Fitness Seller

Sjekoog En la Casa del Dolor

Brute kuiten gast!

Kijk die mother****er een dikke kuiten hebben dan!

Wat doe je voor kuiten, ik moet ook zulke hoefijzers hebben!

Je borst oogt wel flat trouwens op die side triceps maar dat had je zelf al in de gaten.
Succes beest.

So! Jij kunt echt moeilijk kijken met poseren!

Brute traps idd (gelukkig heb je nog wel een nek) triceps ontbreken best wel op die z/w-foto...

• Topic Starter Topic Starter
Kijk die mother****er een dikke kuiten hebben dan!

Wat doe je voor kuiten, ik moet ook zulke hoefijzers hebben!

Je borst oogt wel flat trouwens op die side triceps maar dat had je zelf al in de gaten.
Succes beest.

Haha ik doe er niks voor!

All genetics, mijn moeder heeft 46cm kuiten hehehe! BIG MOMMA!:D

Borst moet ik acht bijtrekken ja, heb een halfjaar geen borst getraind door een onstoken AC gewricht en nu zit benchen er ook niet echt in met een ex-geluxeerde schoudert.

Dat willen wij niet horen... gewoon een oefening, reps en gewichten verzinnen die je die dikke kuiten hebben bezorgd. Wil ook zo'n calfs!

Hehe sorry, mischien dat veel bier drinken in het verleden mijn genen heeft aangepast...

Ik train ze echt nooit behalve met cardio, zou ook idioot zijn als ze nog groter zouden worden. Dan lijken mijn benen sateprikkers met een tumor eraan.

brute fotos!
goed fysiek, maar die kuiten..
haha echt sick!!

Geloof me, irl is het echt ziek gewoon. Facking dik met bulten, aders, gezwellen alles!! Ben erg trots op jou en je moeder Sjek maar dat weet je.

*snik...dankjewel sjap,....ik ben ook trots op jouw moeder:huilen:

Haha, heb ze net gemeten bij mijn mamma en...44.5CM en de mijne...45CM!holy shit! Nou moet ik eerlijk zeggen dat het lieve thyroidprobleempje van mamma ook wel ergens een aandeel in zal hebben maar je ziet aders op haar kuiten lopen! niks geen vet...

haha is zeker bruut!
heb je wel echt facking veel geluk mee man!
beter als van die miezerige kuitjes als ik, kan trainen wat ik wil maar ze blijven klein..

Vandaag benentraining met sjap.

squat:

20*stang
12*50
10*70
10*90
8*110
5*130
1*150( t*ring, dat was lang geleden..)

walking lunges:
20k op de nek x 20 stappen 3x.

leg extensions
10*60
10*60
10*60 + 10*40k pompsetje
10*40 deadslow.

stiff legged deads
pussyweight 25k*10*3

Reverse ez preacher curl(voorarmen)
22.5k*10*3

Buigers onderarm(stang beet achter rug en gas geven)
40k*15*3

HIIT cardio: ik weet het, als je dit nog kan na een benentraining heb je niet hard genoeg getraind...
20 min, runs opbouwend naar 15kmh.

Morgen chest-tri's.

je training ziet er toch goed uit hoor, knap van dat fietsen nog

Nette training sjek!
Kan je weer voluit borst trainen met je schouder?

Nette training sjek!
Kan je weer voluit borst trainen met je schouder?

Voluit nog niet, 1rm blijft nog wel even taboe. Merk wel dat ik wat massa aan het pakken ben door 3/4x per week trainen op hoger volume, genoeg rust en goede voeding.

Oke wel beter, dan maar wat hoger in volume ja maar beter dan niet trainen!
met goede voeding/rust erbij kun je dan nog een heel eind komen.
En het gaat vanzelf over he, dan komen die hogere gewichten vanzelf weer

Vdaag alleen chest gedaan met sjap, ben na 6 oefeningen gaan cardioën. Was vannacht heerlijk bezopen om 6 uur thuis waardoor ik om half 7 sliep. Heb maar 5.1/2 uur geslapen dus vond dat de training nog best goed ging

bench, getopt op 8 x80, de rest allemaal wat lager gewicht met hoger volume. schoudertje kan nog niet veel meer gewicht hebben denk ik dus rustig aan, ik groei zo ook.

Incline bench in de smith guillotine style gedaan, net onder de keel voor het claviculaire deel van de borstspier. Ergens gelezen dat je deze zo kunt isoleren, het proberen waard aangeziendeze bijgetrokkken moeten worden.

Wat ik allemaal bij wil trekken binnen korte tijd:
Borst en bovenkant borst.
Triceps.
Transversale deel trapezius
Onderarmen.

Ik zal dus vooral de focus hierop gaan leggen de komende tijd.

lol bij de mm lijk je op wesley sneijder man! wel nette pics btw

heheehe dit gaat te ver ! Ik kreeg plaats vervangende schaamte bij het lezen van deze zin Sjappie..:rolleyes:

Gaat lekker Sjek en all 100% naturel ****ing netjes bro en succes met het bijwerken.

Hehe, was ook echt lievv :P

Af en toe denk ik er wel over na hoor, zonder hulpmiddelen gaat alles zo langzaam, als ik zie hoe sommige mensen progressie maken. Superhard komen te staan en droog komen denk ik wel eens bij mezelf waarom begin ik er niet aan...

Terug
Naar boven