Jesse1993
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Hallo,
ik train nu zo'n 1 maandje serieus, na 4 maanden onserieus trainen.
Ik train 4 á 5 keer per week (Ma: Biceps/rug/nek - Di: Triceps/borst/schouders - Wo: Benen, abs - Do: rust - Vrijdag: biceps/rug/nek - Za: triceps/schouders/borst - Zo: Rust)
Zo ziet mijn schema er uit:
9.00: een bord brinta of havermout met 300ml melk + shake + stuk ontbijtkoek
12.00: 1 gekookt ei, 5 boterhammen (wit) met kipfilet (2 plakjes per broodje) of pindakaas (ligt eraan of we kipfilet thuis hebben liggen), 300ml Melk
15.00: Ongezoute noten + banaan
18.00 wat de pot schaft, zoiezo altijd veel aardappelen of rijst + vlees (kipfilet/biefstuk
20.00: Trainen
21.40: net thuis; 1 shake + 6 boterhammen met kipfilet + 300 ml melk
23.00: 500 gram kwark met 0% vet
Mijn doel hierbij is eigenlijk het verlagen van mijn vetpercentage naar 10% + het opbouwen van spiermassa (ik weet dat het niet tergelijkertijd mogelijk is)
kritiek is welkom
ik weet dat het best een waardeloos schema, + omdat de eiwitten/kh/energie enzovoort, er niet bij staan
Groetjes, Jesse
ik train nu zo'n 1 maandje serieus, na 4 maanden onserieus trainen.
Ik train 4 á 5 keer per week (Ma: Biceps/rug/nek - Di: Triceps/borst/schouders - Wo: Benen, abs - Do: rust - Vrijdag: biceps/rug/nek - Za: triceps/schouders/borst - Zo: Rust)
Zo ziet mijn schema er uit:
9.00: een bord brinta of havermout met 300ml melk + shake + stuk ontbijtkoek
12.00: 1 gekookt ei, 5 boterhammen (wit) met kipfilet (2 plakjes per broodje) of pindakaas (ligt eraan of we kipfilet thuis hebben liggen), 300ml Melk
15.00: Ongezoute noten + banaan
18.00 wat de pot schaft, zoiezo altijd veel aardappelen of rijst + vlees (kipfilet/biefstuk
20.00: Trainen
21.40: net thuis; 1 shake + 6 boterhammen met kipfilet + 300 ml melk
23.00: 500 gram kwark met 0% vet
Mijn doel hierbij is eigenlijk het verlagen van mijn vetpercentage naar 10% + het opbouwen van spiermassa (ik weet dat het niet tergelijkertijd mogelijk is)
kritiek is welkom
ik weet dat het best een waardeloos schema, + omdat de eiwitten/kh/energie enzovoort, er niet bij staanGroetjes, Jesse
Laatst bewerkt: