XXL Nutrition

Sjekoog En la Casa del Dolor

echt trés gay, alles high rep-low weight. 14k incline dumbbell presses, verder alels machines, chest press enz.. merkte dat ik met tri's cable extensions best hoog kon gaan zonder ergens last van te hebben.

Ga morgen rondje benen doen met wat ub erbij. sta nu al weer veel voller na een zo'n laffe training, armen meten weer 41 terwijl ik ze klapleeg eergisteren 40 gemeten had.

Is een nette training om er weer een beetje in te komen...
Langzaam opbouwen en niet meteen gaan knallen - komt helemaal goed met je!

Had je trouwens nog ergens je beenfoto's staan (of fullbody) van de contest fotoshoot?

Netjes bro weer back on track verstandig dat je rustig gaat opbouwen!

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren weer even rustig gaan trainen, ging wel ok. Herstel gaat sneller dan gedacht. Had 10x60bp gedaan met touch. p*ssy weight maar had niet veracht dat ik het nu al zou kunnen.

Gisteren weer even rustig gaan trainen, ging wel ok. Herstel gaat sneller dan gedacht. Had 10x60bp gedaan met touch. p*ssy weight maar had niet veracht dat ik het nu al zou kunnen.

Had je het zwaar met dat gewicht?
Wat voor jouw doen is het idd niks, maar je zit wel met een schouder die hard moet herstellen...

Had je het zwaar met dat gewicht?
Wat voor jouw doen is het idd niks, maar je zit wel met een schouder die hard moet herstellen...

Had het niet zwaar maar weet dat als ik meer zou pakken dat ik het herstal in de weg sta. Nu ik op laag gewicht en hoog volume train sta ik wel weer lekker vol. Van de week een rondje benen en UB vanalles.

Had het niet zwaar maar weet dat als ik meer zou pakken dat ik het herstal in de weg sta. Nu ik op laag gewicht en hoog volume train sta ik wel weer lekker vol. Van de week een rondje benen en UB vanalles.

:thums:
Pak je netjes aan...

Eventjes nog heel rustig trainen, heb afgelopen keer te veel, te snel gedaan.

Morgen hoop ik wat tijd te hebben om benen te knallen, mischien lichtjes wat UB erbij. Wil snel mijn voeding weer netjes zien te krijgen. zit nu op 100.2k tegenover 92 op die shoot. Probeer vanaf morgen weer netjes te gaan eten en lekker wat cardio erbij te gaan doen.

Ik hou jullie op de hoogte.

100.2kg??:eek:

Jup, sta toch wel op een procentje of 18 nu, helemaal niks op voeding gelet de afgelopen 4 weken. Vakantie en intro hakten er ook goed in. Heb vandaag inkopen gedaan en begin weer met netjes eten. Hoop over een week of 4 weer op 12% te staan.

Vandaag eerste dag voeding weer op orde.
400ml melk
15gr brinta
25gram whey

appel
sinaasappel
2 boterhammen
100gram kalkoenfilet

4 rijstwafels
100 gram kipfilet

Avondeten.

om 22.30 250ml kwark

Op trainingsdagen voor de training 150 gram tonijn extra.

400ml melk
15gr brinta
25gram whey

appel
sinaasappel
2 boterhammen
100gram kalkoenfilet

4 rijstwafels
100 gram kipfilet

Avondeten.

om 22.30 250ml kwark

:eek: Is dat niet véél te weinig voor jou?!

:eek: Is dat niet véél te weinig voor jou?!

Ik wil graag weer terug naar de 12%, dit is mijn voeding op niet trainingsdagen. Ik zit de hele dag op school en werk 's avonds is ook weinig fysiek. Avondmaaltijd is ook best groot.

Op trainingsdagen leg ik als ik 's middags train nog een extra carb moment daarvoor, bv 80gram brinta.

Ik wil graag weer terug naar de 12%, dit is mijn voeding op niet trainingsdagen. Ik zit de hele dag op school en werk 's avonds is ook weinig fysiek. Avondmaaltijd is ook best groot.

Op trainingsdagen leg ik als ik 's middags train nog een extra carb moment daarvoor, bv 80gram brinta.
Spreid jij je Kcal's niet netjes op een dag? (ik wel...)
Verder denk ik dat het netjes er uit ziet hoor (wel goed over nagedacht)...

Spreid jij je Kcal's niet netjes op een dag? (ik wel...)
Verder denk ik dat het netjes er uit ziet hoor (wel goed over nagedacht)...

Ik eet thuis mee en wat de pot de pot schaft....

Vaak train ik na het avondeten dus is een grote maaltijd pre WO zeer geschikt; voldoende carbs en eiwitten.

Heey, ik ben nieuwe op het forum. Maar je log spreekt me ontzettend aan vooral omdat je naturel traint en al behoorlijk groot bent geworden op die manier.

Wel k*t van je schouder. Beterschap in ieder geval en ik ga je log volgen

400ml melk
15gr brinta
25gram whey

appel
sinaasappel
2 boterhammen
100gram kalkoenfilet

4 rijstwafels
100 gram kipfilet

Avondeten.

om 22.30 250ml kwark

**** man, me nichtje eet nog meer dan dit..... gaat je spier kosten als je het mij vraagt

**** man, me nichtje eet nog meer dan dit..... gaat je spier kosten als je het mij vraagt

Doe ik ook niet de hele week zo laag, ben nu eerst een beetje op gevoel aan het eten.

Activiteit is echt 0, zit overdag op school en als ik 's avonds werk dan doe ik ook bar weinig.

Gaat weer de goede kant op dus!
Ik denk dat je op niet-trainingsdagen idd wel laag kan gaan zitten.
op trainingsdagen wat hoger maar dat geef je zelf al aan.
Misschien een iets groter ontbijt?
het is maar net hoe je hier tegen aan kijkt, ik vind het ontbijt een belangrijke maaltijd, ook om de stofwisseling weer op gang te jagen. Ik steek er zelf altijd relatief veel carbs in.

je eet erg weinig man! 15 gram brinta?

Persoonlijk zou ik meer eten, en het rustig aan doen.

Ik vind het zelfs weinig en ik ben wel de grootste biafra onder ons :P

Terug
Naar boven