XXL Nutrition

Sjekoog En la Casa del Dolor

Weer ff wezen buurten hier.
Gaat lekker hier en idd sterke squat en deadlift 210/230 :eek:

Oke;) Hoezo neem je het niet na je training?

• Topic Starter Topic Starter
Sjap heeft afgezegd, vond zuipen en bienskes hosselen meer prioriteit hebben atm.

Wat voor straf staat daar op?

Hoe is het sjekkie gaat het lekker met je en ga je nog meedoen met een classic competitie wedstrijd? Ik vind dat wel wat voor jou...

mazzel

Stokslagen onder zijn voetzolen en steniging, infidels...

Ik hak 1 januari de knoop door of ik de ybf in mei ga doen. Ik moet er goed over nadenken want het is natuurlijk een hele tijdsinvestering. Studeer nu HBO fysiotherapie en wil niet dat dat eronder lijd wat het waarschijnlijk wel zal doen aangezien je de laatste weken gewoon niet meer normaal kunt functioneren.

Chick zijn goed voor je test, nuff said!!

Zo, 5 dagen rust genomen en een keer flink gezopen, de eerst keer weer in een maand stevig doorgetankt met bier,goldstrike,martine, champagne en een stevige koppijn de dag erna.

Vandaag borst en schouders gedaan, eerst begonnen met incline omdat sjap(*%^$^) de bar bezet had ben ik maar in de smith gaan inclinen.

Verder..
Incline dumbbell press, hoogste 35k.
schoulder press gerept met 50k zittend.
front raise
side raise
raise voor achterkant schouders
peck deck
shoulder press(machine)
Bench gerept met 80k.

Morgen benen en vrijdag armen.

Saludos a todos!

Zo, 5 dagen rust genomen en een keer flink gezopen, de eerst keer weer in een maand stevig doorgetankt met bier,goldstrike,martine, champagne en een stevige koppijn de dag erna.

Vandaag borst en schouders gedaan, eerst begonnen met incline omdat sjap(*%^$^) de bar bezet had ben ik maar in de smith gaan inclinen.

Zuipert! Studeren is niet goed voor je zie je wel.

Ik zeg het is het recht van de sterkste wie het meeste benched die mag de bar. De andere moet zijn smoel houden en gewoon de smith pakken :p

Zuipert! Studeren is niet goed voor je zie je wel.

Ik zeg het is het recht van de sterkste wie het meeste benched die mag de bar. De andere moet zijn smoel houden en gewoon de smith pakken :p

Bench is nog niet denderend, maar 2x110 na 3 jaar trainen. blessure aan AC gehad en luxatie....

Deadlift van 232 verwerf je dat recht ook mee?:D

Stokslagen onder zijn voetzolen en steniging, infidels...

Ik hak 1 januari de knoop door of ik de ybf in mei ga doen. Ik moet er goed over nadenken want het is natuurlijk een hele tijdsinvestering. Studeer nu HBO fysiotherapie en wil niet dat dat eronder lijd wat het waarschijnlijk wel zal doen aangezien je de laatste weken gewoon niet meer normaal kunt functioneren.

Yo Sahbie, YBF is toch in November of organiseren ze het meerdere keren per jaar want ik wil die van November pakken als het tenminste doorgaat.

in 2 weken tijd 1 á 2x getraind. Tijdsgebrek en energie spelen me parten, ook enige mooie feestjes breken je een paar dagen naderhand nog op in mijn consumerend tempo :D enfin, altijd goed om het even rustig aan te doen o.a. voor je cz en blessuretjes.

Vandaag borst-biceps-onderarmen.

Bench press.
20*bar
12*50
10*80
6*90
4*100(pr, rust doet wonderen)
1*110(long time, no see.)

Dumbbell curl
3*10*22k(geen zin om de schroefdumbbells samen te stellen, gewone gaan maar tot 22)

incline press, smith.
10*50
10*70
8*80

incline dumbbell press.
5*10*22k( een keer wat lichter/pompen, setje meer, (andere prikkel)

Barbell curl, 2 sets met rechte stang, 2 sets met EZ, heb last van een botje in mijn hand, vermoedelijk aanhechting van onderarmspiertjes.
zwaarste was 8*50k

Seated hamer curl
pompen met 14k

Pech deck.

