MuscleMeat

skinny to strong

Ik zal wel weer buiten de norm vallen, maar ik vind de bovenste ook gewoon te dik.
Onderste is ook niks, maar dat komt voornamelijk omdat ik vrouwen lelijk vind worden op een laag bf% als ze geen spiermassa/implants hebben. Mack's voorbeeld is dan wel ideaal inderdaad.

Edit: Volgens mij weet kimmona inmiddels goed zelf wat ze mooi vind hoor...
Dit is een BB forum. Gezien de aard van de sport zul je hier altijd zien dat veel mensen wat lichamen betreft een wat extremere mening hebben dan doorsnee holland.
Het zou toch belachelijk zijn dat je, als je vrouwen met een laag bf%, mooi vind je constant je mening moet verbloemen omdat je 'iemand een eetstoornis aanpraat'?

Ik vind die bovenste ook gewoon vettig en de onderste maar mager. Sportief is 10x beter.

Wat boeit mij het nou wie het wel of niet mooi vind?
Mensen hebben toch altijd een mening.. of ik nou eruit zie als Larissa Reis, Kate Upton of Adele.
Mensen hebben altijd wat te klagen..

Dus ik doe het lekker voor mezelf

I love lean muscle with low fat on my body :lifter: :heart:

En als mannen dat niet mooi vinden, so what.. als ik maar gelukkig ben. :loony:

Wat boeit mij het nou wie het wel of niet mooi vind?
Mensen hebben toch altijd een mening.. of ik nou eruit zie als Larissa Reis, Kate Upton of Adele.
Mensen hebben altijd wat te klagen..

Dus ik doe het lekker voor mezelf

I love lean muscle with low fat on my body :lifter: :heart:

En als mannen dat niet mooi vinden, so what.. als ik maar gelukkig ben. :loony:

you go girl.

Als je goed leest, dan zie je dat ik reageer op het plaatje;)

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Is zeker een VP van 30+ bij de bovenste vrouwen...

:barf:

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Bahhhhhhhhhhhhhhhh vet

Hé sommige mensen hier praten dit meissie een eetverslaving aan om te zeggen dat die dove wijven niet dik zijn.. en dan komen jullie zeiken dat ik haar ´´ het ideale ´´ plaatje probeer aan te praten..

lees goed.. ik heb nooit gezegd dat die dunne meisjes mooi zijn.. er zit ook nog wat tussen, hoor!

stelletje achtelijke debiele ecto feeders :eating::vomit:

oke, het hangt van de leeftijd af.
ik vind voor een meisje van 18-30 vind ik 20-22% gezond.

en die van 25% misschien ietsjes minder, rond de 24%.. vind ik voor iemand van 30 jaar of ouder.

:barf:

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Bahhhhhhhhhhhhhhhh vet

Hé sommige mensen hier praten dit meissie een eetverslaving aan om te zeggen dat die dove wijven niet dik zijn.. en dan komen jullie zeiken dat ik haar ´´ het ideale ´´ plaatje probeer aan te praten..

lees goed.. ik heb nooit gezegd dat die dunne meisjes mooi zijn.. er zit ook nog wat tussen, hoor!

stelletje achtelijke debiele ecto feeders :eating::vomit:

Wat ben jij een stuk verdriet zeg jezus :roflol:

hoi

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

ik geef gewoon mijn mening, net als iedereen hier doet.
daar heb ik recht op.
don´t worry.. go lift.

oke, het hangt van de leeftijd af.
ik vind voor een meisje van 18-30 vind ik 20-22% gezond.

en die van 25% misschien ietsjes minder, rond de 24%.. vind ik voor iemand van 30 jaar of ouder.

Denk dat je toch een je beeld een beetje moet bijstellen. Respect voor je mening begrijp me niet verkeerd maar die van 25% is voor een chick van 22+ gewoon normaal en gezond.

Nou, begrijp mij niet verkeerd..
dat vind ik dus niet gezond.. ik heb het hier niet over anorexia ofzo..
ik heb het over een mooi vetpercentage van rond de 20% voor een vrouw van 22+.. DAT vind ik gezond.
Maar de meeste meiden van 20 hebben al een vieze fatsige vetrol uit hun broek hangen en kunnen er prima mee leven.

Nou ik vind het gewoon smerig, ik stoor me eraan.. dus mijn vp moet gewoon hop omlaag.
Op deze leeftijd hoort er geen vetrol uit je broek te komen en NEE je botten hoeven ook niet uit te steken voor de mensen die weer gaan zeggen dat ik anorexia aan loop te prijzen!!!

Nou ik vind het gewoon smerig, ik stoor me eraan.. dus mijn vp moet gewoon hop omlaag.
Op deze leeftijd hoort er geen vetrol uit je broek te komen en NEE je botten hoeven ook niet uit te steken voor de mensen die weer gaan zeggen dat ik anorexia aan loop te prijzen!!!
Op oudere leeftijd hoort dat ook niet.

Nou, begrijp mij niet verkeerd..
dat vind ik dus niet gezond.. ik heb het hier niet over anorexia ofzo..
ik heb het over een mooi vetpercentage van rond de 20% voor een vrouw van 22+.. DAT vind ik gezond.
Maar de meeste meiden van 20 hebben al een vieze fatsige vetrol uit hun broek hangen en kunnen er prima mee leven.

Je bent gewoon jaloers op de curves die zij wel hebben en jij niet :roflol:

.

Laatst bewerkt:
Met een iets lager vet% kan je de curves ook nog hebben, zoiets heet geluk hebben haha (happy me). Maar bij 9/10 vrouwen gaat het wel weg zie ik vaak

Vind srs curves mooier dan alles strak. Maar das mijn pakkie an.

Lager dan 22% kan ik me niet voorstellen haha, maar mooi dat je ze hebt.

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven