AndroidHealthClinic

Sjekoog En la Casa del Dolor

Nette training hoor, zeker als je van tevoren ook al kapot was!
Ik train dan wel bij een hardcore gym, maar ook die is 3 dagen dicht...

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Oh ja, vergeet ik je een gruwelijk goede kerst en een lekker nieuwjaar te wensen... Bij deze!

toch nog een nette training!
seated row smal of breed gepakt?
k*t dat je gym dicht is, bij ons is hij open van 10/12 dus ook niet ideaal maar beter dan dicht.

• Topic Starter Topic Starter
oke oke, veel smal roeien en pulls gedaan dan!
expres?

oke oke, veel smal roeien en pulls gedaan dan!
expres?

Ik probeer lats, binnenkant en bovenkant rug elke rugtraining de revue te laten passeren. De face pulls voor bovenkant, seated row voor lats, net als lat pulldown, dumbbell rows voor lats/bovenkant.

Ik train m'n traps eigelijk nooit los met shrugs e.d.

Ik had gelezen dat je al 1 januari wilt gaan cutten, is dat niet wat te vroeg. Of zit je op een bf van 25% want dan kan ik het begrijpen waarom je zo vroeg begint:D

Ik had gelezen dat je al 1 januari wilt gaan cutten, is dat niet wat te vroeg. Of zit je op een bf van 25% want dan kan ik het begrijpen waarom je zo vroeg begint:D

Ik zit nu op een procentje of 16. Ben 4/5 weken geclipt op 15% maar zal inmiddels door al dat vreetwerk wel wat gestegen zijn. Ik ben het vreten echt beu. Ik weet nu na vorig jaar hoe moeilijk het voor me is, ik ga heel langzaam beginnen met alleen maar clean eten en cardio na elke training. Zoals ik al zei is junken mijn valkuil, als ik ga vreten dan ben ik ook echt los, ik citeer een van mijn eerdere macdonalds standaarden;
(vrijdag 25 september, 2009)

1 Big tasty
2 Grote friet
4 bakjes fritessaus
6 Mcnuggets met zoetzure saus
1 grote cola
2 porties bitterballen met 4 zakjes mosterd
1 Mc flurry m&m

(Quoterend uit hetzelfde schrijven van toendertijd)
Ook bleef sjapendoedel(forumlid) erop hameren dat ik voor een derde x terug ging anders vond hij me maar een laffe herder.

1 Big tasty
2 Grote friet
4 bakjes fritessaus
6 Mcnuggets met zoetzure saus
1 grote cola
2 porties bitterballen met 4 zakjes mosterd
1 Mc flurry m&m

Damn hier kan ik niet tegenop:eek: ---> die brabo`s kunnen vreten.
Ga dan clean bulken zodat je wel wat massa aanzet cutten is het idd nog iets te vroeg voor vriend.

Damn hier kan ik niet tegenop:eek: ---> die brabo`s kunnen vreten.
Ga dan clean bulken zodat je wel wat massa aanzet cutten is het idd nog iets te vroeg voor vriend.

Ik wil echt naar de 7/8% toe met mijn endoskills én zonder cutting agent dus ik zal wel vroeg moeten beginnen. Gaat het me te snel kan ik nog altijd clean bouwen.

Gisteren chest/biceps getraind, getopt met banken op 100x3 en 110x1. Hoop over een paar weken 120 te drukken. Heb het voorheen al eens gedaan maar twijfel of die spotter echt niks hielp dus moet het maar overnieuw.
OOk flink de bove aangepakt met 3x10x35 incline dumbbell press, daarna pompsetjes met 22k.

Vandaag benen/deads gedaan.

squat
10*50
8*90
8*130
3*150
3*150

Deads
opwarmen met 100k x10
10*130
8*150
6*170
2*190
1*200, ging nog redelijk makkelijk maar wil morgen nog kunnen lopen. Starthoogte is zo verdomd laag door die kleine schijven...zal binnenkort mijn 1rm eens testen in een fatsoenlijke gym.

leg extensions
10*40
10*50
10*60
8*70
dropset, 10hh , 70, 60, 50, 30, 20-> liep als een eend naderhand.

standing barbell Wrist curl(flexoren onderarm)
15*4*50k
Lekker iets nar voren buigen met mijn romp zodat je meer 'gas kunt geven' achter je rug met de bar.

Leg presses.

10x120
10x150
10x170
Dropset alles x 10, 150, 120,80,60.

Vrijdag begint der cut dus even alles vreten wat het lijden kan.

Hasta la pasta!

lekker hard Sjek. Goeie deads man.

Niks aan toe te voegen, ziet er goed uit.
Ik prijs me gelukkig met mijn gym: DL met 40kg gaat al op normale hoogte (10kg schijven op normale hoogte).

Ben benieuwd naar je cutschema.

weer netjes getraind man!
geniet nog van die laatste meals hehe

Toenstraks fototje gemaakt na de training. Komen er nog meer aan...

Ik zal een foto van maart 2008 eronder zetten voor de progress ;)
Heute.
2dikifn.jpg

Toen.
28akcx5.jpg

goede gains in onderarmen biceps triceps en schouder!
lats lijken ook breder maar is moeilijk te zien door kleine foto met zwart hempje

goede gains in onderarmen biceps triceps en schouder!
lats lijken ook breder maar is moeilijk te zien door kleine foto met zwart hempje

Heb flink wat massa gewonnen op mijn lats idd! Kon het shirt niet uitdoen ivm andere mensen. Overmorgen begint het circus dat cutten heet..

Heb flink wat massa gewonnen op mijn lats idd! Kon het shirt niet uitdoen ivm andere mensen. Overmorgen begint het circus dat cutten heet..

succes jongen! 15% is een mooi beginpercentage!
sta zelfs hoog in de 16, maar pak er nog ff 3 maandjes bij, ik mis nog wat massa hier en daar.
ben benieuwd naar je fysiek als je wat procentjes gedropt bent, zal denk ik bruut worden

...mijn eerste reactie op die foto durf ik hier niet eens neer te zetten...

MOOI man!
Zelfs je onderarmen zijn gegroeid zo te zien...

Ben ik nou een skele mongol of is die foto gewoon k*t?

Plaats eens svp een nieuwe Sjek zie geen reet met dat licht.. en zonder shirt natuurlijk!

Terug
Naar boven