MuscleMeat

SMTL Push & Pull: last man standing

Mooie wedstrijd inderdaad, hele nette PR's zijn er langs gekomen!

alex 360 DL 380 tot de knie. Gedeeld NL record met Jarno nu 185 op de boom. Beide erg close op de 190kg.
Fouad ook 360 DL en 165 log. Leek sterk genoeg voor 170 log maar moest er even mee wandelen en kreeg hem toen nog strict van de borst maar kon niet meer locken.
Arjan V 3e overall geworden met een brutale log.

Frank 280DL
Roy 310DL
Mike 300DL
Enzo 310DL
Matthieu 330 DL en 145 log en bijna de 150

etc etc ze mogen zelf verder vertellen.

Top dagje lekker de wedstrijd aan elkaar geluld.

Teun heeft zich ook erg goed staande gehouden, vooral bij de DL :)

140 log en 330 deadlift was een hele leuke eerste wedstrijd!!

Mooie gewichten en vooral mooie deadlift setup. Epic bar om in gebruik te zien :)

Waarom is Jarno uitgestapt?

hele mooie wedstrijd gezien vandaag van alle atleten die mee deden. gefeliciteerd met jullie pr's.
geweldig om sanne nu ook eens te zien. wat een kracht heeft die meid.

Laatst bewerkt:
Zit Gijs met patat in zijn hand:D
Sterk Sanne!
Nog ff en dan doet ze 200 :D

• Topic Starter Topic Starter
Heb vandaag genoten van de wedstrijd. Trots op om als stichting weer een geslaagd evenement neer te hebben gezet en vooral een klimaat gecreëerd waar veel jongens boven zichzelf uit stegen!

Hoogte punten:

-loglift: Jarno en ik NL record
-deadlift: Teun een raw easy 350kg (en kleine brul)
-deadlift: Sanne; welke man wilt nu niet een vrouw die 185kg kan deadliften!

Voor mezelf toch licht aan het balen van deadlift. heb er geen moment lekker ingezeten. Pak + riem was echt niet optimaal, bijna geen lucht meer bij aanzetten. Daarom 360 en 380 zonder riem gedaan, maar dan mis ik wat druk zetten. Doel was 380 te trekken van die diepte. Dit jaar 2 maal gedaan maar dan van 5cm hoger. Helaas niet gelukt. Hebben we nog wat over voor volgend seizoen.

Toch veel respect voor Jarno die met een gehavende rug toch zijn eer op deze kleine wedstrijd op spel zet. dat siert de kampioen naar mijn mening!

Mijn verslag met foto's komt er aan!

Die kleine brul van Teun was toch wel het moment van de dag, prachtig, hahaha :D

geweldige wedstrijd om te zien en wederom goed georganiseerd door SMTL.

Goed georganiseerd en de deelnemers hebben er een mooie strijd van gemaakt :) De strijd op de boom tussen Jarno en Alex was mooi om te zien. Die 190 sneuvelt nog wel door een van de heren (of allebei weer).
Ook de strijd tussen de twee beulen uit Eindhoven (Niels & Matthieu) was mooi.

hele mooie wedstrijd gezien vandaag van alle atleten die mee deden. gefeliciteerd met jullie pr's.
geweldig om sanne nu ook eens te zien. wat een kracht heeft die meid.

Bedankt! Leuk om ook een compliment van een vrouw te krijgen. :)

Zit Gijs met patat in zijn hand:D
Sterk Sanne!
Nog ff en dan doet ze 200 :D

Ik heb Gijs nog nooit zonder eten gezien..:D

200 is coming!

Heb vandaag genoten van de wedstrijd. Trots op om als stichting weer een geslaagd evenement neer te hebben gezet en vooral een klimaat gecreëerd waar veel jongens boven zichzelf uit stegen!

Hoogte punten:

-loglift: Jarno en ik NL record
-deadlift: Teun een raw easy 350kg (en kleine brul)
-deadlift: Sanne; welke man wilt nu niet een vrouw die 185kg kan deadliften!

Voor mezelf toch licht aan het balen van deadlift. heb er geen moment lekker ingezeten. Pak + riem was echt niet optimaal, bijna geen lucht meer bij aanzetten. Daarom 360 en 380 zonder riem gedaan, maar dan mis ik wat druk zetten. Doel was 380 te trekken van die diepte. Dit jaar 2 maal gedaan maar dan van 5cm hoger. Helaas niet gelukt. Hebben we nog wat over voor volgend seizoen.

Toch veel respect voor Jarno die met een gehavende rug toch zijn eer op deze kleine wedstrijd op spel zet. dat siert de kampioen naar mijn mening!

Mijn verslag met foto's komt er aan!

Haha velen niet want ze zijn bang van mij. :p

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik realiseer me net dat het helemaal niet meer zo bijzonder is om 300 te liften in NL! betekend dat we met z'n allen op de goede weg zijn ;)

(uiteraard respect voor de prestatie want het blijft een pak gewicht, maar ken me herinneren dat aan het begin van mijn strongman carriere (3-4 jaar geleden) dat er maar enkelen waren die het gewicht aan konden binnen de strongman scene.

Heel mooi gezegd! Ik ken me ook nog als broekie herinneren hoe ik naar de sterrkste man van limburg 2008 keek, waar fouad bijna 150 op de boom duwde en ik enzo aankeek en zei wtf is dit voor zieke shit !? ... 4 jaar later zie je fouad 165 makkelijker drukken dan ooit... Besefte ik me ook pas na dit bericht... Niveau gaat aanzienlijk omhoog! Iets om trots op te zijn !

Was een mooie goed georganiseerde wedstrijd, voor herhaling vatbaar !

Ik heb sanca zn 240 260 110 op film staan.. mattieu zn 145 en frenkpie zn 280(heb k je laten zien) als iemand zn filmpje wil gil maar en zal k ze uploaden.. Sanne en shampoo heb k ook maar daar filmde iedereen zo'n beetje...

Haha ik wil die van mij wel even zien :P Meerdere filmpjes is altijd prachtig!

Okay! k Knal ze er straks op:)

Terug
Naar boven