AndroidHealthClinic

Sjekoog En la Casa del Dolor

• Topic Starter Topic Starter
150kg los squat, OHYEAH!

t*ring jantje,

Vandaag weer lekker bij de plateloaded, hardcoregym gaan trainen en met succes.

Benen-borst getraind aangezien ze bij mijn gym maar tot 22k dumbbells en geen squatrack hebben. Ze hebben wel van die bouwpakket dumbbells maar die zijn zo lomt als je er voor 35k aan schijven aanhangt dat opgooien echt moeilijk is.

Squat:

Warmup
15*bar
alles net iets below parallel.
12*60
10*70
8*110
4*130
2*150(pr los) 2de was met een beetje assistance maar ben nog facking trots op mezelf voor de derde x los squatten!
6*110 Verwacht morgen niet te kunnen lopen.

bench press
12*60
8*80
4*90
4*90 kreeg er hier geen kont uit, beetje uitgeput van de squat denk ik.

Leg press plate loaded.
Heb geen idee wat het gewicht van de plate zelf is.
10*80
10*120
8*160
8*120(knieën cm boven de borst om onderin sterker te worden)

Incline barbell press
10*60
8*70
3*80

Incline dumbbell press
10*22
10*28
8*35

Dumbbell press
10*30
8*35(kapot)

Lying leg curl(2 benen)
10*30
10*40
10*50

Leg extension
10*30
10*50
10*60

Echt een brute training, alleen jammer dat ik niemand heb hier om samen mee te trainen, je moet continu vreemde mensen vragen je te zekeren en dat kost veel tijd, vooral als ze beginnen te ouwehoeren.

Volgende week introkamp van hbo, maak er gelijk maar een deload-week van even pompen op 70%

saludos!

lekkere training beest....jou poten gaan echt bruut groot worden denk ik.....tom platz style op 1,90 yeahhh!!!!

150 squat is wel heftig voor een 3e keer los squaten! RESPECT:D

Ben ziek dus even een paar dagen rust, volgende week intro van hbo wat ik niet graag op het spel zet.

Ik ben sowiezo al chronisch verkouden maar dit slaat alles, anderhalve keukenrol per dag snuit ik vol met de groenste scheit. Huisarts laat niemand op consult komen met deze symptomen omdat de p*ssy's bang zijn voor de mexicaanse druiplulgriep...

nette squats, zeker als dit pas e 3e keer los is!
je woont ook in brabant toch? welke school/opleiding ga je?

Beter even uitzieken bro.

Als je niet op komt dagen bij die intro's, dan behoren ze vaak 1/2 studiepunten door je neus. En verder is een intro echt onmisbaar, omdat het de uitgewezen mogelijkheid is om mensen te leren kennen. En je studie niet als eenling door te brengen.

Beter even uitzieken bro.

Als je niet op komt dagen bij die intro's, dan behoren ze vaak 1/2 studiepunten door je neus. En verder is een intro echt onmisbaar, omdat het de uitgewezen mogelijkheid is om mensen te leren kennen. En je studie niet als eenling door te brengen.

Ik woon vlakbij Breda waar ik ga studeren maar je hebt gelijk, ik denk zeker dat het belangrijk is.

Ik woon vlakbij Breda waar ik ga studeren maar je hebt gelijk, ik denk zeker dat het belangrijk is.

Het is inderdaad belangrijk. Ook al ken je mensen in de buurt. Je moet toch goed op kunnen trekken met je studie/klasgenoten.

Breda? Avans zeker?

Lucky bastard. Het stikt van de (lekkere) wijven daar:D

Het is inderdaad belangrijk. Ook al ken je mensen in de buurt. Je moet toch goed op kunnen trekken met je studie/klasgenoten.

Breda? Avans zeker?

Lucky bastard. Het stikt van de (lekkere) wijven daar:D

Het schijnt er dus echt om bekend te staan, het vrouwelijk schoon daar :D

Balen, heb een vriendin....:P

koekoek! dikke squats kerel...

Hehe, en het leuke bij fysio is dat je behandeltechnieken op elkaar moet oefenen :D

Hoop ik dat we als eerste blessures aan de pectoralis major en gluteus maximus behandelen met uitgebreide massagetechnieken :devil:

...en hopen dat dat dan niet hoeft bij een te dikke mannelijke klasgenoot! :p

Nou sjek gaat verplicht 4 weken niet trainen. toenstraks van de trap gepleurd, schouder uit de kom, laten zetten en net terug van het ziekenhuis.

Deed best pijn overigens.

Ik liep overigens naar beneden om mijn nieuwe trainingschema uit te gaan werken...
ó ironie....

DAmn sjek zwaar klote! Beterschap dan maar en goed blijven eten!

Beterschap!
Doe rustig aan, en vooral niet eigenwijs (zoals mijn broer) - té snel dingen weer willen gaan doen = niet goed herstellen = volgende keer weer makkelijker uit de kom.

Dat is zeker k*t!
zou het ook goed laten rusten, hoe beter het geneest idd.

beterschap

k*t van die blessure man..

ach je gaat toch fysio doen. Kan je jezelf behandelen ey

jammer dat je het in breda gaat doen.
rotterdam staat toch wat beter bekend kwa opleiding.

Hahaha, epic self ownage.

Succes met de recovery.

Terug
Naar boven