XXL Nutrition

Sjekoog En la Casa del Dolor

:eek: Jeetje hoe krijg je dat allemaal weg? :D
Gaat lekker hier! Je doel ga je zeker halen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren benen getraind, viel tegen na zoveel weken niks gedaan hebben.
Ik kan met squat(smith) de stang niet vastpakken met mijn linkerarm dus ziet het er een beetje vreemd uit.

squat
50*10
70*10
90*10
110*4
110*1

Leg extensions
10*45
10*55
10*55
10*70

Leg curl
10*45
10*55
10*60
10*60
8*95

Leg press
Voetjes tegen elkaar.
10*120
10*140
10*140

Vandaag wel last gehad, train benen laatste tijd niet zo gek vaak en moet dus weer erg wennen.

Zijn wel nette gewichten, ondanks het weinige trainen!

Ben best benieuwd hoe het er uit zag met squatten! :p

Vandaag voor het eerst sinds de vorige training weer gaan trainen. Tijdstekort door school, werk en een vriendin die 140km verderop woont zaten trainen een beetje in de weg; om mijn blessure maar niet mee te rekenen.

Vandaag ging extreem lekker, woog in op 101 voor het trainen. Hoop snel naar de 95 te kunnen en alles weer een beetje te kunnen vormen.

Seated cable row
10*45
10*50
10*55
8*60

Nosebreaker
12*17.5
10*27.5
10*32.5
8*32.5

puldown smal, handpalmen naar binnen.
10*50
10*60
8*80(pompsetje erachteraan, handen tegen elkaar, handpalmen naar voren wijzend. ellebogen naar buiten draaien en de stang richting je kruin trekken.
6*80 met weer een pompsetje erachteraan plusmin 20hh*50k

Dumbbell tricep extension(deze kom ik de vorige training nog niet door schouder)
10*20
10*22
10*22
Laag gewicht maar erg belastend voor schouder dus rustig aan hiermee.

Shrughs.
DB 22per arm. 2 sets 15hh
Barbell 100k 12hh
100k 12hh
1 set db shrugs 22k per arm.

Dumbbell row.
12*25
10*35
10*35
10*35

Cable tricep pushdown
10*32.5
10*35
10*37.5
8*37.5

Rope extensions met pompsetje na de laatste 2 sets; 15*20k daarna 15*20k overhead pompen.
10*25
10*27.5
10*27.5
10*27.5

Hierna nog 15 min cardio gedaan.
Morgenvroeg hiitcardio op brinta en whey.

Gtrz!

Armen net gemeten, 40.5 met de rebound maten ze nog tussen de 41 en 41.5
Atrofie is echt zichtbaar bij mijn linkerarm, lijkt of mijn triceps gehalveerd is tov mijn rechterarm.

Verwacht dit wel snel bij te kunnen trekken in dit tempo.

Armen net gemeten, 40.5 met de rebound maten ze nog tussen de 41 en 41.5
Atrofie is echt zichtbaar bij mijn linkerarm, lijkt of mijn triceps gehalveerd is tov mijn rechterarm.

Verwacht dit wel snel bij te kunnen trekken in dit tempo.

Sjit ja.. dat je in zo'n korte periode toch snel wat spiermassa verliezen kan.. is nie veel maar toch
Maaar dat heb jij er zo weer bij zitten joh ;) no problemo!
Je training ging ook weer lekker zo te zien en daar zie je ook een klein verschil in gewicht wat je nu gepakt hebt in vergelijking met een tijdje terug. Ga je het nu heel anders aan pakken om dat kleine verlies in massa er weer bij te knallen?

Sjit ja.. dat je in zo'n korte periode toch snel wat spiermassa verliezen kan.. is nie veel maar toch
Maaar dat heb jij er zo weer bij zitten joh ;) no problemo!
Je training ging ook weer lekker zo te zien en daar zie je ook een klein verschil in gewicht wat je nu gepakt hebt in vergelijking met een tijdje terug. Ga je het nu heel anders aan pakken om dat kleine verlies in massa er weer bij te knallen?

Vooral de komende tijd veel op volume trainen, veel hh, relatief weinig gewicht. 1rm is nu echt uit den boze.

Stom juh vergeet ik je helemaal te vragen.. hoe is het nu met je schouder,
geen last meer van?

Wilde ik ook net vragen...
Training gaat aardig zo te zien (idd geen 1RM doen!) - hoe gaat het verder met herstel?

Het gaat al weer een heel stuk beter, heb geluk gehad dat ik niks heb gescheurd ondanks dat hij er helemaal uit was. Ik voel het alleen bij bepaalde bewegingen. Zo kan ik nog geen military press of shoulder presses. ook is breed optrekken of pulldown onmogelijk.

