Fitness Seller

Sjekoog En la Casa del Dolor

Sweet!
Als jullie meedoen sta ik in de zaal!

Je gaat goed man! En je BW is ook niet mis man!
Smith squat kan overigens best zwaar zijn hé, vind je niet.

Ik heb de reden gemist, maar waarom train je in godsnaam in een health centre?

Die 1x155 sq was netjes! Blijven bouwen tot 1 januari, daarna moet je maar weer zien.

Yo kerol, lekkere training man. Cool dat je wedstrijden gaat draaien man. Je hebt een goed fysiek en in jouw leeftijd maak je goeie kansen man.

Ik zou ook wel de stoute schoenen aan willen trekken, maar ben nog lang niet zover :sad: maja, wie weet... :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de reden gemist, maar waarom train je in godsnaam in een health centre?

ik woon in Oisterwijk en de dichtsbijzijnde hardcoregym is in tilburg, 10 km verderop.

De dumbbells gaan maar tot 22k en er is geen squatrack. gelukkig zijn er wel schroefdumbbells waar je zoveel op kunt laaien als je wil maar ze worden dan zo lomp bij b.v. 35k dat het bijna niet op te gooien is met presses en het doet je ROM teniet.

Ook mist een schuine bank wat gewoon basis is...

Alles koud gemeten.

Armen: 41.5 centimeter rechts, 41.7 links(!!!wtf)
Onderarmen: 36.5 centimeter
Borstomvang: 112 centimeter ontspannen en volledig uitgeademt, net boven tepel en onder oksels door.
Benen: Rechts 66.5, links 66.5
Kuiten: 45.2rechts, 46 links.
Middel:93cm
Linkerarm leek wat te lijden onder de schouderluxatie die ik had maar blijkt nu dus dikker te zijn. Mijn linkertricep loopt achter op rechts maar de bicep is dus groter dan rechts...

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Sweet!
Als jullie meedoen sta ik in de zaal!

Je gaat goed man! En je BW is ook niet mis man!
Smith squat kan overigens best zwaar zijn hé, vind je niet.

Idd, doe hem wel liever los, kan los zwaarder dan vast...

Yo kerol, lekkere training man. Cool dat je wedstrijden gaat draaien man. Je hebt een goed fysiek en in jouw leeftijd maak je goeie kansen man.

Ik hak zoals gezegd 1 januari de knoop door. Zijn een aantal factoren die meewegen, studie, thuis en dergelijke...
Ik zou ook wel de stoute schoenen aan willen trekken, maar ben nog lang niet zover :sad: maja, wie weet... :thumbs:

Ik ben nu ook nog echt niet tevreden, als dat op 1 januari wel ben dan ga ik ervoor!

Gaaf man als je mee doet!
je staat er goed bij, knallen met die creatine en bf in de gaten houden en hopen dat je blessure weg is, dan zet je een goed fysiek neer!

middel 93? lijk minder aan je foto's te zien?

middel 93? lijk minder aan je foto's te zien?

Haha, ja. Op die foto's woog ik 92 kilo bij lager bf. was 17juli toen die gemaakt werden. woog gisteren 102 kilo. Net etentje gehad omdat mijn moeder jarig is en heb de mythische grens van 105 kilo net gehaald(wok in mijn maag).

Vandaag een deel met sjap geknald. Geen pwbooster gepakt en toch een dikke knaltraining, zelfs oud pr weer geëvenaard en nieuw pr gezet.

bench.
12*52
12*72
8*82
4*92
2*102
1*112(whoppaaa!)Luxatieprobs out of the way!

Incline dumbbell press.
10*27.5
8*35
6*40(!bam pr!)

Tricep extensions met ez stang.

12*25
12*25
12*30
12*30

Kickbacks
3*10*11k

Tricep cable pushdown/extensions
tot full block 50k, dropsets erna. Had voor het eerst een pomp in het laterale hoofd vd tri's.

