AndroidHealthClinic

skinny to strong

Goed topic

Dit is wel redelijk vind ik :cool:

Ik vind de bovenste mooier dan die onderste, maar de bovenste zouden nóg mooier zijn als ze wat gespierder en nog een klein beetje slanker zouden zijn. Er zit inderdaad heus nog wel iets tussen.

That said, ze zijn zeker niet vadsig, dat woord reserveer ik toch voor andere typjes.

my 2 cents exactly!

enne VP van 25 %: ik had dus geen idee wat normaal was bij vrouwen...maar 25 is wat met mijn googlekunsten als gemiddeld boven water komt. Als gemiddeld al vadsig is....

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
die onderste foto helemaal links is adriana lima
die is perfect

.

Laatst bewerkt:
Ik vind ze fatsig.
Ze hebben zeker een vetpercentage van 25% + en dat is in mijn ogen gewoon dik.

Pls go. 99,99% sure dat vrouwen als die op die foto van Dove, aantrekkelijker zijn dan Diana Lynn Bol. Behalve Mack10 ofc die kickt hierop :)

Ladybug is gewoon heel onzeker over haar eigen vet% :o

Ja een echte vrouw :roflol:

.

Laatst bewerkt:
@kimmono: dat is leeftijdsafhankelijk ;) voor jou leeftijd is 20-22 % inderdaad gemiddeld
@ashbringer: dat is natuurlijk ook gewoon een interpretatie: schoonheidsidealen mogen natuurlijk ook gewoon verschillen.
Dat wij er anders over denken geeft geen oordeel aan over wat ladybug vindt.

En @kimmono: oef je hebt gelijk. Ik heb dan wel geen laag VP gehad door anorexia, maar door een operatie; ik woog 43 kilo, alle botten staken enorm uit en ik kon geeneens een kwartiertje iets actiefs doen. Ik weet wel waar ik me prettiger bij voelde fysiek gezien alleen al.

Des te meer respect voor jou en je keuzes (en zo komen we weer OT ;))

.

Laatst bewerkt:
Ik heb geen idee wat mijn VP destijds was hoor. Bij mijn sport destijds was 18 a 20 procent gewenst en daar za ik altijd wel rond, behalve in die postoperatie periode maar toen werd het ook nooit gemeten.
Maar als je cyclus stilligt weet je genoeg ;)

En er is natuurlijk een verschil tussen een gezond vetpercentage en een gemiddeld vetpercentage.
Maar jij zult uit ervaring ook wel kunnen aangeven bij welk percentage je je goed voelt, en wanneer niet meer.

Bij mij was de 50 Kg de grens: zat ik daaronder, viel de energieweegschaal ook de verkeerde kant uit, deed zitten/liggen pijn en dan heb ik het nog over de kleine kwaaltjes. Jij kent ze beter dan ik ;)

.

Laatst bewerkt:
goede instelling!
(en nu krijg je het wel warm van al dat sporten :P)

.

Laatst bewerkt:
tja het is maar wat je mooi vind he ;)

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Goed topic

Dit is wel redelijk vind ik :cool:

Die is idd mooi!

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Pls go. 99,99% sure dat vrouwen als die op die foto van Dove, aantrekkelijker zijn dan Diana Lynn Bol. Behalve Mack10 ofc die kickt hierop :)

Ladybug is gewoon heel onzeker over haar eigen vet% :o

Ja een echte vrouw :roflol:

ja ben ik ook, daarom ben ik ook aan het cutten mong**l

Ik ben ook onzeker over mijn vp%:(

De bovenste zijn quasi ideaal! Misschien een kilootje of 2 er af.

tja het is maar wat je mooi vind he ;)

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Die is idd mooi!

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

ja ben ik ook, daarom ben ik ook aan het cutten mong**l

Het gaat er niet om of het wel of niet mooi is. Het gaat erom dat dit gewoon niet dik/vadsig is.

ik vind jouw opmerkingen wel erg beledigend tegenover de doorsnee vrouw Ladybug.
Om nog niet te spreken over het gevoel dat je TS mogelijk geeft, ze is aan het herstellen van een eetstoornis en jij probeert haar weer het beeld van een 'ideale' vrouw met een ongezond laag vetpercentage in te planten.

Geen idee wat jullie bedoelen met Dove chick...

Ik zal wel weer buiten de norm vallen, maar ik vind de bovenste ook gewoon te dik.
Onderste is ook niks, maar dat komt voornamelijk omdat ik vrouwen lelijk vind worden op een laag bf% als ze geen spiermassa/implants hebben. Mack's voorbeeld is dan wel ideaal inderdaad.

Edit: Volgens mij weet kimmona inmiddels goed zelf wat ze mooi vind hoor...
Dit is een BB forum. Gezien de aard van de sport zul je hier altijd zien dat veel mensen wat lichamen betreft een wat extremere mening hebben dan doorsnee holland.
Het zou toch belachelijk zijn dat je, als je vrouwen met een laag bf%, mooi vind je constant je mening moet verbloemen omdat je 'iemand een eetstoornis aanpraat'?

Terug
Naar boven