XXL Nutrition

Smaak van kwark beter maken

Ik vreet gewoon de magere vruchtenkwark van de Aldi, zit relatief veel eiwitten in ten opzichte van andere vruchtenkwarken maar inderdaad niet zoveel als in gewone magere kwark. Alleen beetje jammer van de suiker.

Gooi er altijd een klein beetje proteine door heen. Wordt het ook een stuk smakelijker van..

Ik fl**ker er gewoon een schep Whey II Go doorheen, die nieuwe smaken zijn verdomd goed weg te krijgen :D

ik eet inmiddels al 2 jaar kwark en kan het "puur" nog steeds niet eten, ik gooi er altijd wat vruchtenyoghurt bij. Je proeft dan enkel de vruchtenyoghurt, maar je krijgt wel de nuttige voedingswaarden van kwark binnen; het is in mijn ogen dus de ideale manier om de kwark binnen te krijgen.

ik had er net een blikje ananas uitgelekt doorheen, was lekker fris

Men neme kwark (biogarde is wel lekker) en doet daar in:

- 1 eetlepel haver zemelen
- 1 eetlepel tarwe kiemen
- 1 eetlepel lecithine granulaat
- 1 eetlepel lijnzaad olie

Lekkerrr :D

gewoon hardcore... pure eten zo erg is het toch niet

Museli en vruchten uit blik.

of

Beetje hagelslag eroverheen strooien. Niet moeilijk doen over dat beetje suiker en vet als je niet serieus in de cut zit.

Ik meng het altijd met musli en smaakt heerlijk.:p

jah gooie er ook altijd wat van die carvan cevitam bij lekkah

ik zou ananas er doorheen gooien.. doe ik zelf ook..
ananas is ontzettend goed voor je..

spranckx zei:
ik had er net een blikje ananas uitgelekt doorheen, was lekker fris

Ik meen hier ergen sop het board gelezen te hebben dat je kwark NIET TEZAMEN moet innemen met snelle "suikers", stroop, ananas, andere suikers etc omdat dit het verteringsproces van de eiwitten niet ten goede zou komen, en zou kunnen gaan "rotten" binnenin??

Iemand referenties of ervaringen?

Die Lange zei:
Ik meen hier ergen sop het board gelezen te hebben dat je kwark NIET TEZAMEN moet innemen met snelle "suikers", stroop, ananas, andere suikers etc omdat dit het verteringsproces van de eiwitten niet ten goede zou komen, en zou kunnen gaan "rotten" binnenin??

Iemand referenties of ervaringen?

mijn ervaring is.. dat mn scheten echt moeilijk erg stinken.. en ik laat ze ook ****ing veel.. ik begin zo waar een vies ventje te worden (nog viezer!)..

ik weet niet of het komt door kwark in combi met de ananas.. kunnen ook de vele eieren zijn.. of de tonijn.. :p

nee maar als iemand onderzoeken heeft die dit onderbouwen: graag!

kwark met BRINTA! ik doe in 500 gram kwark 20 gram brinta...... de brinta proef je helemaal NIET maar je krijgt t wel binnen

dCaf zei:
Ja, interessant, want ananas bevat het enzym bromeline en in een reageerbuisje breekt dit enzym eiwitten af... Ben nu ook wel benieuwd wat waar is.

Verder ben ik niet gekomen, maar weet zeker dat ik gelezen heb dat het ook wetenschappelijk onderbouwd is dat het niet verstandig is om zowel kwark ALS snelle suikers in één keer tezamen te nuttigen ;)

Roosvice lessini light van de Vomar

500 gram kwark+500 ml melk=roeren en zuipen(1 min en het is op)

Terug
Naar boven