Linke Greetje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Armen net gemeten, 40.5 met de rebound maten ze nog tussen de 41 en 41.5
Atrofie is echt zichtbaar bij mijn linkerarm, lijkt of mijn triceps gehalveerd is tov mijn rechterarm.
Verwacht dit wel snel bij te kunnen trekken in dit tempo.
no problemo!Sjit ja.. dat je in zo'n korte periode toch snel wat spiermassa verliezen kan.. is nie veel maar toch
Maaar dat heb jij er zo weer bij zitten johno problemo!
Je training ging ook weer lekker zo te zien en daar zie je ook een klein verschil in gewicht wat je nu gepakt hebt in vergelijking met een tijdje terug. Ga je het nu heel anders aan pakken om dat kleine verlies in massa er weer bij te knallen?
Vooral de komende tijd veel op volume trainen, veel hh, relatief weinig gewicht. 1rm is nu echt uit den boze.
Wilde ik ook net vragen...Stom juh vergeet ik je helemaal te vragen.. hoe is het nu met je schouder,
geen last meer van?
Stom juh vergeet ik je helemaal te vragen.. hoe is het nu met je schouder,
geen last meer van?
Wilde ik ook net vragen...
Training gaat aardig zo te zien (idd geen 1RM doen!) - hoe gaat het verder met herstel?
kan je je bf weer wat opkrikken tot je schouder weer is herstelt.
trouwens je zei dat je was gevallen toen je je nieuwe schema ging uit werken,hoe ziet dat schema eruit.
( ben ook aan het kijken voor een nieuw schema)
nog steeds op gevoel aan het eten of..?
succes met je herstel verder nog
dat is echt klote!Hehe, ik pleurde van de trap af toen ik naar beneden liep om het uit te gaan werken op de pc. Ik doe nu gewoon 3 dagen split en veel op gevoel.
BF probeer ik nu weer wat omlaag te krijgen eigenlijk.
Het gaat al weer een heel stuk beter, heb geluk gehad dat ik niks heb gescheurd ondanks dat hij er helemaal uit was. Ik voel het alleen bij bepaalde bewegingen. Zo kan ik nog geen military press of shoulder presses. ook is breed optrekken of pulldown onmogelijk.
Verwacht eind novenber weer alles te kunnen, op 1rm na.

zo wat lees ik nu, schouder uit de kom gehad?
Heb niet alle posts gelezen hier verder hoor...
maar hoe is het gebeurd? Ik heb het ook 5x gehad, bot afgebroken en die banden gescheurd.
Operatie en alles, merk wel dat ik er nog steeds last van heb met sommige oefeningen.
Hoop niet voor jou dat je er lang last van blijft houden![]()
Je sleutelbeen gebroken bij de luxatie?
als je dat 5x gehad hebt zul je wel een aardig hypermobiele schouder hebben niet? Kak is dat je verhoogde kans op artrose hebt op latere leeftijd...