MuscleMeat

Sjimpiej's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Deze week.. tja.. 1x getraind, met veel haast omdat ik aan het werk moest. Weekje thuis gewerkt, maar alleen geweest, dus stress factor wat hoger. Plan was gisterochtend trainen, maar was spontaan aan de buikloop.. en dat ging eind van de ochtend pas over.. dus besloten om 2x stuk te wandelen. Nadat ik in de middag een eiwitreep had gegeten, was de rem weer klein beetje weg.. stukje taart na eten en twee ijsbakjes.. vandaag ga ik wederom niets tracken. Verjaardagsfeestje van zoon en in de avond bij vrienden eten met oliebollen etc. Dus ga er vanaf morgen weer voor. Vandaag wel iets genuanceerder dan tweede kerstdag want dat sloeg helemaal nergens op. Hele nacht kots en kots misselijk geweest van de hoeveelheid die ik toen heb gegeten..
    kortom: (beetje cliche..) nieuwe jaar gaan we er weer voor..

    Hierbij de checkin gegevens. Begin het nu wel beetje te zien aan zwembandjes en onderkant abs.. denk ook veel vocht, maar moet denk ik wel oppassen met te snel vet aankomen.

    Screenshot_20221231_090337_Sheets.jpg
    Screenshot_20221231_090736_Sheets.jpg
    Screenshot_20221231_091103_Sheets.jpg


    Maar een keertje de hele zaterdagochtend fotoshoot voor een zo eerlijk mogelijk beeld 😋

    20221231_084830.jpg
    20221231_084832.jpg
    20221231_084835.jpg
    20221231_084846.jpg
    20221231_084858.jpg
    20221231_084906.jpg
    20221231_084910.jpg
    20221231_084914.jpg
    20221231_084916.jpg
    20221231_084922.jpg
    20221231_084927.jpg
    20221231_084931.jpg
    20221231_084938.jpg
    20221231_084942.jpg
    20221231_084947.jpg
    20221231_084958.jpg


    Allemaal een hele fijne jaarwisseling!! Geniet ervan 🍾🍻
     
    Fijne jaarwisseling niet te druk maken om al dat eten. Simpelweg gas geven in het nieuwe jaar.
     
    Deze week.. tja.. 1x getraind, met veel haast omdat ik aan het werk moest. Weekje thuis gewerkt, maar alleen geweest, dus stress factor wat hoger. Plan was gisterochtend trainen, maar was spontaan aan de buikloop.. en dat ging eind van de ochtend pas over.. dus besloten om 2x stuk te wandelen. Nadat ik in de middag een eiwitreep had gegeten, was de rem weer klein beetje weg.. stukje taart na eten en twee ijsbakjes.. vandaag ga ik wederom niets tracken. Verjaardagsfeestje van zoon en in de avond bij vrienden eten met oliebollen etc. Dus ga er vanaf morgen weer voor. Vandaag wel iets genuanceerder dan tweede kerstdag want dat sloeg helemaal nergens op. Hele nacht kots en kots misselijk geweest van de hoeveelheid die ik toen heb gegeten..
    kortom: (beetje cliche..) nieuwe jaar gaan we er weer voor..

    Hierbij de checkin gegevens. Begin het nu wel beetje te zien aan zwembandjes en onderkant abs.. denk ook veel vocht, maar moet denk ik wel oppassen met te snel vet aankomen.

    Bekijk bijlage 574575Bekijk bijlage 574576Bekijk bijlage 574577

    Maar een keertje de hele zaterdagochtend fotoshoot voor een zo eerlijk mogelijk beeld 😋

    Bekijk bijlage 574579Bekijk bijlage 574580Bekijk bijlage 574581Bekijk bijlage 574582Bekijk bijlage 574583Bekijk bijlage 574584Bekijk bijlage 574585Bekijk bijlage 574586Bekijk bijlage 574587Bekijk bijlage 574588Bekijk bijlage 574589Bekijk bijlage 574590Bekijk bijlage 574591Bekijk bijlage 574592Bekijk bijlage 574593Bekijk bijlage 574594

    Allemaal een hele fijne jaarwisseling!! Geniet ervan 🍾🍻
    Op een nieuw jaar vol met gains! 👏
     
    Groeien doe je tijdens de rust, deze week maak je mega gains:D. Fijne jaarwisseling!:flexbiceps:
     
    2023 jan. 2
    Duur: 78 minuten
    Ochtendgewicht: 74,5
    Trainingscijfer: 7
    Goeie gewichten en pr's, merkte wel dat ik afgelopen week lui ben geweest qua trainen en vermoeid van alle dagen.

