Linke Greetje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sjap heeft afgezegd, vond zuipen en bienskes hosselen meer prioriteit hebben atm.
Sjap heeft afgezegd, vond zuipen en bienskes hosselen meer prioriteit hebben atm.

Wat voor straf staat daar op?
Hoe is het sjekkie gaat het lekker met je en ga je nog meedoen met een classic competitie wedstrijd? Ik vind dat wel wat voor jou...
mazzel
Zo, 5 dagen rust genomen en een keer flink gezopen, de eerst keer weer in een maand stevig doorgetankt met bier,goldstrike,martine, champagne en een stevige koppijn de dag erna.
Vandaag borst en schouders gedaan, eerst begonnen met incline omdat sjap(*%^$^) de bar bezet had ben ik maar in de smith gaan inclinen.

Zuipert! Studeren is niet goed voor je zie je wel.
Ik zeg het is het recht van de sterkste wie het meeste benched die mag de bar. De andere moet zijn smoel houden en gewoon de smith pakken![]()

Stokslagen onder zijn voetzolen en steniging, infidels...
Ik hak 1 januari de knoop door of ik de ybf in mei ga doen. Ik moet er goed over nadenken want het is natuurlijk een hele tijdsinvestering. Studeer nu HBO fysiotherapie en wil niet dat dat eronder lijd wat het waarschijnlijk wel zal doen aangezien je de laatste weken gewoon niet meer normaal kunt functioneren.
Yo Sahbie, YBF is toch in November of organiseren ze het meerdere keren per jaar want ik wil die van November pakken als het tenminste doorgaat.
www.yourbodyfederation.net is het.
Zit al te lezen over de verschillende klasseringen.... hmmm... misschien ooit kwarkie ook...

enfin, altijd goed om het even rustig aan te doen o.a. voor je cz en blessuretjes.Nais gebankt Sjek. Jammer dat je niet gaat man, maja, keuzes moeten soms gemaakt eh? Hoe ist met je schouder?
Je bent trouwens net zo sterk als ik op de bank
Laat je ff weten wanneer je cutlog geopend is? Dan kom ik weer ff buurten!![]()

Ik hoop ook binnen afzienbare tijd de 100kg te halen, zo wel kicken zijn ghehe
ik ben blij dat ik een paar dagen vrij heb...