Incline bench press(smith)
10*50
10*60
8*60
8*60

Nog een cable extension variant waarbij je een lange barbell tussen de 2 cable's hangt en dan breed(schouderbreedte) extensions doet.

Peck deck.

Echt een roffe training, sinds 3 dagen begonnen met mono, word de eerste keer. cee al een keer geprobeerd en ben benieuwd wat dit opleverd.

nette training, vooral die 1x112!
Ik ben nu een week bezig met mono, cee deed bij mij niets.

Vandaag weer beentjes getraind. Probeer ze nu stelselmatig 1x per week

Squat.
w-up
12x50
12*90
6*130
4*150
2*170 hoppaaa, zou 1 rm nu wel over mijn oude pr heen gaan denk ik. gear was alleen een belt en below parallel uiteraard.

Verders niks noemenswaardigs gedaan, brute dropset op de leg curl, leg extensions en wat setjes leg press.

Morgen rust of rug.

Sjekoog hoeveel gr creatine neem jij per dag en op welke momenten?

Sjekoog hoeveel gr creatine neem jij per dag en op welke momenten?

2 keer 3 gram zo gespreid mogelijk en moment 2 het liefst een uur voor mijn training, puur psychisch overigens.

Geen laadfase, zorgt alleen voor meer vochtretentie.

b.v. om 9.00u en om 18.00u.

Vandaag weer beentjes getraind. Probeer ze nu stelselmatig 1x per week

Squat.
w-up
12x50
12*90
6*130
4*150
2*170 hoppaaa, zou 1 rm nu wel over mijn oude pr heen gaan denk ik. gear was alleen een belt en below parallel uiteraard.

Verders niks noemenswaardigs gedaan, brute dropset op de leg curl, leg extensions en wat setjes leg press.

Morgen rust of rug.

Alles wat op de leg curl en les extension word gedaan is niet bruut maar gay :p

Gaat goed sjek! Keep it up

Vandaag rug en deadlift.
Gisteren benen getraind en wilde vandaag toch proberen te toppen op DL, 170 prima, 190prima,210prima maar failde op 230. Kon hem niet locken, onderin ging het wel maar stagneerde halverwege. Zal wss ook wel iets met die 170squat van gisteren van doen hebben :D

Verder.
Puldown smal.
10*60
10*70
10*80
10*100 full stack.( flink op vooruitgegaan)

High row(machine)
4x10 full stack 65 kilo, nog niet zwaar maarja..healthcentre...

Facepulls
2*10*35k

Seated row.
10*50
10*50
10*60
10*70

dumbbell shrugs.
4x20x22k wederom poephealthcentre, geen zin om de schroefdumbbells vol te hangen.

Barbell shrugs.
1 set 10x80k

Lat pulley naar de borst.
4x10x65k.

Morgen rust en vrijdag schouders-triceps denk ik.

Buenas noches!

Zo, weer ff bijgelezen. Damn, die squats van jou zijn brutaal man, ik kom ff niet verder dan 3x160 pfff....

En stevig gebankt ook, nais kerol. Erg sterk.

Zo, weer ff bijgelezen. Damn, die squats van jou zijn brutaal man, ik kom ff niet verder dan 3x160 pfff....

En stevig gebankt ook, nais kerol. Erg sterk.

Leuk dat je hem volgt!

Bank had echt al hoger moeten zijn imo, heb een halfjaar van mei tot oktober afgelopen jaar niks kunnen doen omdat mijn AC gewricht rechts geïriteerd bleef en de schouder uit de kom van 3 maanden geleden hielp ook niet echt.

Hoop 1rm toch wel naar de 130 toe te gaan en normaal te kunnen reppen met 100. chest is een aandachtspuntje samen met triceps.

squats zijn wel in de smith. Laatst voor het eerst los gesquat op deed toen met gemak 130, hetzelfde wat ik toen in de smith deed.

Terug
Naar boven