    Seated leg curl:
    75x8 +5kg
    65x14 +5kg ivm vele reps

    Romanian Deadlifts BB:
    90x12 +10kg - iets in onderrug
    90x10

    Pendulum squat:
    20x12 +1rep - nxt 25
    15x21 +1rep - nxt 20

    Leg Extensions1:
    70x12 +1rep - nxt 75
    60x15 +5kg ivm vele reps
    60x12

    Hip abductor:
    140x12 +5kg - ltst partial
    125x18 +10kg ivm vele reps - ltst 2 partial

    Hip adductor:
    175x Nog steeds stuk..
    145x

    Seated Calf Raises:
    25x111111 +1+1+1 - auw

    Loopband 12°:
    15 min 0 sec 5km/u 12°


    Logged using RepCount
     
    Doe je rdl met riem? Was al een sterke lift van je en blijft stijgen, lekker man :flexbiceps:
     
    Doe je rdl met riem? Was al een sterke lift van je en blijft stijgen, lekker man :flexbiceps:
    Nee zonder riem, wel met van die xxl lifting grips. Zak tot net onder die knobbel bovenaan je scheenbeen en houdt schouders nog in best goeie retractie (voor gevoel iig). Voelen nog steeds goed, merk dat ik sterker ben geworden dan vorige keer toen ik naar 90 verhoogde 👌🏼
     
    2023 jan. 3
    Duur: 87 minuten
    Ochtendgewicht: 74
    Trainingscijfer: 8
    Vandaag niet vooruit te branden (en van plan morgen te gaan trainen) tot ik in de sportschool kwam. De diesel was warm gedraaid en een top training neer gezet. Bij armen wel al aardig leeg. Lamb of God is trouwens zeker aan te raden als trainingsmaatje 👌🏼💪🏼


    Machine flyes:
    61x12 +7kg - kracht lijkt niet op te houden -> nxt 64kg 💪🏼- heerlijke pomp binnenkant borst
    50x15

    Dumbbell Press:
    26x10 +2reps
    22x12 +2kg ivm vele reps - last van schouder

    Shoulder Press Machine:
    40x10 +1rep
    30x16 +2reps

    DB lateral raises one arm:
    10x14 +2reps
    9x22 L22 +4reps ltst 4partial / R24 +4reps ltst 2partial

    One arm pull down:
    33,5x10 +1rep
    28,5x14 +1rep

    Cable Row:
    28,5x13 +2reps - korte pauze (5s) na 10reps door verkeerd tellen
    23,5x15 -3reps

    V-bar pushdown:
    30x12 +3kg
    25x15
    25x14

    Overhead DB Extensions:
    10x9 R7 -4reps / L9 -2reps
    8x14 +1rep
    8x11 L11 -1rep / R10 -2reps

    Bicep Curl DB:
    16x10 -1rep maar veel betere mmc
    14x12 -5reps
    14x9 -5reps

    Loopband 12°:
    15 min 0 sec Skip ivm tijd


    Logged using RepCount
     
    Lekker bodybuilding style t nieuwe jaar afgetrapt. Bedankt RepCount!
     
    Goeiemorgen!

    Hier gaat het helaas nog steeds niet volgens plan.. Eigenlijk sinds start bouwfase me nog geen één keer goed een week aan het plan gehouden en dat is uiteraard volledig eigen schuld. Ene week lekker trainen, andere week telkens iets ertussen, het wil nog niet helemaal, ook zeker niet qua voeding.

    Deze week:
    Oud en nieuw flink gegeten
    Dag erna nog een beetje restantjes die er lagen zoals taart + ijsje als toetje.
    Woensdag een heerlijke dag gehad met de kids, bioscoop, lekker broodje gegeten en stukje taart, maar einde dag begon ik me niet lekker te voelen, dus dacht ff wat meer calorieen eten om wat aan te sterken.
    Donderdag flinke koorts de hele dag rond de 39,8.
    Vrijdag ochtend leek wat beter, middag weer koorts.
    Vanochtend weer 39,3 bij wakker worden.. Ga deze dus maar even goed uitzieken.. Keel is ook lekker rauw.

    Had een artikel gelezen van Oersterk over hoe slecht toegevoegde suikers zijn en merk dat die rem flink weg is en daar baal ik van, dus genoeg gesnaaid en gesnoept de laatste tijd, voornemen met ingang van vandaag:

    Enige producten met geraffineerde suikers die ik voorlopig nog ga eten:
    - muesli
    - Wraps (zeer weinig suikers)
    - proteine isolaat
    - restant eiwitrepen

    (zit vast in nog veel meer producten zoals onder andere ook in brood, maar dit vind ik leefbaar en goed te doen ;-))

    Bij uitzondering:
    - chocolade 85% puur -> wellicht suiker vrije variant zoeken
    - 1x per week in weekend: toetje/ijsje

    Dranken:
    Cola zero, slimpie, thee, water
    Eet weer veel meer geraffineerde suikers en dat is hetgene wat mn harde werken langzaamaan om zeep helpt en voel me er niet beter van (mentaal en fysiek).
    Moet uiteraard ook zeker kunnen genieten met kerst en oud en nieuw, verjaardagen, maar moet die rem leren vinden want nu is het gewoon in plaats van keertje lekker genieten al weken lang ;)

    Uiteraard ben ik zelf sterk genoeg hiervoor, dus moet gaan lukken, gewoon weer even de knop om. Maar voor de zekerheid mijn vrouw dit ook aangegeven, dus zij wordt mijn stemmetje achter in m'n hoofd die me helpt herinneren.

