Fitness Seller

Smaak van kwark beter maken

wat een stelletje baby's hier, gewoon op eten die handel!

Als je echt lekkere kwark wilt hebben, dan kieper je er gewoon een paar lepels ( naar eigen smaak natuurlijk) jam door. Heerlijk!!!:D

Een scheut sinaasappelsap wil ook wel eens werken. Of een ander vruchtendrankje naar keuze.

Ik doe me kwark gewoon in de mixer, schep whey erbij, klein beetje melk. En drink het zo op, en smaakt ook prima.

Ik kan pure kwark ook niet eten en heb dat opgelost door een scheutje carvan cevitam (siroop) er door heen te mengen.
Op dit moment los ik t op door er een schep wei-eiwit aardbeien smaak door heen te roeren, dit werkt ook heel goed.

Er vanuitgaande dat je een shake beker hebt tot 700 ML:

Bakje magere kwark a 500 Gram
250 ML Halfvolle melk
1 scoop wei-poeder met smaak naar keuze

Dit is echt geweldig! makkelijk en snel klaar te maken, en dik 80 gram eiwitten in deze overheerlijke shake! :cool:

Franse magere kwark van de AH is de enige kwark die ik zonder andee toevoegingen gewoon lekker kan opeten zonder te gaan kokhalzen! Serieus en als je er een schep honing door doet wordt het nog echt lekker ook:D

Gewoon magere melk erbij en wat aspartaan....gaat lekker naar binnen.

grtz

shceutje vanillevla doe ik altijd, eerst altijd meusli of creusli. Soms ook banaan maar vind ik een beetje klef worden altijd.

Waarom beter maken, eet het gewoon niet. :rolleyes: :p (Snap nog altijd niet dat mensen iets tegen hun zin kunnen opeten...)

Nee, je kan er mss een banaan doorheen kappen met wat suiker. Heb ik vroeger eens geprobeerd, blijft wel nog altijd zuur smaken, maar was al iets beter...

Roosvice:P goede scheut erin en roeren maar... daarna smaakt het zoals kwark met smaakie en andere troep erin alleen dan gezonder...

maar als je gewoon meteen bak aardbeienkwark koopt:) .. dan is die meteen lekker .. wat is daar niet goed aan ?

Maidanezu zei:
maar als je gewoon meteen bak aardbeienkwark koopt:) .. dan is die meteen lekker .. wat is daar niet goed aan ?
daar zitten kh suikers in en meestal niet zoveel eiwitten
dus als je aan het cutten bent niet zo goed

En ook niet als je bulkt....

is ook prima te eten met was esdoornsiroop (ahornsiroop)

Wat dacht je van Slimpie

calorievrije siroop met zoetstof (aspartaam ofzo) mix ik er altijd door
0kcal erbij en smaakt naar siroop maar dan nog sterker

limonade siroop klein beetje !!!!:D

Idd ook altijd een scheut vanillevla over mijn bak kwark...is erg lekker dan! :p

FRISTI rulessssssssssssssssssssss

Terug
Naar boven