10*65
10*75
10*75

ik woog voor de training 102.8 met kleding eraf gehaald.

1 januari begint mijn cut, wil minimaal naar de 7%. schat de kans dat ik de ybf meedoe in mei laag in. Thuissituatie en HBO vergen veel van mijn energie momenteel. Mischien als het beter gaat prep ik wel voor het nk in november maar dat is puur speculeren.

1 januari begin ik een cutlog, op naar de 7% op harpenden.

Nais gebankt Sjek. Jammer dat je niet gaat man, maja, keuzes moeten soms gemaakt eh? Hoe ist met je schouder?

Je bent trouwens net zo sterk als ik op de bank :p
Laat je ff weten wanneer je cutlog geopend is? Dan kom ik weer ff buurten! :thumbs:

Nais gebankt Sjek. Jammer dat je niet gaat man, maja, keuzes moeten soms gemaakt eh? Hoe ist met je schouder?

Je bent trouwens net zo sterk als ik op de bank :p
Laat je ff weten wanneer je cutlog geopend is? Dan kom ik weer ff buurten! :thumbs:

Cutlog open ik 1 januari. Vandaag weegschaaltje op 104k gezet. nog 1 weekje doorvreten naar de 105...:D

Ga strakjes bij b&f whey bestellen, ga in dieetje driemaaldaags een shake verwerken denk ik, puur voor het gemak en het is goedkoper dan andere voeding én een compleet aminozuurprofiel.

Vandaag een rustige schouders-triceps training gehad, niet optimaal omdat ik gisteren heb getopt met banken maar wilde ze deze week nog aan bod laten komen. 1e en 2e kerstdag moet ik werken in een restaurant waar 400 mensen per dag komen eten, een sport op zich; dus deze dagen train ik niet.

Het begin van mijn cut na ik rustig diëten en alleen nog maar cardio ná de KT doen. Indien nodig doe ik op nuchtere maag, maar heb geen ultimatum voor mezelf gesteld om droog te staan. Uiteindelijk wil ik naar de 7 échte procenten toe vóór de zomer.

Junken is mijn valkuil, ik heb behoorlijke endo aanleg(red: sinds 17 juli van de 89 leeg/92 loaded, naar de 104 nu)
Ik ben groot fan van de mac, big-tasty is mijn lievelingseten icm een eurotje of 15 aan andere zooigarnering. De eerste maand alleen refeed en dan tracteer ik me op een schransbui.

Keep you updated!

Vandaag alleen rug getraind. Was vtv al kapot maar heb het met Xpand net gered. Het centre waar ik train is de komende 3 dagen gesloten, zondag ook zelfs de commerciele k*tjanussen. Puur personeelskosten beparen en elke gelegenheid aangrijpen om de toko dicht te kunnen gooien.

Rug:

Rackpulls
10*90
3*10*120

seated row
10*35
10*50
10*60
8*70

Dumbbell row

10*35
10*45
8*65k(pr'etje)

Lat puldown in de nek.
3x10x65
10x80

Small puldown, handpalmen naar je toe.
10x65
10*70
10x80
8*80

Chins, smal met duimen naar je toe.

4x10xbodyweight met 25k contragewicht. De laatste 2 sets dead slow om de onderarmen en grip te trainen.

Face pulls
10x30k
10*40k

Joh, kan jou het verrotten, tis kerst en winter... dus lekker door bulken :p Ik hoop ook binnen afzienbare tijd de 100kg te halen, zo wel kicken zijn ghehe

Hmm, sja, dan komt je planning een beetje in de knoop met al die feestdagen eh? Kep hetzelfde probleem, maar gelukkig niet conflicterende groepen qua training. Gisteren de wheels mishandeld, strakkies nog ff schouders en borst doen :rolleyes:

Damn kerel, ik wil niet in jouw schoenen staan man, jij werken met kerst? :eek: ik ben blij dat ik een paar dagen vrij heb...
Nou, ondanks dat toch fijne dagen toegewenst, beest! :thumbs:

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

o ja, en lekkere training :D

Terug
Naar boven