MuscleMeat

Slaap armen

Dion230

Novice
Waardering
0
Beste heren!

Vanuit een absoluut nul punt als het gaat om spiermassa ben ik nu 8 weken van intensive krachttraining verder. Ik ben zeer gedisciplineerd aan het trainen en hou een strak voedingsschema aan!

Nu mijn probleem: Sinds een week of 2 heb ik erg veel last van slaap armen, oftewel, armen die geen bloed meer krijgen en gaan tintelen. Ieder mens wordt hier zo af en toe wel eens wakker van, maar in mijn geval is het iedere nacht meerdere malen raak.

Gezien ik hier nooit eerder last van heb gehad ga ik ervan uit dat dit sportgerelateerd is, klopt dit? En zo ja, is het schadelijk? (even goed de arm schudden en binnen een minuut slaap ik weer, dus..?)

Alvast bedankt!

schadelijk zal het niet zijn. maar ligt het niet aan de positie van je arm? en is het alleen links of rechts of in beide armen?

Ook veel last van. Wist niet dat het door kt komt. Ben wel benieuwd naar het antwoord.

• Topic Starter Topic Starter
Beide armen is het zelden, ligt er maar net aan hoe ik lig! Helaas ben ik een wilde slaper. Dus het zal zeker liggen aan de positie van de arm, moet ook wel, arm krijgt geen bloed meer. Vind het alleen zo opvallende dat het met het sporten vele malen erger is geworden! Nu moet ik ook wel bekennen dat mijn spiermassa in mijn armen echt flink gegroeid is, mogelijk dat dit toch een flinke rol in dit verhaal speelt!

Heb het zelfde probleem, al is het bij mij alleen de handen (beide, ongeacht of ik op een zij of op mn rug lig)

Denk niet dat het schadelijk is, alleen irritant. Mn broertje raadde me aan om de zenuwen te flossen.

zijn je armen in 8 weken zohard gegroeit dat je er op kan slapen:O Niceeee

slaap armen story of my life. Hoe zwaarder je wordt des te erger en frequenter het ook wordt.

Hebben jullie dat ook op de wc? Dat je benen gaan slapen en als je opstaat je niet kan lopen voor een tijdje?

Big boy problems :D

haha wordt soms wel eens wakker ja met een slapende arm, dan lig ik er gewoon met me massive chest overheen haha!

haha dacht laatst zelfs, stel k heb me armen getrained die avond, lekker gegeten erna, me kwark gehad, dan moeten de stoffen natuurlijk naar me armen toe via me bloed om te herstellen, hele nacht een arm zonder bloed, herstelt et dan wel???? hahah

Heb ik ook gehad, ben nu van plaats gewisseld in bed en nu geen last meer van, de 1ne kant waar ik altijd op sliep zit nu een put en daardoor is er minder druk op men arm als ik erop lig.

Terug
Naar boven