    Dit keer geen check-in foto's gedaan, want is niet veel veranderd tov vorige week.

    Een heel fijn weekend allen!

    1673078812381.png



    afbeelding.png



    1673078968341.png
     
    Goeiemorgen!

    Hier gaat het helaas nog steeds niet volgens plan.. Eigenlijk sinds start bouwfase me nog geen één keer goed een week aan het plan gehouden en dat is uiteraard volledig eigen schuld. Ene week lekker trainen, andere week telkens iets ertussen, het wil nog niet helemaal, ook zeker niet qua voeding.

    Deze week:
    Oud en nieuw flink gegeten
    Dag erna nog een beetje restantjes die er lagen zoals taart + ijsje als toetje.
    Woensdag een heerlijke dag gehad met de kids, bioscoop, lekker broodje gegeten en stukje taart, maar einde dag begon ik me niet lekker te voelen, dus dacht ff wat meer calorieen eten om wat aan te sterken.
    Donderdag flinke koorts de hele dag rond de 39,8.
    Vrijdag ochtend leek wat beter, middag weer koorts.
    Vanochtend weer 39,3 bij wakker worden.. Ga deze dus maar even goed uitzieken.. Keel is ook lekker rauw.

    Had een artikel gelezen van Oersterk over hoe slecht toegevoegde suikers zijn en merk dat die rem flink weg is en daar baal ik van, dus genoeg gesnaaid en gesnoept de laatste tijd, voornemen met ingang van vandaag:

    Enige producten met geraffineerde suikers die ik voorlopig nog ga eten:
    - muesli
    - Wraps (zeer weinig suikers)
    - proteine isolaat
    - restant eiwitrepen

    (zit vast in nog veel meer producten zoals onder andere ook in brood, maar dit vind ik leefbaar en goed te doen ;-))

    Bij uitzondering:
    - chocolade 85% puur -> wellicht suiker vrije variant zoeken
    - 1x per week in weekend: toetje/ijsje

    Dranken:
    Cola zero, slimpie, thee, water
    Eet weer veel meer geraffineerde suikers en dat is hetgene wat mn harde werken langzaamaan om zeep helpt en voel me er niet beter van (mentaal en fysiek).
    Moet uiteraard ook zeker kunnen genieten met kerst en oud en nieuw, verjaardagen, maar moet die rem leren vinden want nu is het gewoon in plaats van keertje lekker genieten al weken lang ;)

    Uiteraard ben ik zelf sterk genoeg hiervoor, dus moet gaan lukken, gewoon weer even de knop om. Maar voor de zekerheid mijn vrouw dit ook aangegeven, dus zij wordt mijn stemmetje achter in m'n hoofd die me helpt herinneren.

    Dit keer geen check-in foto's gedaan, want is niet veel veranderd tov vorige week.

    Een heel fijn weekend allen!

    Bekijk bijlage 574992


    Bekijk bijlage 574993


    Bekijk bijlage 574995
    Winterdip? Zitten in hetzelfde schuitje, veel troep gegeten en moeite om er weer af te blijven, ziek tussendoor. Prioriteit even niet zozeer op het trainen maar meer op de andere leuke, mooie dingen in het leven. Eigenlijk niks mis mee toch? Misschien ook wel deels het gevolg van lang cutten.
    Maar geen twijfel dat je er binnenkort weer 100% staat:flexbiceps:
     
    Winterdip? Zitten in hetzelfde schuitje, veel troep gegeten en moeite om er weer af te blijven, ziek tussendoor. Prioriteit even niet zozeer op het trainen maar meer op de andere leuke, mooie dingen in het leven. Eigenlijk niks mis mee toch? Misschien ook wel deels het gevolg van lang cutten.
    Maar geen twijfel dat je er binnenkort weer 100% staat:flexbiceps:
    Denk inderdaad zelfde schuitje en zeker voor een keertje niet erg, maar is nu mooi geweest 💪🏼👌🏼 voor jou ook?
     
    Gelukkig heb je dit in een bulk en niet in een cut :D
    Maar ff goed uitzieken en dan de draad weer strak oppakken!:flexbiceps:
    Als je eenmaal weer goed in het ritme zit is het ook lastiger om er weer uit te komen. Van dat half/half freewheelen heeft snel de neiging om uit de klauwen te lopen. Tenminste zo ervaar ik het meestal.
     
    Gelukkig heb je dit in een bulk en niet in een cut :D
    Maar ff goed uitzieken en dan de draad weer strak oppakken!:flexbiceps:
    Als je eenmaal weer goed in het ritme zit is het ook lastiger om er weer uit te komen. Van dat half/half freewheelen heeft snel de neiging om uit de klauwen te lopen. Tenminste zo ervaar ik het meestal.
    Helemaal mee eens, of strak of niet. Dat heb ik eigenlijk met alles een beetje.. daarom ook paar jaar terug gestopt met alcohol drinken. Dus herken volledig wat je zegt. Op naar de strakke teugels weer 💪🏼
     
    Goed hoe je er mee omgaat Sjimp. Zeker slim de vrouw erin mee te nemen!
     
    Back
    Naar boven