AndroidHealthClinic

SlopsBox geen spam meer

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
What is Slopsbox™ and why do you need it?

Slopsbox is your temporary mailbox, the e-mail address you use to register for random services. It's a long-finger up the butt to spammers who wants your real e-mail. Slopsbox™ is the inbox you don't care about. But Slopsbox™ cares about you, your privacy and we want your spam, because we think it's tasty!

Slopsbox™ is great when you need to retrieve the information from an e-mail but don't want to reveal your identity.

**** you Sir Spamalot!
Ideaal dus als je, je ergens voor registreert en geen spam wilt op je eigen email adres.

[Link niet meer beschikbaar]

Dus? Wat is het

snap er geen bal van

je kan toch andere email adres maken en die opgeven???

Ik gebruik zelf gewoon een account dat ik nooit gebruik. Verder heb ik een redelijk saai internet gedrag, en komt het registreren niet zo heel vaak voor. :(

ik gebruik ook gwn een ander e-mail adres

snap er nix van, is toch hetzelfde als een tweede emailadres?

snap er nix van, is toch hetzelfde als een tweede emailadres?

Ja, daar komt het eigenlijk wel op neer. Alleen dat je geen 'echt' tweede adres moet hebben, als ik het goed heb.

How to use Slopsbox™?

When someone asks for your e-mail address, give them anything@slopsbox.com (or one of the other add-on domain names). You can replace "anything" with, well anything, i.e. douglas@slopsbox.com, asdfasdf@slopsbox.com or arrgh@slopsbox.com. Get the mail sent to the address you picked by entering the address in the field above and login.

Je kunt dus bij het registreren zelf een adres verzinnen, en daarna kun je gewoon de mail van dit adres opvragen.

zie toch nog altijd geen verschil met hotmail ofzo hoor, kan toch ook anything@hotmail.com als emailadres nemen

ik gebruik hiervoor spamavart (plugin voor firefox)

met 1 klik word er een email adres gegenereerd die ik geloof 48 uur blijft bestaan (kan korter zijn, kan langer, tijd weet ik echt niet meer precies) en er word automatisch een tablad geopend met deze inbox.
zodra er een mail binnenkomt wordtie geopend, en zo kan je op de bevestigingslink klikken en ben je geregistreerd ,zonder dat je eigen email adres bekend is.

plugin is niet speciaal nodig om dit te kunnen gebruiken, maar maakt het makkelijker.
je kan ook gewoon naar spamavert.com gaan, en bij de registratie zelf iets verzinnen, zolang het maar eindigt op @spamavert.com kan je via spamavert de mail checken.

zie toch nog altijd geen verschil met hotmail ofzo hoor, kan toch ook anything@hotmail.com als emailadres nemen

verschil met dit soort dingen en hotmail is, dat je bij hotmail heel registratie proces moet doorlopen, en het een blijvend email adres is.
en dit soort dingen zijn tijdelijke adressen die meteen werken.

als het dus alleen voor registratie ergens is, en je verder nooit mail wilt ontvangen, heb je geen blijvend email adres nodig.

Terug
Naar boven