XXL Nutrition

Sjekoog En la Casa del Dolor

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou gewoon goed blijven eten, als je nu gaat proberen te 'cutten' om het zo te zeggen bij het weinig trainen en je dieet, waar ik van denk dat het te weinig eiwit bevat om nog te gaan droppen in bf, ga je teveel spiermassa verliezen.

Ik heb voorheen nooit boven d 180 gram eiwit per dag gegeten. Ben nu een beetje aan het experimenteren met voeding en zit nu rond de 220/240 gram per dag.

Ik pak nu na de training eerst bcaa's (10gr)en 10 min daarna pas 40gr whey met 15/20gr dextrose.

's ochtends sta ik op met 450ml melk, 25gr whey en 30gram brinta.
Sinds kort ook weer een multivitamine erbij 's ochtends.
Overdag eet ik vervolgens 200 gram kalkoenfillet, 4 boterhammen dik belegd met vlees(plusmin ook 100gr tot) avondeten eet ik ook ruim omdat dit meestal mijn pwo meal is. Altijd vlees of vis.

Als ik van school thuiskom rond een uurtje of 4 eet ik 150 gram tonijn met wat curry of ketchup.

Train nu 3x pw en hoop het op te voeren na 4 als alles wat beter herstelt.
1uur voor het slapen gaan eet ik 250 gram magere kwark.

Misschien beter om direct na je training de dextrose te pakken, samen met je bcaa`s?
en kwartiertje daarna je whey shake.

Yo genetic freak! Vrijdag weer beesten samen??

Hoe ging de training met James trouwens boys hadden jullie lekker gewerkt met zijn drietjes?

Misschien beter om direct na je training de dextrose te pakken, samen met je bcaa`s?
en kwartiertje daarna je whey shake.

Ik ben nog aan het uitzoeken of die combo ideaal is direct erna of dat je ze beter gescheiden kunt houden.

Hoe ging de training met James trouwens boys hadden jullie lekker gewerkt met zijn drietjes?

Is niet gekomen uiteindelijk, kwartier gewacht op de parkeerplaats waar we af hadden gesproken. Geprobeerd te bellen maar nam niet op...

Dalijk knallen met sjap, we mogen beesten na sluitingstijd dus shirt uit en knallen.

Nemen ook een camera mee dus mischien posten we nog wat leuks straks!

haha gruwelijk!
je werkt toch in een sportschool toch? wat voor functie heb je daar
ik ben ook van plan om in een sportschool te werken, voor gebruik van squatrek
+ i need a job

Nice, muziek hard ogen dicht en knallen!
Nog veel last van je blessure?

@KEUN, kan jij zomaar in een sportschool gaan werken of heb je een opleiding/ cusus?
bij ons is het zo dat je alleen daar mag werken wanneer je een opleiding of cursus fintessinstructeur gedaan hebt (kosten over de 1000 euries en elke keer naar tilburg)
leek mij ook wel mooi, eigen sleutel/ trainen buiten openingstijden, maar voor dat geld niet

Nice, muziek hard ogen dicht en knallen!
Nog veel last van je blessure?

@KEUN, kan jij zomaar in een sportschool gaan werken of heb je een opleiding/ cusus?
bij ons is het zo dat je alleen daar mag werken wanneer je een opleiding of cursus fintessinstructeur gedaan hebt (kosten over de 1000 euries en elke keer naar tilburg)
leek mij ook wel mooi, eigen sleutel/ trainen buiten openingstijden, maar voor dat geld niet

hmm nee ik volg geen opleiding, ik wil receptie werk of iets dergelijks doen.
ik heb gewoon werk nodig, en als ik 1 of 2 x p.week achter receptie kan staan vind ik dat oke.
doe het namenlijk voor gratis sporten dat bij je werk inbegrepen word.

zo kan ik gebruik maken van 2 sportscholen, aangezien mijn gym maar 26kg dumbbells heeft, en geen squatrek.(nu niet zeggen verkassen na andere gym, ik kan genoeg variatie doen in me gym nu, ipv DB rows gwn BB rows, ftw)
en de gym waar ik wil werken hebben 50kg DB en squat-rek.
dus win-win situatie

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

OT: ben benieuwd na je training sjek

oh op die manier!
ja als het gaat zowizo doen zou ik zeggen.
mij lijkt het ook ideaal maar ik kom er niet in zonder opleiding..

Werk als instructeur, heb er ook geen opleiding voor maar geloof me met eigen ervaring kom je stukken verder dan met zo'n waardeloos AALO papiertje.

Dat was dus ook het criterium waarop ze me aannamen, dat ik meer wist van training dan de rest die er rond liep bij elkaar(exacte woorden van de clubmanager :D)

Sjapke heeft wat brute foto's gemaakt die hij mischien vanavond nog stuurt; anders morgen beesten.

oke wel beter als je zo binnen komt dan!
ik heb het geprobeerd maar bij ons vragen ze toch echt een papiertje..
het klopt wel wat je zegt over ervaring e.d. maar toch lukt het bij ons niet.

ben benieuwd naar de pics!

oke wel beter als je zo binnen komt dan!
ik heb het geprobeerd maar bij ons vragen ze toch echt een papiertje..
het klopt wel wat je zegt over ervaring e.d. maar toch lukt het bij ons niet.

ben benieuwd naar de pics!

Je bent jonger dan mij dat scheelt veel plus heb een MBO opleiding achter de rug waarbij je veel met groepen mensen in de weer bent. Studeer nu fysiotherapie wat zeker ook meeweegt.

Achteraf gezien hadden we geen flits moeten gebruiken, licht was zo echt k*t waardoor alle definitie wegvalt.

Gewicht hiet 101k, doel is wat lager in bf te komen door clean te eten en wat spiermassa is ook welkom...

Nog steeds herstellende van blessure, alweer 2 maanden geleden dat ik van de trap af pleurde...

mrkw6.jpg

2nlfe2p.jpg

vzc4lz.jpg

Volgende keer je flits laten bouncen ;)
Met het beschikbare licht wat je daar hebt kun je met een normale point&shoot camera geen goede foto's maken (top-end modellen uitgezonderd).

Lijf zit er netjes uit hoor, zeker gezien de situatie waarin je nu zit (met die schouder) - brute kuiten ook! Definitie bovenarm / schouder valt zo te zien ook weg... Jammer dat er geen frontpic bij zit, van je traps en schouderkoppen valt nu weinig te zeggen (en rug is ook moeilijk te beoordelen door het licht), wel mooie brede rug!

beest man! je hebt ook echt een stieren nek!

nice

Geef mij een beetje van die monsterkuiten aub damn wat zijn die dingen goed zeg. Voor een naturel zeer bruut gozert.....alles is goed in balans ook brute rug!Alleen borst mag nog ietsje voller maar misschien komt dat door de slechte pic?

Goed bezig Sjek!

Net koud een MM gedaan en fototje gemaakt om de schouders en traps wat te kunnen laten zien, andere front poses zijn nu de moeite niet. Je ziet op die latspread als je goed kijkt dat mijn posterior deltoid kleiner is geworden tov de rechter. wss de atrofie van de blessure...

yf0pe.jpg

Hier wil ik weer naar terug maar dan met een vollere borst en meer triceps!

2psg5yw.jpg

Terug
Naar boven