XXL Nutrition

SMTL Push & Pull: last man standing

kdacht dat je alex wetzler ging posten :P

Hell yeah, Ivo's back :hedbang:

• Topic Starter Topic Starter
Mooi, de wedstrijd een paar dagen online en nu al bijna vol. En dan niet de minste namen! Eigenlijk wilde ikzelf niet mee doen omdat ik dan in de periode zit dat ik redelijk wat gewicht wil verliezen, en dan heeft het voor mij geen zin. Maar met deze jongens kan ik gewoon niet weg blijven. Het belooft wat te worden!!

als er een sport open blijft, komt monkeyboy in aanmerking voor een plek als smtl lid? hij dl 250 (pl approved) en vandaag na 3 weken niet trainen deed hij nog 3x 95 op de ifsa log...

Lex.. Zet mij er ook maar bij als het nog kan.
Mocht frank mee willen doen, dan heeft hij voorrang.

Frank doet mee. Ik heb al een "Road to.." schema uitgedacht! 130 log en 270/280 kg deadlift!

Update deelnemers:

deelnemerslijst = vol. Heb je interesse om mee te doen? Schrijf je gewoon in, er zijn altijd uitvallers. Wie het eerst schrijft, wie als eerst op de lijst komt.

Ik ben er nu al erg blij mee dat er zo een animo voor deze wedstrijd is. Belooft een waar feest te worden!

En voor domie, die waarschijnlijk gaat vragen waarom Frank en Matthieu er wel op staan en monkey boy niet. Zij waren eerder, via een berichtje ;)

frank en mathieu horen er ook eerder te staan, monkeyboy wilde meedoen als extra limburgse inbreng als deze er niet was... alles is prima nu, word topdag!

Waarschijnlijk geen zin meer maar mochten er toch nog genoeg uitvallen.. Dan ben ik er graag bij!!

You never know! Wat is je naam, dan zet ik je er bij

Niels gordijn, alvast bedankt:)

Oke prima, er zijn altijd wat uitvallers en als er 1 reserve is zal ik natuurlijk niet moeilijk doen ;)

Het is dan ook mooi dat wanneer deelnemers zich bedenken, dat ze zich ook even afmelden. Deels voor mij maar voornamelijk voor reserven die graag willen

Hey Alex, ik begrijp dat dit aardig homo/metroseksueeloverkomt maar ik vroeg me af waar je zo'n 3/4 broek van pallfinger oid kunt bestellen/kopen.

op fibo allesinds

Hey Alex, ik begrijp dat dit aardig homo/metroseksueeloverkomt maar ik vroeg me af waar je zo'n 3/4 broek van pallfinger oid kunt bestellen/kopen.
Als het je gaat om het model ipv de shine kun je ook bij decathlon op de basketbal afdeling zo'n broek van domyos halen. Zit super chill en kost 10 euro ipv 40 ofzo :thumbs:

Beste mannen vd Push & Pull,

ik moet een spijtige mededeling doen m.b.t. deze wedstrijd:

Omdat ik t.t.v. de originele datum actief ben op de WSM zal de wedstrijd niet door gaan op 23 september. Er zal zo spoedig mogelijk voor een nieuwe datum gezorgd worden, hoogstwaarschijnlijk tegen het einde van Oktober.

Ik hoop dat daar begrip voor is!

Tot nadere berichtgeving!

Groet Alex

Die maand erbij is perfekt!

Op dit moment zit ik met een verrekte buitenste knieband, en ik was al bang(mochten er mensen uitvallen) dat ik te laat zou zijn met mijn herstel.

Maand erbij red ik zeker, vandaag alweer voor het eerst(pijnloos) gedeadlift.

Terug
Naar boven