Fitness Seller

Smartine starting Rippetoe's

knees out, je moet luisteren naar de Rippertoe. en beter leg je de bar onder de upper traps. en niet erop.
je hielen komen van de grond zie ik, daar hebben veel mensen moeite mee, je komt moet veel meer naar achter. je valt echt niet achterover.

Ligt eraan wat je het fijnste vind voelen.

• Topic Starter Topic Starter
28/01/2009
Squat
3 x 5 x 102

Bench Press

3 x 5 x 62

Deadlift
1 x 5 x 80

goeie basic training!

Wat ik de laatste tijd ook doe, is mijn knieen iets wat gebogen houden zodat de spanning nie van mijn benen af gaat.

Wat ik de laatste tijd ook doe, is mijn knieen iets wat gebogen houden zodat de spanning nie van mijn benen af gaat.

Bij Rippetoe gaat het niet om spierspanning, elite uber muscle contraction of de mind-muscle connection.

Het gaat er bij Rippetoe om dat je vooruit gaat in gewicht, met behoud van juiste techniek uiteraard.

Je gaat erg snel vooruit op de squat als ik zo naar je begin stats kijk, netjes

• Topic Starter Topic Starter
Dank je. Ben zelf ook tevreden met mijn vooruitgang op vlak van kracht stats.

Wat is volgens jou een realistische termijn om 120kg te squatten? (clean 3 x 5)

Zou me daar niet zo mee bezig houden. Zelf zat ik ruim een maand geleden op de 120kg maar was niet tevreden over de houding. Ben uiteindelijk terug gegaan naar de 100kg en een stuk dieper en strikter squatten.

Doe dat soms gewoon eens. Eerst PR's breken en dan ff terug om op je houding te letten. Merk dat ik dan veel progressie boek.

Terug
Naar boven