Fitness Seller

Sjekoog En la Casa del Dolor

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren geclipt met een harpenden op 15%. Ik weet hoe ik eruit zie als ik 3% zak dus klinkt vrij verleidelijk om wat te gaan cutten...

Kun je doen sjek, je bent ook nog niet op volle krachten toch?
paar procentjes cutten en gewoon trainen op intensiteit, hoge herhalingen weinig rust en cardio erbij.
en dan vanaf daar, en als je blessures volledig voorbij zijn KNALLEN.
is maar een idee natuurlijk:P

Gisteren geclipt met een harpenden op 15%. Ik weet hoe ik eruit zie als ik 3% zak dus klinkt vrij verleidelijk om wat te gaan cutten...

Imo helemaal niet verkeerd om nu te cutten. Bied vele voordelen en zeker als naturel trainende athleet zie ik geen voordeel van een bf boven de 15%. Dus even wat cutten tot iig onder de 12% en dan weer clean doorbulken.

Tis een keuze, wat heb je momenteel liever, massa pakken of cutten?

haha heerlijk

Mooie comments gasten, beetje late reactie, afgelopen weekend niet achter de pc gezeten. Ga denk ik idd cutten tot 12% en dan clean verder.Ook leuk voor de smaakpapillen :P

Dalijk gewichtjes aaien....

Vandaag deads-schouders gedaan. Lekker veel reppen voor de schouders met mp's en elastieken. side raise kan ik weer fatsoenlijk doen. verwacht over 1 maandje van alle pijntjes af te zijn.

Deads nog licht gehouden; 100*10 130*8 170x3 gedaan. Hiervoor powercleans met 50-70k.

Morgen rug tri's.

Vandaag voor het eerst in 3 maanden weer gaan thaiboksen. Nergens last van geha behalve coördinatie links en beperkt in mijn linkertraphoogte..

Sparren ging prima, een gozer harde achterwaartse hoge trap tegen z'n hoofd gegeven en een andere kerel een paar keer goed met jabs te pakken gehad.

Ga eventjes een rustdagje nemen morgen en hoop vrijdag rug-tri's te kunnen knallen.

Onderstaande gaat mijn einddoel zijn, geen idee of ik het naturel kan bereiken maar we zullen eens zien hoever we gaan komen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb dezelfde '' aandoening '' aan de onderkant van mij borstkas =S
is er daar ix aan te doen eigenlijk?? :)
ik train nu zo hard mogelijk , ik zit al op 125 bench...
ik ben nu al 2 maand gestops met shakes , en ik ga dus niet meer vooruit ...

enige tips??

ics6r6.jpg

Fototje wat de indruk moet geven van hoe ik er nu bijsta. 100k á 15%.
Linkerarm valt een deel weg op de foto, loopt iets achter door schouder uit de kom 3 maanden geleden.

Bruut hoor..
Dikke onderarmen ook. Hoe is het kracht verschil dan tussen de armen nu ?

Bruut hoor..
Dikke onderarmen ook. Hoe is het kracht verschil dan tussen de armen nu ?

alles wat ik links doe doe ik rechts ook. train nu iets meer op volume dan een tijd terug, vandaag toevalig getopt op 2rm bankdrukken, 2x100k touch. Prima dacht ik zelf nu 3 maanden na mijn val verder.

Vandaag borst-biceps-onderarmen.
bench press getopt op 2*102k
Incline press id smith.
Incline db presses supersetted met 12k fly's en presses.
Seated hammer curl op preacher, dumbbells tegen elkaar.
Flexoren vd onderarm met barbell achter de rug en 'gas geven' soort van wrist curl.
barbell curl met EZ stang.

Gewicht nu 101k na en vreetweekend.

Morgen benen-schouders.

Sjekske, hoeist jongen? Lang niet gezien @ the gym. Netjes die benchpress! Succes morgen met benen en schouders man. Check je misschien woensdag weer.

Vanaf vandaag weer clean verder. Vreetweekend ten top gehad en nu de komende tijd netjes en schoon eten.

Voeding:

M1: Whey 25gr, 400ml melk 30gr brinta.(40gr protëin.
M2: 2 boterhammen, 150gr rauwe ham.(35gr Protëin) 1 stuk fruit.
M3: 200gr schouderham 2 Boterhammen. (35 gr Protëin) 1 stuk fruit.
M4: 150gr tonijn met curry(40 gr Protëin)
M5: avondeten.(40 Gr Protein)
PoWO 10gr bcaa met dextrose(60 gr) na een uur wheyshake.(35 gr protëin)
M6 250 ml kwark.(25 gr protëin)

240 gram eiwit.
1x pw clean refeed, 1x per2 weken voile shitzooi bij chez macdonalds.

@ yates, ja ik ben der.

He sjekkie goed armen maat!
hehhehe de whey hype is ook hier gearriveerd. Lekker bezig kerel..keep up the good work.

Die 'proteine' die achter elke meal staat is gewoon het aantal eiwitten wat erin zit neem ik aan?

Terug
Naar boven