niccc
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum, heb goed gezocht en denk niet dat er al een topic is over slecht slapen.
Ik train nu ongeveer 2 jaar op Massa, en ben in de tijd redelijk gegroeid. van 55 kg naar nu 78kg. Ook wel iets in vet omhoog gegaan hoor
ik ben momenteel weer flink aan het bulken + hard trainen samen met mn trainingsmaatje en heb dan ook iedere dag wel ergens spierpijn. maar ik kan nu steeds minder goed slapen. weet niet hoe ik moet liggen, last van mn schouders. kan vooral niet op mn zij liggen.
heeft iemand hier ook last van? of heeft iemand tips?
Ik ben nieuw op dit forum, heb goed gezocht en denk niet dat er al een topic is over slecht slapen.
Ik train nu ongeveer 2 jaar op Massa, en ben in de tijd redelijk gegroeid. van 55 kg naar nu 78kg. Ook wel iets in vet omhoog gegaan hoor
ik ben momenteel weer flink aan het bulken + hard trainen samen met mn trainingsmaatje en heb dan ook iedere dag wel ergens spierpijn. maar ik kan nu steeds minder goed slapen. weet niet hoe ik moet liggen, last van mn schouders. kan vooral niet op mn zij liggen.
heeft iemand hier ook last van? of heeft iemand tips?

ALERT!) is in een soort omhelzing met jezelf te gaan liggen (capiche?), dus net of je jezelf een knuffel geeft. Ik weet het, het klinkt vreemd, maar bij mij werkt het.
als je geen spierpijn hebt kun je beter stoppen met trainen he!

heb zelf veel moeite met het in slaap vallen. Ben alleen aan het twijfelen of ik het moet gaan gebruiken (ben 17)