XXL Nutrition

Slechte oren

kidmonster

Ripped Bodybuilder
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik heb een probleem, ik heb vandaag defensie keuring gehad, en mijn oren zijn dus niet goed. Onder de norm.

Ik heb een test gehad waar de oren getest werden en ik hoor lage decibels en hoge frewuency's niet. Durf niet te zeggen of ik die goed zeg.
Ik zou dus als iemand onduidelijk praat/fluistert ik het slecht hoor. Nu is dit ook wel een waar.

Ik vraag me nu dus af wat ik hier aan kan doen, ik heb binnekort een afspraak met een kno arts. Oren uitspuiten/buisjes etc helpen dus niet. Ik heb ook een test gehad met een stangetje ofzoiets en die hoor je dus als toon door het bot en dat was dus hetzelfde.

Het is net of ik ooit een harde knal ofiets dergelijks hebt gehoord waardoor ik oorbeschadiging heb. Het probleem is ik luister nooit mp3/ga niet overdreven naar feesten/etc etc..

Zijn er mensen die hier een oplossing/ervaring ect hebben lat het mij aub weten. Ik word er helemaal gek van om slecht te horen ;(

dankjewel ;)

als je de oplossing heb laat het me ff weten
heb dit al een paar jaar :D

als je de oplossing heb laat het me ff weten
heb dit al een paar jaar :d

+1 , had tijdje geleden een gehoortest laten doen en toen zeiden ze dat ik alles hoorde en piepjes die niet gegeven waren xD. Maar int dagelijkse leven, pff als ik een cent zou kregen voor elke keer dat ik iemand niet versta...

• Topic Starter Topic Starter
+1 , had tijdje geleden een gehoortest laten doen en toen zeiden ze dat ik alles hoorde en piepjes die niet gegeven waren xD. Maar int dagelijkse leven, pff als ik een cent zou kregen voor elke keer dat ik iemand niet versta...
ja dat heb ik dus ook vaak, als iemand niet duidelijk is of te zacht praat of iets vam ruis hoor ik het niet. word er gek van

Ik heb een zeer gevoelig gehoor, daardoor kan ik vaak mensen niet verstaan, door 'omgevingsruis'; hersens kunnen zich niet focussen op het geluid.

Daar komt wel bij dat ik ADD heb, misschien dat het gerelateerd is. :D
Ook als ik TV kijk, of iets lees en iemand naast me tegen me praat, krijg ik er niks van mee.

Ik heb een zeer gevoelig gehoor, daardoor kan ik vaak mensen niet verstaan, door 'omgevingsruis'; hersens kunnen zich niet focussen op het geluid.

Daar komt wel bij dat ik ADD heb, misschien dat het gerelateerd is. :D
Ook als ik TV kijk, of iets lees en iemand naast me tegen me praat, krijg ik er niks van mee.

Juistem, als ik tv kijk en iemand praat tegen mij dan is het net alsof die tegen een muur praat. Ik schakel diegene gewoon uit ofso.

Maar ik heb een smalle gehoorgang dus ik denk eerder dak gwn half doof ben :P Maar concentreren op 1 geluid is vaak moeilijk te doen ja.

knap dat iemand met ADD in master league van sc2 kan spelen ^^
zou zeggen dat iemand met een concentratie stoornis zich ook niet op dat spelletje kan focussen

vandaag brief halen voor afspraak kno arts dus hoop dat dat binnen 1 week te doen is en dan laat ik hore voor zover ik een oplossing heb

Als de haartjes eenmaal beschadigd zijn, herstellen ze niet meer.

heb nog geen uitlsag, maar mensen die hier ook last van hebben kan ik nu nog niks over zeggen wat he precies is. ik ben naar arts geweest en die zegt dat het wss beschadiging is of een gebore slecht gehoor. as donderdag en vrijdag weer afspraak miss dat er dan een oplossing komt maar nog niet zeker.

knap dat iemand met ADD in master league van sc2 kan spelen ^^
zou zeggen dat iemand met een concentratie stoornis zich ook niet op dat spelletje kan focussen

Bij het spelen van starcraft op hoog niveau word niet nagedacht en gaat alles op de automatische piloot, het spel is te snel om constant na te zitten denken. An mensen met ADD ADHD ondernemen nog sneller actie dan mensen die het niet hebben, dus volgens sommigen is het zelfs een voordeel. Reactie vermogen is het belangrijkst, starcaft spelers op prof niveau zijn zelden 25+

Sorry voor de offtopic D:

Bij het spelen van starcraft op hoog niveau word niet nagedacht en gaat alles op de automatische piloot, het spel is te snel om constant na te zitten denken. An mensen met ADD ADHD ondernemen nog sneller actie dan mensen die het niet hebben, dus volgens sommigen is het zelfs een voordeel. Reactie vermogen is het belangrijkst, starcaft spelers op prof niveau zijn zelden 25+

Sorry voor de offtopic D:
ahah np, laatst keer filmpje gezien met commentaar. net of het een voetbal wedstrijd is haha.

sorry, wat zei ie?...

Juistem, als ik tv kijk en iemand praat tegen mij dan is het net alsof die tegen een muur praat. Ik schakel diegene gewoon uit ofso.

Maar ik heb een smalle gehoorgang dus ik denk eerder dak gwn half doof ben :P Maar concentreren op 1 geluid is vaak moeilijk te doen ja.

Heeft iedereen.

Bovenste

voor gehoorbeschadiging is geen oplossing nee...naja een gehoorapparaat.
je droom bij defense is denk ik bij deze verkeken

Terug
Naar boven