en dat wordt lastig als je gains maakt..

zoek even op Calvé pindakaas, de zoekfunctie is er voor een reden...

• Topic Starter Topic Starter
ik bedoel buikvet

Als je echt iets moois wilt op het strand... Train je hele lichaam...

En calve pindakaas helpt wel, ongeveer 0.5 cm.. Post wel even een foto, kunnen we het checken of je goed smeert! Niet goed smeren = geen gains

Als je echt iets moois wilt op het strand... Train je hele lichaam... En calve pindakaas helpt wel, ongeveer 0.5 cm.. Post wel even een foto, kunnen we het checken of je goed smeert! Niet goed smeren = geen gains

Dat die shit niet eens een x gaat vervelen. Dat pindakaas gelul dat deden ze 6 jaar geleden al.. toen zat jij nog op de basisschool.

Hele slechte troll...

Die foto die ik hier vaak zie voorbij komen van die idioot die pindakaas op zijn buik heeft gesmeerd. Is dar een topic van?

Ik smeer jam op mijn buik voor het slapen, echt heerlijk! Als ik wakker wordt neem ik soms ook nog een likje

• Topic Starter Topic Starter
dus werkt het of niet ?

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

en moet je er nog iets bij doen ? en helpt het als je langer dan gwn 1 nacht erop doet ?

Lol, wtf karma krijg je zeker als ik op de pc zit. Met tapatalk zie ik die optie niet direct.
Maar you made my day.

dus werkt het of niet ?

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

en moet je er nog iets bij doen ? en helpt het als je langer dan gwn 1 nacht erop doet ?

Tuurlijk helpt het, iedereen hier doet het .. Je kan er olijfolie bij doen maar dat is niet perse nodig.
Kijk maar in die link die ik heb gepost, iedereen is er daar van overtuigd dat het werkt.

Succes :)

dus werkt het of niet ?

Body en fit heeft sensationele
buik-smeer-pindakaas voor slecht 4.99. Met 20 procent meer vetverlies

Ralf

Body en fit heeft sensationele
buik-smeer-pindakaas voor slecht 4.99. Met 20 procent meer vetverlies

Ralf
Jij gebruikt die naturel pindakaas? Ik gebruik al een tijdje die Naturel Pindapasta Crunchy, heb toch het gevoel dat die crunch in de pindakaas mijn abs op één of andere manier beter aanspreekt.

Hij is goedkoper dan die van jouw en op de website van body en fit staat dat deze pindakaas direct uit de natuur komt, zonder toevoegingen dus, lijkt mij veel beter voor die harde six-pack.

TS: stop gewoon met trollen pls.

Jij gebruikt die naturel pindakaas? Ik gebruik al een tijdje die Naturel Pindapaste Crunchy, heb toch het gevoel dat die crunch in de pindakaas mijn abs op één of andere manier beter aanspreekt.

Hij is goedkoper dan die van jouw en op de website van body en fit staat dat deze pindakaas direct uit de natuur komt, zonder toevoegingen dus, lijkt mij veel beter voor die harde six-pack.
Hahaha

Terug
Naar boven