Verwacht eind novenber weer alles te kunnen, op 1rm na.

kan je je bf weer wat opkrikken tot je schouder weer is herstelt.
trouwens je zei dat je was gevallen toen je je nieuwe schema ging uit werken,hoe ziet dat schema eruit.
( ben ook aan het kijken voor een nieuw schema)
nog steeds op gevoel aan het eten of..?

succes met je herstel verder nog

kan je je bf weer wat opkrikken tot je schouder weer is herstelt.
trouwens je zei dat je was gevallen toen je je nieuwe schema ging uit werken,hoe ziet dat schema eruit.
( ben ook aan het kijken voor een nieuw schema)
nog steeds op gevoel aan het eten of..?

succes met je herstel verder nog

Hehe, ik pleurde van de trap af toen ik naar beneden liep om het uit te gaan werken op de pc. Ik doe nu gewoon 3 dagen split en veel op gevoel.
BF probeer ik nu weer wat omlaag te krijgen eigenlijk.

Hehe, ik pleurde van de trap af toen ik naar beneden liep om het uit te gaan werken op de pc. Ik doe nu gewoon 3 dagen split en veel op gevoel.
BF probeer ik nu weer wat omlaag te krijgen eigenlijk.
dat is echt klote!
maar ja shit happens en je bent al redelijk goed herstelt wat ik gelezen.
ik zit nog steeds aan me 4daagse split en 1 extra dag voor achterliggende spiergroepen (heb al aantal schema's maar vergeet ze steeds uit te voerenXD) volgende week maar eens nieuwe schema gebruiken

Het gaat al weer een heel stuk beter, heb geluk gehad dat ik niks heb gescheurd ondanks dat hij er helemaal uit was. Ik voel het alleen bij bepaalde bewegingen. Zo kan ik nog geen military press of shoulder presses. ook is breed optrekken of pulldown onmogelijk.

Verwacht eind novenber weer alles te kunnen, op 1rm na.

zo wat lees ik nu, schouder uit de kom gehad?
Heb niet alle posts gelezen hier verder hoor...

maar hoe is het gebeurd? Ik heb het ook 5x gehad, bot afgebroken en die banden gescheurd.
Operatie en alles, merk wel dat ik er nog steeds last van heb met sommige oefeningen.

Hoop niet voor jou dat je er lang last van blijft houden ;)

zo wat lees ik nu, schouder uit de kom gehad?
Heb niet alle posts gelezen hier verder hoor...

maar hoe is het gebeurd? Ik heb het ook 5x gehad, bot afgebroken en die banden gescheurd.
Operatie en alles, merk wel dat ik er nog steeds last van heb met sommige oefeningen.

Hoop niet voor jou dat je er lang last van blijft houden ;)

Je sleutelbeen gebroken bij de luxatie?

als je dat 5x gehad hebt zul je wel een aardig hypermobiele schouder hebben niet? Kak is dat je verhoogde kans op artrose hebt op latere leeftijd...

Je sleutelbeen gebroken bij de luxatie?

als je dat 5x gehad hebt zul je wel een aardig hypermobiele schouder hebben niet? Kak is dat je verhoogde kans op artrose hebt op latere leeftijd...

nee sleutelbeen niet, stuk bot afgebroken van mn schouderkom.. dat zweefde daar een beetje als een spacer ;)
Hebben ze operatief weer vastgezet, en mn banden zijn gefixt en strakker aangetrokken.
Ik heb nu altijd nog een kans van 15% dat mn schouder weer luxeert.

Zo toenstraks geknald met sjap.
Zijn bij de gym waar ik werk gaan trainen aangezien ze daar wat makkelijker spul hebben voor chest-workout, ik heb niet getopt maar kwam toch met een flink gewicht goed vol te staan. Heb pre workout 60 gram rijst, 40 gram brinta, 150 gram tonijn en 3 eieren op.
Pre workout heb ik ook 1.5 scoop dymatize xpand pump gepakt...manoman..ik bijt haast de dumbbells kapot zo'n boost als ik daar van krijg!

Decline bench:

10*40
10*60
10*70
8*80(best flink voor mijn schoudertje)

Cable fly.
Per kant
10*18
10*23
10*28
10*28
dropsetje tot 18k afsluitend

Incline bench press.
10*40
10*50
10*50
8*40

Machine curl
Geen idee, op het einde 4 reps full stack 70k. daarna door tot de 10 met assistance van sjap.

Dumbbell curl 10* 14-18-20k

Incline dumbbell press.
3*10*20k

Gewicht was 99, net gejunkt dus zal morgen wel weer 101 zijn door het vocht.

Net samen met sjap een flinke borsttraining achter de rug gehad.

Schouder gaat steeds beter, decline 90k 6hh gebenched en 0 last ervan.

Ik heb geen zin om de hele training te posten maar het was echt een bruut tempo met wat killing dropsetjes erin.

woog 101, ik eet supernetjes dus ik denk dat ik gewoon in spiermassa aan aan het komen ben.

Van de week clippen en kijken wat het bfje is.

Netjes Sjek je gaat lekker he? Goed vreten en trainen = gainen kan niet anders

s6 man

Ik zou gewoon goed blijven eten, als je nu gaat proberen te 'cutten' om het zo te zeggen bij het weinig trainen en je dieet, waar ik van denk dat het te weinig eiwit bevat om nog te gaan droppen in bf, ga je teveel spiermassa verliezen.

Terug
Naar boven