AndroidHealthClinic

Sjekoog En la Casa del Dolor

k*t van die blessure man..

ach je gaat toch fysio doen. Kan je jezelf behandelen ey

jammer dat je het in breda gaat doen.
rotterdam staat toch wat beter bekend kwa opleiding.

wat een bullshit. Elke school heeft zijn voor en nadelen.

Balen sjek! Goed rust houden man, komt wel in orde. Daarna kom je 2x zo hard terug!

onzin seagal, de inhoud van de studies is anders.

in breda wordt er geen rekening gehouden met relatie van stress t.o.v het lichaam wat in rotterdam wel voor een deel centraal staat in de opleiding

• Topic Starter Topic Starter
DAmn sjek zwaar klote! Beterschap dan maar en goed blijven eten!

Gelukkig is eten nooit een probleem bij mij :) thanks man.

k*t van die blessure man..

ach je gaat toch fysio doen. Kan je jezelf behandelen ey

jammer dat je het in breda gaat doen.
rotterdam staat toch wat beter bekend kwa opleiding.

Jup, alleen kak dat ik met weinig mee kan doen met intro a.s. week...echt k*t maar kan nog bier hijssen met rechts.

Hahaha, epic self ownage.

Succes met de recovery.

quite a lot actually, gelukkig is het links dus afmoppen, bier drinken en mijn reet afvegen gaat nog.

Appart, zijn bij ons mede-studenten die in breda de opleiding hebben gevolgd die allemaal vertellen dat er geen aandacht aan word geschonken.
De leraren zeggen dat ook. Doe jij ook fysio dan seagal?

Dat is idd erg "appart".. ik ben benieuwd wat Seagal nog te zeggen heeft.

Nou sjek gaat verplicht 4 weken niet trainen. toenstraks van de trap gepleurd, schouder uit de kom, laten zetten en net terug van het ziekenhuis. Deed best pijn overigens.Ik liep overigens naar beneden om mijn nieuwe trainingschema uit te gaan werken...
ó ironie....

ownage.jpg

Beterschap bro~!

Aai kerel. Succes met herstel.
Zolang je nog bier kan hijsen is het goed he.

nondekanon, net introweek van fysio achter de rug, zo'n 100 bier op sinds maandag wat uiteraard mijn trot ten goede komt.

Loop nog steeds in een mitella, morgen mag hij af en kan ik rustig met oefeningentjes beginnen. voordat ik KT zal kunnen doen zal nog wel een maandje of 4/5 duren.
Ik ben met het idee aan het spelen allen benen te knallen 2xpw en verder veel cardio te doen om weer wat droger te worden.

nondekanon, net introweek van fysio achter de rug, zo'n 100 bier op sinds maandag wat uiteraard mijn trot ten goede komt.

Loop nog steeds in een mitella, morgen mag hij af en kan ik rustig met oefeningentjes beginnen. voordat ik KT zal kunnen doen zal nog wel een maandje of 4/5 duren.

Ik ben met het idee aan het spelen allen benen te knallen 2xpw en verder veel cardio te doen om weer wat droger te worden.

hoezeer ik je soms kan schieten, dit is wel echt extreem k*t man. veel beterschap en dat je snel weer mag knallen bro

Aardig wat biergeheft dan de afgelopen week..ondanks de mitella wel af en toe van kant gewisseld?

Aardig wat biergeheft dan de afgelopen week..ondanks de mitella wel af en toe van kant gewisseld?

Het k*tte was de regel dat je immer 2 bier moet halen want je drinkt uiteraard niet alleen dus in de meets gevallen kilde ik de eerste bij de bar en liep dan met het2de biertje weg :D

het gaat nu alweer wat beter met m'n arm, ik kan m'n hand op ooghoogte brengen maar rotatie naar buiten voelt echt nog te k*t voor woorden.

Hoelang moet je nu herstellen Sjek?

Dan heb je in ieder geval een goede intro gehad he!
bier verzacht de pijn
hoe gaat het nu met je voeding?

Hoelang moet je nu herstellen Sjek?

Late reactie van mijn kant: verwacht niet fatsoenlijk te kunnen trainen voor november.

Dan heb je in ieder geval een goede intro gehad he!
bier verzacht de pijn
hoe gaat het nu met je voeding?

Voeding let ik nu voor geen hol op, eet flink minder omdat mijn lichaam veel minder vraagt.
Ga er binnenkort wel weer goed op letten, paar procentjes zakken hopelijk.

Ik mag weer rustig iets gaan doen, dalijk een klein rondje laag gewicht fullbody.
Vanavond verslag over een p*ssy training.

En hoe is je p*ssy training verlopen? Geen pijntjes e.d?

En hoe is je p*ssy training verlopen? Geen pijntjes e.d?

echt trés gay, alles high rep-low weight. 14k incline dumbbell presses, verder alels machines, chest press enz.. merkte dat ik met tri's cable extensions best hoog kon gaan zonder ergens last van te hebben.

Ga morgen rondje benen doen met wat ub erbij. sta nu al weer veel voller na een zo'n laffe training, armen meten weer 41 terwijl ik ze klapleeg eergisteren 40 gemeten had.

Terug
Naar boven