Fitness Seller

Sjekoog En la Casa del Dolor

• Topic Starter Topic Starter
JIJ een ecto?!
Mocht je willen met je +/- 100 Kg!

IK wou net zeggen dat kan er nooit ecto uit zien of ben je som 2.15 m lang?

IK wou net zeggen dat kan er nooit ecto uit zien of ben je som 2.15 m lang?

schommel tussen de 1.88 en 1.90

Ik weet ook wel dat ik geen ecto ben maar je spiegelt jezelf altijd aan hoe je eruit gezien hebt als je iets hebt neergezet.

Voeding vandaag:

30gram brinta
700ml melk
50gram whey
200gram schouderham
4boterhammen
200gram kalkoenfillet
1 stokbroodje gezond
appel
sinaasappel

Straks avondeten, na het trainen PWO shake.

Vandaag met mono begonnen, tot nu toe alleen ethyl gebruikt dus ben wel erg benieuwd.

Laatst bewerkt:
Je eet te weinig bro, waar ben je mee bezig?

pas op dat je geen spiermassa gaat verliezen bro, dat risico loop je met dit dieet wel namelijk.

ben benieuwd wat de mono voor je gaat doen.
heb zelf ook alleen nog maar ethyl geprobeerd en zit er ook over te denken toch eens mono te gaan gebruiken. alleen ik ben bang voor het vocht..
Ik hou het in de gaten bij jou, succes!

in je cut zat je ook te laag sjekkie. Tenminste dat is mijn mening.
Zou iig niet lager gaan dan dat je nu doet.

in je cut zat je ook te laag sjekkie. Tenminste dat is mijn mening.
Zou iig niet lager gaan dan dat je nu doet.

Seag, als je zelf eens probeerd om zo laag te gaan dan zul je zien dat ik gelijk heb. Je moet je lichaam wel een opflikker geven anders zal het zijn reserves niet opmaken.

Voor mijn gevoel zit ik echt niet laag nu, heb de hele dag een verzadigd gevoel.

ieder lichaam is anders...... PUNT

je bent goed bezig, als jij hoger gaat zitten word je dik...

Thanks to my mommy's huge thyroid problem genetics :D

true, maar door jou mummy's "zwaarlijvigheid" en mesones heb jij geen problemen met kuiten:P...ik heb echt het idee dat als jou moeder zou gaan trainen ze ons binnen 1 jaar voorbij zou zijn:P....

Seag, als je zelf eens probeerd om zo laag te gaan dan zul je zien dat ik gelijk heb. Je moet je lichaam wel een opflikker geven anders zal het zijn reserves niet opmaken.

Voor mijn gevoel zit ik echt niet laag nu, heb de hele dag een verzadigd gevoel.

Sorry sjek maar dit is natuurlijk bs. Of je nu 100 of 1000 kcals minder eet dan dat je lichaam nodig heeft om te functioneren afvallen zul je alleen de mate en de snelheid daarvan is afhankelijk van de hoeveelheid.
De regel is wat je snel verliest kom je ook snel weer aan en anders om. Imo kun je veel beter slow droppen in BF dan proberen je streef waarde enkele weken vast te houden zodat dit de nieuwe basaal waarde word daarna clean terug bulken. Dit heeft vele malen meer voordelen dan crash dieten. Maar goed ben het wel met sjap eens ieder lichaam is anders jij kent jezelf het best dus als dit werkt vooral doen natuurlijk.

Sorry sjek maar dit is natuurlijk bs. Of je nu 100 of 1000 kcals minder eet dan dat je lichaam nodig heeft om te functioneren afvallen zul je alleen de mate en de snelheid daarvan is afhankelijk van de hoeveelheid.
De regel is wat je snel verliest kom je ook snel weer aan en anders om. Imo kun je veel beter slow droppen in BF dan proberen je streef waarde enkele weken vast te houden zodat dit de nieuwe basaal waarde word daarna clean terug bulken. Dit heeft vele malen meer voordelen dan crash dieten. Maar goed ben het wel met sjap eens ieder lichaam is anders jij kent jezelf het best dus als dit werkt vooral doen natuurlijk.

Ik ben toen ik terugkwam uit spanje afgelopen jaar begonnen met diëten. Ik kwam in oktober terug en woog 102 kilo. Ik ben de eerste maanden heel langzaam gaan diëten met weinig junk en ik viel niks af in vetmassa. Het enige wat veranderde was mijn vvm. Mijn lichaam wil gewoon niet lager als ik niet onder onderhoud ga zitten en daar veel cardio bij doe. De meeste op het forum gaan op of boven onderhoud zitten en pakken dan een cutting agent wat ze verzwijgen op dit forum.

Mijn stofwisseling is gewoon super-slow dus moet ik wel raar doen.

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Áha, in additie op mijn vorige post:
Gisteren met sjap naar de mac geweest:

1 Big tasty
2 Grote friet
4 bakjes fritessaus
6 Mcnuggets met zoetzure saus
1 grote cola
2 porties bitterballen met 4 zakjes mosterd
1 Mc flurry m&m

Een van mijn beter prestaties :D

haha heerlijke junk!

300kcal onder onderhoud en HIIT cardio ftw. Verhoogde EPOC en onder onderhoud en je hebt gelijk problem solved!

Terug
Naar boven